Black Friday!!

ANNONSE- MOCKBERG, SPRAYTANHUSET OG NELLY

Hey!

I dag er det Black Friday, og jeg tipper jeg ikke er den eneste som kommer til å shoppe litt? Dette er jo dagen for shopping, og jeg har allerede sjekket ut litt av salget. Jeg tenkte nå å gi dere noen tips til shoppingen, og jeg håper dere liker det! 

MOCKBERG

Først og fremst kan vi jo starte med MOCKBERG. Frem til søndag klokken 23.59 får dere hele 30% på klokken jeg designet. Det betyr at dere nå får klokken min til rett over 1000-lappen. Hvor sykt? Jeg er så glad for at vi fikk fikset en rabattkode, slik at mine følgere kan få klokken billigere. Jeg håper at dere liker den, og at dere kanskje slår til nå som man får den en del billigere. Jeg elsker hvertfall klokken min, og jeg bruker den hele tiden. Det er så morsomt å se at folk sender meg bilder av at de har den på, og forteller meg hvor mye de liker den! Det setter jeg ekstremt stor pris på♡ ByTheCurrent har akkurat fått inn en ny levering på klokkene mine, så nå er den tilbake i nettbutikken. Om dere vil ha klokken på 30% rabatt, så må dere klikke dere inn HER, legge klokken i handlekurven og de 30% blir fjernet! 

SPRAYTANHUSET

Jeg har gått til Spraytanhuset hver uke i noen måneder nå, og jeg har alltid vært like fornøyd. Her får dere en kjempefin, dyp og langvarig brunfarge. Fargen sitter overraskende lenge, og jeg elsker det! Nå nærmer det seg julebord, fest og familieselskaper. Hvor digg er det ikke da med en fin brunfarge? Jeg føler meg hvertfall veldig fresh så fort jeg blir litt brunere! Bestill time i dag, og da får dere spraytan til kun 199kr imorgen! Tilbudet gjelder kun imorgen, og det er et få antall timer ledig. Spraytanen kan dusjes av etter noen timer om man ønsker det, og så er du klar til fest! Klikk dere inn HER og velg behandlingen som heter Black Friday- blogg♡

NELLY

Nelly har som alltid helt syke tilbud på Black Friday, og de skuffer heller ikke i år. I dag får dere 1 unik deal hver time, og med rabattkoden VIP25 får mine lesere 25% på alt. Rabattkoden varer helt frem til søndag, så nå er det bare å shoppe i vei. Jeg klikker meg alt for ofte inn på Nelly, men i dag kommer jeg helt klart å bestille meg noe hjem. 25% rabatt hjelper mye om man vil handle litt ekstra! Under ser dere mine favoritter, og dere finner direktelink til NELLY HER

ADLINKS- 1. HER  2. HER  3. HER

ADLINKS- 4. HER  5. HER  6. HER

 

 

3 kommentarer
    1. Jeg får ikke 30% rabatt,har prøvd mange ganger,går inn og legger i handlekurven men det funker ikke:/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg