ALEKS OVERRASKET MEG

Hei dere!

I går startet jeg dagen hos God Morgen Norge, med fineste Mina og Johanna. Er det to damer jeg virkelig digger, så er det de. Så gode, snille og herlige damer som jeg ble så glad i på Farmen. Jeg har faktisk ikke sett Johanna siden Farmen, så det var utrolig koselig å endelig se henne igjen♡ Vi snakket om Farmen, og om da vi røk ut. Jeg tenkte faktisk å lage et eget innlegg om hva jeg gjorde da jeg røk ut, for jeg har sett at mange har lurt på det. Etter intervjuet dro Mina og jeg for å ta en kaffe, og skravlet om alt mulig. Jeg gleder meg forresten så mye til søndag. Da er det finalefest, og endelig får man se alle igjen!

I går overrasket også Aleksander meg. Han overrasket meg ikke bare litt, men SKIKKELIG. Vi skulle spise, og jeg møtte han på en restaurant. Da vi sitter der fortalte han meg om noe som gjorde meg så glad. Han har kjøpt seg leilighet!! Han kjøpte den for en uke siden, men han har holdt det hemmelig for meg frem til nå. Jeg ble virkelig så glad på hans vegne, og jeg er så stolt over han. Han har vært så flink til å spare, og jeg er så imponert. Han har vært på en del visninger, og jeg vet hvor frustrert han har vært til tider. Han er veldig pirkete, og alle leilighetene har det vært noe feil med. Leiligheten han nå har kjøpt er virkelig perfekt, og jeg vet at han kommer til å trives godt der. Så nå har vi altså kjøpt oss hver vår leilighet, og jeg gleder meg så mye til de begge står klare. Han har også kjøpt nybygg, men hans er ferdig rett over sommeren. Så digg!

Nå skal jeg komme meg i et møte, og etter det skal jeg filme inn dagens video. Jeg har ikke hatt tid før i dag, noe som er litt kjipt. Det betyr at resten av min dag går til redigering. Vi blogges!

15 kommentarer

Siste innlegg