RYKTER DEN SISTE TIDEN

Hei igjen!

I det siste har jeg fått en del meldinger og kommentarer om forskjellige ting. En del er rykter, og derfor tenkte jeg nå og samle alt i et innlegg. Jeg vil egentlig bare fortelle sannheten om alt, så slipper folk å spekulere for mye. Jeg forstår ikke hvor mange av disse ryktene kommer fra, så gjerne fortell meg hvor dere har hørt dette. Jeg har en mistanke om hvor dere får høre ting, så derfor skal jeg fortelle dere om det også. 

TIKTOK– Jeg har fått SÅ mange spørsmål om jeg har TikTok. Jeg får seriøst spørsmål om det hele tiden, og på sendingene til skal vi danse kom det ofte folk bort og spurte om nettopp dette. Jeg har ikke TikTok, så brukerne der er falske. Jeg har skjønt det er en del profiler der som utgir seg for å være meg, og jeg tror det er der mange av ryktene har oppstått. Om dere ser en bruker der som er “meg”, så kan dere gjerne rapportere den. Jeg kommer nok mest sannsynlig aldri til å lage meg en bruker der. 

Er du gravid?- Dette må nok være det mest stilte spørsmålet, og jeg har aldri før fått så mange spørsmål om det. Jeg er redd også dette ryktet kommer fra TikTok, for jeg har fått en del screenshot av det. Jeg er ikke, og jeg har aldri vært gravid. Jeg elsker barn og jeg vil gjerne ha barn, men ikke enda. Jeg er bare 22 år, og for meg er det alt for tidlig å skulle få barn nå. Jeg gleder meg veldig til den dagen jeg er gravid, men det blir ikke før om mange år. Jeg får også en del meldinger om jeg har tatt abort i det siste, og nei. Kan noen fortelle meg brukernavnet til denne TikToken som finner på så mye rart? Aldri stol på noe dere leser på nett om meg, med mindre jeg har skrevet det selv. 

Er det noe mellom deg og Fredric?- Nei, det er det absolutt ikke. Vi er kun gode venner, og han har blitt som en bror for meg. Vi kunne snakke om alt, vi kunne le oss i hjel sammen, vi kunne skrike på hverandre og diskutere som bare det, men likevel var vi like gode venner etterpå. Fredric har nå reist til Sverige igjen, og jeg kommer til å savne han masse. Heldigvis har jeg og en venninne planlagt å reise dit om litt for å besøke han. Det gleder jeg meg til, for det er rart å ikke se han hver dag. Jeg har aldri vært interessert i Fredric på en annen måte enn vennskap. Jeg er utrolig glad for at jeg har blitt kjent med han, og for at vi har blitt såpass gode venner!

Har du og Aleksander gjort det slutt? Du er singel på Facebook..- Dette har jeg også blitt spurt mye om, og nå skal dere få svaret. Ja, jeg er singel på Facebook og det har jeg alltid vært. Aleksander og jeg har aldri vært i et forhold på Facebook, og det er fordi vi aldri har tenkt over det. Vi er kjærester, og det har vi vært siden dagen vi ble sammen. Vi har ikke gjort det slutt, og vi har det veldig bra sammen. Dere som har lest bloggen min en stund vet at vi har et avstandsforhold, og derfor kan det hende at vi plutselig er fra hverandre i noen uker. Han bor egentlig i Bergen, og han reiser hjem dit i blant. Etter han røk ut av skal vi danse dro han rett til Bergen, og han var der i 4-5 uker. Grunnen var at han nesten ikke hadde sett familien sin på flere uker, og det var ikke noe poeng at han var i Oslo. Jeg trente hele dagen, og hadde ikke fått tid til å være med han før på kveldene uansett. Derfor ble det heller masse facetime, og jeg savnet han som bare det. Dere så vel hvor glad jeg ble da han overrasket meg på sending? Jeg fikk sjokk, og det var så deilig å se han igjen!

Er Aleksander og du forlovet?- I WISH! Haha, neida. Vi er ikke forlovet, og jeg tror nok ikke det skjer før om en god stund. Eller det er jo ikke opp til meg, men vi er hvertfall ikke forlovet nå. Grunnen til at dette ryktet har oppstått er vel fordi Aleksander har på seg en ring. Det er en helt vanlig ring, og ikke en forlovelsesring. Tro meg, om vi forlover oss får dere vite det fort!

Later du og Isabelle som at dere ikke er venner for å få lesere på bloggen?- Nei, da ville jeg skrevet mye mer om det. Jeg har så vidt nevnt noe om det her på bloggen, og grunnen til det er at det er privat. Jeg har ikke noe behov for å nevne noe om det, og jeg synes at hva som har skjedd skal holdes mellom oss. Jeg synes det er veldig kjipt, og jeg synes det er trist å få kommentarer og meldinger om det daglig. Ting skjer i et vennskap, men det betyr ikke at hele Norge trenger å vite om det. Isabelle og jeg er voksne jenter, og vi snakker sammen om vi ser hverandre. Vi er ikke uvenner, men vi henger bare ikke med hverandre mer. Om vi møtes en plass er det likevel hyggelig å se henne, og jeg bryr meg veldig om henne. 

Håper dere likte dette innlegget, og at dere fikk svar på en del ting dere kanskje har lurt på♡

 

30 kommentarer
    1. Kan du og Isabelle lage en video sammen snart? Jeg savner det veldig og syntes det r veldig trist at dere ikke har yt kanal sammen lenger og at dere ikke lager videoer lenger sammen;)Jeg elsker deg du r forbildet mitt<3

    2. Jeg har lest bloggen din lenge jeg blir glad hvergang jeg leser den så jeg pleier å lese den når jeg er lei meg og jeg elsker deg så mye❤️❤️❤️ Du er mitt idol og forbilde❤️❤️❤️

    3. Det er greit at du ikke er så mye med Isabelle men d var da kult når dere var der og håper det kommer ny video på kanalen deres

    4. Hei, kunne du ha hatt litt mer varierte innlegg? Føler det kun er spørsmålsrunder og «til uka skal jeg», «i november skal jeg», «etter skal vi danse skal jeg»

    5. Hei jeg synes det var så fint sakt jeg har rapoyert noen av dem som lter som di er det . Og ville bare si at jeg har abonert på deg. Elsker deg Matine heia på deg på skal vi danse kos deg videre med dagen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    6. Er det sant at du snuser? Vedsiden av mobilen på storyen til Sofie var det en snusboks vedsiden av mobilen din. Snuser du?

    7. Gratulerer med flotters innsats i Skal vi danse! Er dans noe du/dere vil fortsette med/vedlikeholde nå som programmet er ferdig?
      – Nydelige bilder av deg, forresten

    8. Kan du ikke bare si hva som har skjedd? Er vel ikke så farlig? Dere viser jo bare at sånn er livet, det er helt naturlig at vennskap ikke funker lenger. Hvorfor skal det være en tabu?.. Dere deler jo ting som er mye mer privat enn det, så hvorfor ikke dele hva som har skjedd mellom dere…

    9. Du har sykt fine øyne👁❤️
      Kan du og Isabelle lage video snart savner det sikkelig😭😭❤️❤️ Elsker deg❤️❤️❤️❤️

    10. Hvis ikke Isabelle og Martine henger noe mer med hverandre så må folk slutte å mase å spørre noe mer om det. Hun har svart på dette mange ganger nå.

    11. Hahaha. Du og Alexander kommer til å være sammen 4ever and ever. Ingen kan skille dere♥️♥️♥️

    12. Nå som du og isabelle ikke er venner lengre, angrer du ikke litt på at du rett og slett ga 100 tusen til henne når du vant pH?

    13. Hei, Martine
      Du er mitt største forbilde og jeg elsker og se på videoene dine og lese bloggen din. Håper du får en super vinter og jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er i og se hva du driver med. Takk for at du deler så morsome ting til folk rund om kring.
      1000000000000000000 klemmer/hilsner fra Nila (Jente 11 år som bor i asker)

    14. Merkelig at dere som lever av sosiale medier «ikke har tenkt over» forhold på Facebook… er det ikke litt spesielt? Og hvordan kan du synes det er greit at Alexs sier hvor pen han synes Triana er på TV? Mulig jeg er hårsår, men altsåååå, jeg hadde reagert om det var min type.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg