Årets skal vi danse cast

Hei dere!

Først og fremst må jeg si TUSEN TAKK for alle fine tilbakemeldinger etter bloggerne i går! Jeg synes det er så koselig at folk liker å se på oss, og at dere synes det er gøy♡

I dag startet jeg dagen på en kostymeprøve(?). Jeg vet ikke om det kalles det egentlig, men jeg prøvde hvert fall en haug av klær. Augustmåned skal gå til noe veldig spennende, så derfor måtte jeg ha en del plagg på plass. Dette tok en god stund, men heldigvis fikk vi satt sammen mange fine outfits. Jeg gleder meg!

Ellers kom jo casten til skal vi danse ut i dag. Jeg skal innrømme at jeg visste om ganske mange som skulle, men jeg synes casten er så kul. Jeg gleder meg skikkelig til å følge med i år, og jeg håper jeg får dratt og sett på noen sendinger. Det er så sykt at det er ett år siden det startet for Aleksander og meg, for det føles seriøst ut som noen måneder siden.

Her om dagen skulle vi besøke Fredric som jeg danset med i fjor på Frogner House, og vi bodde jo også der i fjor. Det var helt rart å gå inn der, lukta og alt dro meg rett tilbake i tid. Skal vi danse er noe av det kuleste jeg noen sinne har gjort, og jeg savner det skikkelig. Jeg håper årets cast nyter denne tiden, for herregud så fort den går.

Og hvem jeg heier på? Fredric og Bahare♡ Heia, heia!!

22 kommentarer
    1. Kan du melde deg på noen andre realityprogrammer, haha det er faktisk utrolig gøy å se deg på TV istedenfor å se deg på Ig hele tiden, selvom du er veldig pen og fin å se på

    2. Ville bare si at jeg ELSKER deg og Aleks, og jeg begynte nesten og grine når jeg så dere på bloggene! Dere er bare for søte💓 Jeg har savnet deg sykt, det føles som hundre år siden du har blogget og postet på YouTube. Håper du skal begynne å bli aktiv igjen snart. Hadde vært sykt gøy hvis du kan poste yt videoer m Aleks. Loveyou💋 hilsen Hannah 14- fra Bergen

    3. Hei Martine!! Jeg synes du r sååååå pen😻💘 Skulle ønske jeg var like pen som deg😘 Du er utrolig flink i alt du gjør og du har en kjempe fin stil😻😻😻😻😻😻 Er en stor fan!! Hadde betydd mye om du hadde svart!!

      1. Hadde egentlig aldri sett den komme, haha! Men synes det er skikkelig koselig, og synes det er så gøy at Isabelle endelig har funnet seg en<3 De passer hverandre godt, og jeg er glad på deres vegne!

    4. Lejla nei det er de ikke, Erik har sæter til etternavn og martine har Lunde til etternavn, men Erik er stebroren til Erlend Elias.

    5. Martine savner du noen ganger være med på (skal vi danse) det kunne vært helt sykt kult og sett deg igjen på skal vi danse!!!

      1. Vi har fortsatt kontakt, men ikke like mye som før. Hun bodde jo så og si hos meg før, og nå møtes vi i blant. Vi er venner, men har bare ikke like mye kontakt lenger <3

    6. Ser du har reklamert litt for flawless-legs. Helt ærlig, er det så bra som de sier? Blir feks beina line mye som etter barbering? Jeg er ikke lysten på å bruke penger på noe som ikke virker og ser at mange tilbakemeldinger er dårlig.

    7. Synes du det er greit at du og Isabelle ikke er like gode venner som før eller kunne du ønske at dere hadde det som før?🥰PS:elsker dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg