Ukens spørsmål 66♡

Heey!

Shit, det føles ut som en evighet siden jeg sist lagde ukens spørsmål. Det er det vel kanskje også, men nå er innlegget tilbake. Jeg har savnet å lage disse innleggene, og jeg vet at dere har savnet å lese dem. Derfor tenkte jeg nå å ta med ekstra mange spørsmål, i og med at jeg skylder dere det. Haha! Jeg håper dere får svar på det dere lurer på!

Hvorfor ble du disket fra Vixen i fjor? Fordi de fant et facebookinnlegg som var skrevet flere måneder i forveien. Jeg hadde ikke skrevet annonse på facebook, der jeg linket til et blogginnlegg der hvor første setning var annonse. Dette hadde jeg gjort før de nye reglene kom, og da disket de meg. Likevel lot de folk som nylig hadde brutt den reglen være med videre, så det var ganske merkelig. Om dere derimot vil nominere meg i år, så finner dere info HER

Har du tatt restylane i leppene? Det har jeg ikke, og det kommer jeg nok aldri til å gjøre heller. Jeg har sett så mange lepper som er helt ødelagte etter restylane, så det holder jeg meg langt unna. 

Synes du selv at du noen ganger fortjente høyere poengsum av dommerne? Helt ærlig, så ja. Haha! 

Hvordan var det å komme på en tredjeplass i skal vi danse? Helt sinnsykt! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle komme så langt, og jeg er så glad for at jeg fikk lære så mye dans♡ 

Hvordan går det med deg om dagen? Det går veldig bra! Akkurat nå tar jeg det egentlig ganske rolig, og prøver å slappe av litt. Det har vært et veldig hektisk år, og jeg har egentlig ikke hatt noen pauser. Derfor er det veldig deilig å ikke gjøre noen ting akkurat nå, og heller kjøre på igjen etter nyttår. Jeg har det hvertfall kjempebra, og jeg koser meg med venner og familie♡

Har du egen leilighet, og kan du ha en housetour? Ja, jeg har egen leilighet. Eller jeg leier av pappa, og det har jeg gjort siden jeg var 18/19. Jeg kommer ikke til å bli boende i denne leiligheten så alt for lenge, så jeg vil heller lage en housetour når jeg flytter. Om ikke så kan jeg vise dere leiligheten jeg bor i nå i en vlogg. 

Processed with VSCO with s2 preset

Hvilken dans var din favoritt i skal vi danse? TANGOOO!! Jeg elsket den dansen, og jeg vil danse den mer. Haha! Tango var virkelig min dans, og koreografien var så kul. Også fikk jeg jo slippe kula da, og det var jo litt ekstra stas.

Når fikk du mensen? Jeg var vel 15 eller 16 om jeg husker rett. Jeg var ganske sent ute i forhold til venninnene mine, og jeg husker jeg hadde så lyst til å få mensen. Nå i dag angrer jeg på at jeg ikke var glad for at mensen kom så sent, for det er jo bare vondt og stress. En annen morsom ting er at jeg besvimte første gang jeg fikk det. Jeg ble så redd, haha! 

Har du lyst på flere tatoveringer? Nei, det holder med prikken min. Jeg synes det er ganske skummelt å ta noe på kroppen som kommer til å være der for alltid. Jeg er redd jeg vil angre, og at den kanskje ikke er så kul om 20 år. Derfor er prikken på håndleddet mitt mer en nok! 

Sliter du noe psykisk? Nei, heldigvis ikke! Jeg har det veldig bra med meg selv, og det er jeg veldig glad for.

Hvem inspirerer deg mest til å holde på med det du gjør? Hm, veldig vanskelig spørsmål. Jeg tror egentlig jeg må svare meg selv her, fordi jeg er stolt over alt det jeg har fått til de siste årene. Om jeg hadde sett opp til noen andre, så tror jeg det er lett å havne i en ond sirkel der man kun sammenligner seg med andre. Det vil etterhvert kun være negativt, så det beste er å inspireres av seg selv synes jeg. Jeg blir inspirert av det jeg har klart på under to år, og det inspirerer meg videre til å gjøre enda mer!

Kan du ikke bare innrømme at noe har skjedd mellom deg og Isabelle? Ja, det har skjedd noe og det har vel alle skjønt? Jeg kommer aldri til å skrive hva, så jeg håper dere kan slutte å spørre nå. Jeg synes ting som har skjedd er utrolig kjipt, og jeg synes det er kjipt å bli påmint det hver gang jeg åpner et kommentarfelt. Så kan vi bare legge den saken død nå? Vær så snill og ikke spør mer, for vi kommer ikke til å fortelle noe uansett. Jeg hadde hvertfall satt stor pris på om jeg kunne sluppet å få kommentarer hele tiden om det, for jeg orker ikke tenke mer på det. 

Om du hadde vært singel, kunne du da blitt sammen med Fredric? Nei, jeg ser bare på Fredric som en god venn♡

Angrer du på at du meldte deg på Paradise Hotel? Nei, absolutt ikke. Jeg tror kanskje det er det beste valget jeg har tatt! Paradise har åpnet så mange dører for meg, og alt jeg har fått muligheten til er takket være paradise♡ 

Hvor høy er du? Jeg er 168cm. 

Skal du og Aleksander flytte sammen snart? Vi har ingen planer om det, men hvem vet. Jeg håper selvfølgelig at vi flytter sammen kanskje i løpet av neste år! 

Når vil du ha barn? Om jeg hadde fått velge selv, så ville jeg vært 26/27 kanskje? Jeg føler det er en grei alder å få barn i. 

Hvor mange søsken har du? Jeg har en lillebror på 20 år og en lillesøster på 1 år♡

Processed with VSCO with s1 preset

Hvordan tjener du penger? Jeg tjener penger på sosiale medier, og TV ting. 

Hvis du ikke hadde vært influencer, hva ville du da jobbet som? Hadde jeg fått velge her, så ville jeg vært politi. Jeg ville også jobbet innenfor etterforskning, for jeg synes sånne ting er veldig spennende. 

Når legger du ut ny video igjen? En ny video kommer snart! Husk å abonnere på kanalen min, for neste uke starter jeg med to videoer i uken. Dere finner kanalen min HER

 Processed with VSCO with s2 preset

Angrer du noe som helst på at du slapp kulen? Nei, det gjør jeg ikke. 

Er du naturlig blond? Ja, men jeg er mørk blond. Jeg pleier å ta lyse striper for å få det litt lysere. 

 

 

42 kommentarer
    1. Det var et skikkelig bra innlegg❤️❤️ Er Aleks litt bitter på deg siden du kom lengere enn han i «skal vi danse»?🤣🥰

    2. Vis du vil så kan jeg lage en you tube intro til deg. Please siden det hadde vært sååå kult. Du trenger ikke å bruke den vis du ikke liker den da😍

    3. Hei! Fint innlegg:) jeg er bare veldig nysgjerrig på om du agrer på at du delte noen av pengene du vant med Isabelle?

    4. Vil du bli bestevenn med isabelle igjenn? Håper det! Dere er bare helt gouls ! Er det du som er sur på henne eller hun som er sur på deg? Ilu!

    5. Folk må slutte å spørre om de kommer til å bli venner igjen eller bestevenner. Nå har hun skrevet veldig tydelig at hun ikke vil svare på det og at at folk ikke spør om det noe mer!!

    6. Martine skriver i dette innlegget, og i sånn cirka alle andre innlegg hvor dette er et tema. Hun skriver at det har skjedd noe mellom henne og Isabelle, men at hun ikke kommer til å skrive hva eller hvorfor. Da synes jeg man skal respektere det, og gi faen i å kommentere og minne henne på det hver eneste dag. Forstår veldig godt at hun er lei av det. Hadde hun villet skrive noe om hva eller hvorfor, tror jeg hun hadde skrevet det for lenge siden. Så folkens, slutt å spørre og kommentere. Gi jenta mulighet til litt privatliv!!

    7. Er ikke alle beste venner, eller gode venner som er venner for alltid man kan miste kontakt , og sånn er det. Kan ikke folk bare gi faen å slutte å spørre om det noe mer!

    8. Folk må seriøst begynne å respektere andre mennesker. Hold opp med spørsmålene om I. Martine sa greit ifra om at dette ikke er noe hun ønsker spørsmål om, så respekter det. Voks opp

    9. Hvis jeg vil nominere deg til en kategori til vixen, hvilkenkategori vil du at jeg skal nominere deg til?

    10. Tror ikke du helt vet hva en etterforsker hos politiet gjør dersom du synes det høres spennende ut. En etterforsker er den som sitter på et kontor dag inn og dag ut og tar avhør, trolig verdens kjedeligste jobb. Regner med at du mener åstedsgransker? Type CSI?

    11. Er det noen sjanse for at dere blir venner i gjenn? Syns det er sykt trist å se to bestevenner som hang på hverandre som erteris, plutselig bli totalt fremmede

    12. Er det rart å få mensen som tolv år? Jeg er ganske kort og tynn og veldig populær, men er det vanelig? Fikk ikke vondt men kom mye første gang😕 Vi var på badeferie og jeg badet med mensen… det har godt snart et halvt år men har ikke sakt d t mammaen min😢 hun fikk det når hun var 14 og det gjorde storesøsteren min også🥺 så tørr ikke å si det😭😭😭

    13. Hvorfor liker ikke du å Isabelle bildene til hverandre på insta , og hvorfor følger ho deg ikke 😱

    14. Med dette mener jeg ikke å være respektløs. Personlig er du en person som jeg skulle ønske jeg kjente og var veninne med, men jeg forstår også at det er mange som sitter å lurer på hva som har skjedd mellom deg å Isabelle. Dere var utrolig nære, og hadde et så utrolig koselig forhold til hverandre! Isabelle svarer på alle kommentarer som har med deg å gjøre på en måte som virker veldig negativ mot deg. Dette vennskapet deres har vert på TV og på nett i noen år og dere var jo så utrolig søte sammen om det er lov å Si, så det at folk begynner å lure når det plutselig blir en slutt på alt etter ditt farmen opphold er jo ikke så rart. Jeg tror ikke folk spør for å være respektløse eller men vonde hensikter, men bare fordi de lurer. Og som sagt er du mest kjent fra paradise sammen med besteveninne Isabelle.
      Men igjen jeg mener ikke å være slem eller minne deg på ting som gjør vondt for deg, men om dere kunne ha fortalt noe om konflikten og hvorfor dere har valgt å gjøre som dere har gjort hadde det kanskje ikke vert så mange spørsmål hengende i løse lufta. Men for all del! Jeg forstår deg!

    15. Angrer du nå på at du ga Isabelle de pengene liksom vis du hadde tatt det valget i dag hadde du gitt noen andre de pengene da?

    16. Jeg føler at du og isabelle sluttet å være venner etter du var med på farmen, fordi dere har ikke vært så mye ilag etter det. Og jeg tror det er Isabelle som har gjort noe dumt fordi det er du som virker mest lei deg. Ikke noe hate altså fordi jeg digger deg❤️ Jeg savner martine og isabelle❤️

    17. Når du står barfot vestsiden av foreksempel Isabelle Eriksen så er du tydelig høyere en henne, å hun forteller at hun er 168/169. Er selv 171 å synes det er synd om du skjemmes over høyden din.

    18. Hvordan var det å bli storesøster igjen i 20 årene? Kan du fortelle litt om det, halv søster eller hel søster?

    19. Er da virkelig ikke rart i at følgerne deres lurer på hva som har skjedd når dere har pyntet såpass mye på forholdet deres. ” ingenting har skjedd ” blablabla. Selvfølgelig skjønner folk det, så helt hull i hodet at dere begge ikke har skrevet dette tidligere. Kjenner jeg blir oppgitt når folk pynter på sannheten og alikevel tar seg nær av at folk bryr seg så mye. Husk at disse menneskene som følger dere bidrar til at dere kan leve av denne bransjen, så ha litt respekt og ikke jug for de hvert fall.

    20. Emma figenshau: På passet mitt og når jeg måler meg er jeg en 168, men er mulig jeg er 171. Har ingenting i mot det hverfall! Synes det er kjempefint å være høy 😀

    21. Kan du begynne å vise litt mer av dagen din på snapp? Sånn som du gjorde før!
      Skal du og Alexander feire jul sammen?❤️

    22. Hei<3 Du ser utrolig bra ut for tiden, og har lagt spesielt godt merke til øyenskyggen din. Den var helt amazing på bikinibildet du nylig la ut på instagram. Hadde blitt utrolig glad om du hadde laget en ny sminkevideo der du viser hvordan du legger øyenskygge! 🙂

    23. Hvilke løsvipper har du på deg på mystoryen din idag? Og hvilke pleier du å bruke når du bruker løsvipper ellers? Superfine:-)

    24. Til Karin der oppe, tror DU har misforstått litt. En etterforsker sitter ikke dag inn og dag ut på kontoret. Er 100x mer jobb enn bare avhør.
      Hilsen en etterforsker

    25. Angrer du på at du delte de 300k kronene du fikk i finalen på ph med Isabelle? Og om du hadde stått der nå, har du da gjort det samme?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg