AVREISE

Hallo dere!

Gjett hvem som har dårlig samvittighet? Jeg.. For å være ærlig så har de siste dagene vært ganske slitsomme. Jeg har stresset rundt for å gjøre alt klart til reise, og jeg har hatt egentlig litt for mange ting å tenke på. Det har også vært kjipt fordi jeg trodde jeg skulle få møtt Aleks før denne turen, men det skjedde ikke. Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor Aleksander, og at jeg har tatt på meg for mye jobb til å ikke kunne møte han. Jeg har ikke sett han på en og en halv måned, og jeg merker at savnet er så sterkt nå. Akkurat nå skulle jeg helst ønske at jeg skulle på et fly til Bergen, men i stedet skal jeg til LA. Jeg gleder meg så klart til LA, men jeg skulle virkelig ønske jeg hadde fått møtt Aleksander før det. Jeg skal ta noen dager fri fra møter, innspillinger og alt når jeg kommer hjem, slik at jeg kan dra rett til Bergen.

Så ja, jeg sitter på flyplassen nå og straks går flyet mot Los Angeles. Det er faktisk akkurat ett år siden jeg var der sist, så det blir gøy å komme tilbake. Sofie og noen venninner av henne er der allerede, så jeg reiser alene. Litt kjipt, men sånn måtte det bli. Jeg har derfor kjøpt med masse mat og digg, lastet ned masse serier og er klar for en 11 timers flytur. Noe av det jeg gleder meg mest til er å få blogget ordentlig igjen. Nå skal jeg jo på ferie, men da kan jeg endelig legge ned masse tid på bloggen også. De siste dagene har jeg ikke hatt sjans, og jeg merker jeg er ganske sliten nå. I tillegg har jeg blitt syk, så en ferie blir veldig digg. Jeg skal også få redigert noen videoer på flyet, for jeg har alt for mange videoer liggende som jeg ikke har hatt tid til å redigere. Herregud, jeg gleder meg til 12 dager uten å stresse rundt fra sted til sted.

Vi har lagt noen planer for denne turen, blant annet en reise til Las Vegas. Jeg har aldri vært der før, men jeg har hørt masse bra om stedet. Derfor blir det veldig gøy å få oppleve det selv, og se hva byen har å tilby. Ellers ser jeg så mye frem til maten i USA. Altså, NAM! Veggie Grill er noe av det jeg gleder meg aller mest til, for herregud de burgerne er gode. Nå er det straks boarding, så vi blogges MASSE fra LA<3

Noen bilder fra sist jeg var der. Håper denne turen blir like bra!

10 kommentarer
    1. D r så sykt heldig som får dra til LA!
      Aleksander savner deg sikker like mye som d savner han!
      Love U 💋💋
      Klem fra din største fan ❤️❤️

    2. D r så sykt heldig som får dra til LA!
      Aleksander savner deg sikker like mye som d savner han!
      Love U 💋💋
      Klem fra din største fan ❤️❤️

    3. Morsomt at den dagen jeg bestemte meg for å løfte deg så havnet du over Sophie.
      Ikke glem at jeg kan markedsføre hvis jeg gidder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg