Bloggerne er tilbake!

Heei, og god morgen!

Jeg våknet tidlig i dag med en skikkelig migrene, noe som var helt forferdelig. Jeg hater virkelig migrene, og det gjør meg så dårlig. Jeg måtte derfor avlyse et radiointervju, noe jeg synes var skikkelig kjipt. Jeg hater å avlyse ting, og gjør det aldri. Jeg tror faktisk det var første gang jeg avlyste noe sånt i dag, og det føles kjipt. Samtidig hadde jeg ikke klart å sitte der, for jeg blir DÅRLIG når jeg får migrene. Jeg må ligge i et mørkt rom og det hender også at jeg kaster opp.

Hvert fall, jeg fikk tatt en migrenepille, sovet litt til og nå føles det mye bedre. Jeg er så glad for det, for jeg har et møte til nå som jeg ikke ville avlyse. Jeg skal derfor fikse meg litt, og komme meg ut.

Ellers, BLOGGERNE ER TILBAKE I DAG! Endelig får dere se en ny sesong, og jeg gleder meg skikkelig. Jeg har sett noen episoder allerede, og jeg tror det blir veldig bra. En veldig koselig sesong, og i tillegg får dere bli kjent med to nye fjes. Enten kan dere allerede se den nye episoden på Sumo nå, eller så går det på TV2 livsstil klokken 21.30 i kveld. Noen som gleder seg?

6 kommentarer
    1. Er det bare 3 episoder i uka? Altså fra mandag til onsdag?
      Det kom ikke ut ny episode idag (torsdag)..

    2. Topp kycklingar med stora heta bröst bara på denna webbplats! Följ länken, du kommer inte ångra det! –
      👉 ClICK.
      💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

      💋registrera dig och ha kul💋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg