Kjærestetuur

Hei dere!

Nå sitter Aleksander og jeg i bilen, og straks er vi fremme dit vi skal. Vi har booket oss en kjærestetur, og skal bare slappe ordentlig av. Vi blir bare borte til imorgen, men det blir veldig deilig med en dag med kun kos og avslapning. Det har vært en stressende periode, og frem mot jul vil jeg kun ta det rolig. Jeg skal innrømme at både kroppen og hodet fortsatt er ganske slitent, men jeg håper jeg snart kommer ordentlig tilbake til hverdagen. Derfor tror jeg denne turen blir perfekt, en natt på hotell med god mat, og kunne slappe helt av. I tillegg har vi jo ikke fått tid til så alt for mye kjærestetid, så det blir deilig å få tatt igjen litt på den fronten også.

Vi er straks fremme, så jeg oppdaterer dere da med bilder og forteller hvor vi er. Vi har faktisk vært der før, og det er ikke så alt for lenge siden. Vi elsket det stedet, så jeg er glad vi nå skal tilbake! Vi blogges straaaks♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg