BIRTHDAY GIRL

Hei dere!

I dag er ikke hvilken som helst dag, for i dag har jeg nemlig bursdag. I dag blir jeg 23 år, og er enda ett år eldre. Mange vil nok tenke at det er kjipt å bli eldre, men jeg synes det er ganske deilig. Jeg gleder meg til årene fremover, men så fort jeg bikker 30 vil nok jeg også at tiden skal stoppe opp. I går feiret jeg bursdag med venner, noe som var veldig koselig. Vi startet dagen på Bølgen, der vi spiste og drakk litt. Der er det jo dødsbra stemning hver lørdag, så vi koste oss som bare det. Høy musikk, dansing, digg mat, gode drinker og en fin gjeng med venninner. Vi ble sittende der noen timer, og planen var å vorse hos meg rett etter det. Sånn gikk det ikke, for jeg er jo egentlig syk. Derfor måtte jeg dra hjem etter lunsjen og legge meg litt. Jeg kaldsvettet, var helt tett og hostet som bare det. Jeg trengte en liten pause, og sov et par timer. Da jeg våknet igjen var det bare å ta noen paracet, og så kom det folk hit på vors. Da ble vi fler, og vi var til slutt en ganske stor gjeng her. Vi hadde det veldig gøy, og jeg koste meg skikkelig. Jeg hadde så mange fine mennesker rundt meg, og stemningen var så bra.

Jeg har fått veldig mange spørsmål om hvor kjolen jeg hadde på er fra, og den er fra Fashionnova. Jeg synes den er råkul!

På kvelden dro vi ut, og jeg sto vel på bordet halve kvelden. Jeg fikk også være DJ, noe jeg storkoste meg med. Jeg kunne ikke bedt om en bedre bursdag, og jeg er så takknemlig for at vennene mine gjorde dagen min så bra. Jeg har så snille og gode venner!

I dag derimot har jeg tatt det veldig rolig. Det er jo i dag jeg har bursdag, men jeg har brukt dagen på jobb. Jeg har skrevet ferdig et innlegg som skal ut senere, filmet video med Erik og nå skal jeg ta noen bilder. Etterpå skal jeg en tur innom familien for å spise, også skal jeg møte en annen venninne. Jeg aner ikke hva vi skal, så det blir spennende! Alt i alt har jeg hatt en veldig fin helg, og jeg gleder meg til resten av denne dagen også. Akkurat nå føles det ut som hvilken som helst annen dag, men sånn er det vel når man blir eldre. Jaja, nå må jeg komme i gang her, for jeg har nok å gjøre.

11 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen!🥳☺️ Må du ha en kjempe fin dag☺️ Heier på dæ på Farmen 👏🏻

    2. Hei. Vil bare si at du trenger ikke å grine på tv. Syns d e rart og du vil ha oppmerksomhet. Men men. J lo i går når du grin. Serr skjerp deg.

    3. Gratulerer så mye med dagen du hadde igår Martine!!❤️ Men vær forsiktig med å blande alkohol og paracett(?) ❤️ Eller alkohol og medisiner generelt skal man være forsiktig med! ❤️ Håper du får en fin dag❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg