SEMIFINALE!!!

BILDENE ER TATT AV CATO INGEBRIGTSEN

Hei mine kjære lesere♡

Først og fremst må jeg si TUSEN TAKK for alle stemmer, fine meldinger og støttende ord på lørdagen. HERREGUD, jeg er videre til semifinalen!! Det har enda ikke gått opp for meg, og det er helt merkelig å tenke på at jeg har kommet så langt. Da skal vi danse eventyret startet hadde jeg aldri trodd at jeg skulle være med som topp 3. Det er jo helt sinnsykt! Dere er virkelig best, og vi klarte å få meg videre sammen. Dere aner ikke hvor stor pris jeg setter på at dere stemte meg videre. Jeg er så takknemlig og glad for at jeg har dere♡ Jeg vet helt seriøst ikke hva jeg skal gjøre, for jeg føler ikke at et takk er nok. Jeg vil så gjerne møte dere alle, og bare gi tilbake til dere. Jeg håper dere forstår hvor mye dette betyr for meg♡ Jeg har det seriøst så bra om dagen, og jeg elsker virkelig å danse. Jeg håper jeg får være med helt til slutten, for det hadde betydd så mye for meg. Vi har noen så kule danser til denne lørdagen, og jeg vil så gjerne få de til bra- og komme meg til finalen. Det er en drøm, som jeg virkelig håper går i oppfyllelse. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle komme så langt at jeg skulle begynne å sikte mot en finale, men det har jeg søren meg klart. OG DET ER TAKKET VÆRE DERE♡♡ 

Dansene på lørdag var forresten så morsomme. Sambaen med Egor og Fredric er noe av det morsomste jeg har gjort. Det var så kult, og jeg koste meg skikkelig. Man vet aldri når dette tar slutt, så derfor håper jeg at jeg klarer å kose meg like mye som da fremover. Den argentinske tangoen synes jeg også gikk veldig bra. Jeg ble kanskje litt overivrig, og derfor begynte jeg å surre med noen steg. Haha, jeg hadde det hvertfall veldig gøy! 

En annen ting jeg må slenge med i dette innlegget er hvor utrolig stolt jeg er av å være ung i dag. Etter lørdagen fikk jeg utrolig mange stygge kommentarer. Det var kommentarer om at jeg er stygg, at jeg er hjernedød, at jeg bør ha dårlig samvittighet resten av livet fordi jeg gikk videre, at folk håper Aleksander nå ser hvor egoistisk jeg er, at jeg kun er pupper og et pent ansikt, at jeg bør trekke meg, og at jeg er grunnen til at folk slutter å se på skal vi danse. Jeg ble først ganske satt ut da disse kommentarene begynte å tikke inn. Da jeg så hvem som hadde skrevet kommentarene ble jeg enda mer sjokkert. Her snakker vi voksne damer, som mest sannsynlig er mødre og bestemødre. Det var ikke en eneste stygg kommentar fra noen på min alder, yngre, eller noen år eldre. Alle kommentarene var fra eldre damer. Om noen av dere som la igjen en av disse kommentarene leser dette, så vil jeg dere skal tenke litt. Om ditt barn eller barnebarn hadde fått slike kommentarer, hvordan ville du reagert da? Skal ikke dere være forbilder for disse, og ikke skrive sånne ting til en jente som er mye yngre enn dere? Dere er godt voksne damer, som skriver stygge ting over nett til en 22 åring. Jeg er hvertfall utrolig stolt over at vi som er yngre har skjønt at sånne ting ikke er greit lenger. Ganske fælt å tenke på at de eldre i dette tilfelle var de verste. 

Jeg fikk heldigvis en HAUG av fine kommentarer også, og det setter jeg enormt stor pris på. Jeg er seriøst så heldig som har dere, og jeg er fortsatt sjokkert over at så mange av dere stemte på meg på lørdag. Jeg håper dere vil hjelpe oss like mye til helgen, for da er det viktigere enn noen gang. Vi snakker en finale her. ALTSÅ HVOR SYKT? Jeg klarer nesten ikke å tro på det selv. Tusen, tusen takk igjen. Og ja, jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal få takket dere nok♡ Jeg håper jeg en gang kan gi noe tilbake til dere, for dere har gitt så mye til meg nå. Shit, dere er så bra♡

 

51 kommentarer
    1. Det er så ufattelig at voksne mennesker kan synke ned til det nivået at de sitter å skriver dritt til folk (tilogmed unge mennesker??) de ikke engang kjenner? Det er helt sykt. Stå på Martine, du er utrolig flink! ❤️ Og ikke bry deg om frekke, sjalue damer som prøver å trykke deg ned.

    2. Du er så flink Martine!! Gleder meg til hver lørdag for å se på deg danse, når du går ut kommer jeg ikke til å gidde å se på mer. Du har hatt mine stemmer alle lørdagene, til og med de dagene jeg har vært ute og ikke har sett på direkte har jeg passet på å stemme på deg og tatt opp programmet så jeg har fått sett det på søndagene! Stå på videre, og drit i de 40-50 år gamle damene, som bare er sjalue fordi du har så utrolig flott og trent kropp fått, som passer perfekt inn i de nydelige kjolene du svinger deg i på lørdagskveldene. Hilsen en 18 år gammel jente, som gleder seg veldig til å se deg og Fredric videre i konkurransen!

    3. Jeg synes du er den som har utvikla seg mest av dem som er igjen. Jeg leste noen av kommentarene, jeg ble veldig skuffa da jeg så at bestemora mi hadde kommentert noe slemt og ho vet ikke hva ho snakker om. Dem eldre damene er bare misunnelig. Du er et stort forbilde for meg❤️ Du er rå, stå på videre❤️ heier på deg❤️

    4. Jeg synes du er den som har utvikla seg mest av dem som er igjen. Jeg leste noen av kommentarene, jeg ble veldig skuffa da jeg så at bestemora mi hadde kommentert noe slemt og ho vet ikke hva ho snakker om. Du er et stort forbilde for meg og helt sikkert får flere også❤️ Du er rå, stå på videre❤️ heier på deg❤️

    5. Forstår ikke hvorfor du får stygge kommentarer , du er et fantastisk menneske!<3 Den eneste grunnen til at jeg ser på skal vi danse e for å se deg<3<3 ikke bry deg om de stygge komentarene de er bare sjalu på deg siden du er nydelig både på innsiden og ut<3

    6. Herrregud jeg er så glad for at du kom videre! Vi skal stemme deg til toppen av pallen! Jeg skal stemme på alle mulige måter! Jeg heier på deg Martine!!❤️ Fyflate for en rå jente du er! 😍Jeg er veldig sjokkert over at eldre damer i våres samfunn slenger så masse stygge ting på nett! Du har ett fantastisk fint ansikt, superfin kropp, superfin utstråling på dansegulvet, men viktigst av alt er du en utrolig goood jente!!❤️ Som det bare er godt i, å det tørr jeg å påstå nå som jeg har følgt med på deg i 2 år❤️ Kan også si at jeg ikke likte deg første gang når du sjekka inn på paradise hotel (sjalusien på det dritfine utseende ditt tok litt overhånd da) men har etter den dagen alltid likt deg! Jeg er team Martine!!❤️❤️😍 du er en beundringsverdig jente. PS. Det er di eldre som skal være forbilder idag, ikke oss som er yngre. Håper di husker på det, om ikke siste rest av hemningene deres har forsvunnet av alderdom 😳 ikke bry deg! U go girl!!!❤️👊 heier på deg!! #teamMartine☺️

    7. Jeg må innrømme jeg skulle ønske aleks av dere to skulle komme videre, men umulig for meg å stemme på han når begynte å danse. Du er utrolig flink!

    8. Ble så sint når jeg så hva mange av de skrev, at folk ikke hadde hjerne som stemte på deg osv, alle har jo sin favoritt og man må få stemme på dem man vil! Synes det var veldig fortjent at du kom videre❤️Du har vært min favoritt siden starten og jeg håper du vinner hele greia!

    9. Tydeligvis eldre damer som ikke skjønner noenting, og som er misunnelige! Du er flink Martine, stå på <33

    10. Jeg er en del eldre en deg (35 år) og har 2 barn (14 og 11 år) og jeg virkelig virkelig håper at jeg er et godt forbilde for de.
      Det er uakseptabelt at folk oppfører seg på denne måten.
      Jeg synes du og Fredrik er helt rå. Stå på 💪🏻

    11. Jeg håper virkelig at du vinner, du er ett stort talent ❤️ Du aner ikke hvor heldig Aleksander er som har deg, for du er veldig ett flott menneske!! Å de mener jeg! Det du skrev i dette innlegget, håper jeg virkelig at de eldre damene ser, for slik oppførsel verken på nett eller irl er helt uakseptabelt! 🙄💔 Jeg håper du virkelig ikke tar deg nær av slike kommentarer NOEN GANG, for det fortjener verken du eller noen andre! 🤗 Ønsker deg masse lykke til på lørdag og jeg skal heie! ❤️❤️

    12. Eg kjenne eg blir sikkelig forbanna på de eldre, sjalue damene. Asså kor mye he dei røykt (det er ordtaket mitt når folk ikkje he mer hjerneceller igjen) liksom? Du var uansett heilt fantastisk på lørdag!!😍 Så stolt av deg💘💘loveuu<3💛

    13. Du er så SYKT FLINK til å danse og jeg heier på deg! Det er supert at du skriver om disse komentarene for det er IKKE greit. Du er helt SUPER og et fantastisk forbilde. Elsker deg MASSE

    14. Jeg elsker og se på deg på skal vi danse. Jeg stemmer på deg hver gang!😉 men jeg blir litt frustrert av og til fordi det ser litt ut som om at Fredrik driver og flørter med deg hele tiden. Som for eks på lørdagen så dro han deg til han! Og tar på deg. Så jeg må bare spørre deg om noe, skjenner du på at han driver sånn med deg?

    15. Gratulerer sykt mye! De gamle damene er bare misunnelige for at du har oppnådd så mye mer en dem på mye mer en dem selv om du er mye yngre😘 jeg er så glad for at du kom videre❤️ Jeg og alle mine venner stemte på deg💋 jeg brukte 200kr haha💕 elsker deg

    16. Sykt fortjent!😍Heier på deg, når kjendis farmen begynner skal jeg også heie på deg!❤️Har bare lyst til at du skal vinne alt! Er en utrolig stor fan!❤️Kom igjen Martine!😍Stå på uansett hva!😍❤️

    17. Hei Martine! Det er første gang jeg kommenterer på en blogg som denne,-men nå måtte jeg bare:) Disse damene du nevner er åpenbart grusen du tråkker på hver dag. Jeg håper du ikke lar det påvirke deg,-det må jo være gammeldagse utdaterte nettroll dette her. Du utstråler masse styrker, humor og trygghet. Jeg synes du er et godt forbilde og jentene mine på 6 og 9 år digger deg. Du og Fredric skaper magi sammen på dansegulvet og vi gleder oss like mye til hver lørdag så lenge dere er med. Kjør på Martine! Vi heier masse på deg❤️❤️

    18. Gratulerer det var så fortjent 3.plass! Og skjønner ikke hvordan folk gidder å bruke tida si på å sende stygge kommentarer. Duu er mer enn alt, du er et stort forbilde for meg❤️❤️

    19. Hvordan vågerfolk å skrive stygt om deg😠 du fortjent absolutt ikke å få sånne kometarer😟 du er absolutt super herlig, kjempe pen og kjempe flink til å danse❤️ Eg er så stolt av å heie på deg og at du har kommet så langt😍 Mine stemmer går uten tvil til deg😊 lykke til videre Martine💕 hilsen stor fan😍💕

    20. Mammaen min er ikke så begeistret for bloggere, hun stemmer bare på de som er flinke til å danse, men hun har ikke skrevet noe stygt. Jeg blir så sur på alle som skriver noe stygt.❤️❤️❤️❤️❤️ Det er så forferdelig at de som skal være forbilder skal snakke så stygt om folk. Det er greit nok at de tenker det, for det har alle mennesker rett til, men det å skrive det til personen er helt forferdelig. Stå på Martine, ikke bry deg om de dumme kommentarene, tenk heller på de gode. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    21. Jeg har bare en ting å si, og det er det at de som slenger drit er bare misunnelig fordi de ikke er like ung og pen som deg! Du er en utrolig vakker og oppegående ung dame og de som ikke klarer å se det, kan bare ta seg en bolle altså! Kjenner jeg blir skikkelig provosert over sånn oppførsel! Heier på deg og håper du vinner hele greien! 😁 Hilsen en 30 år gammel dame fra Bergen 😁

    22. Hei Martine❤ jeg syntes det er veldig dumt at godt voksne mennesker tar seg tid å bry seg om å skriv stygge kommentarer😢 jeg satser heller på å unngå det jeg syntes er stygt (snakker ikke om deg altså jeg snakker om andre folk som jeg ikke liker) så da finner jeg heller folk jeg liker og skriver fine ting❤❤❤er så stolt av deg ble posetivt sjokket da jeg hørte du var videre jeg hoppet av glede som om det var jeg som kom vidre❤❤❤ Håper du vinner det fortjener du❤❤❤ jeg syntes du er flinkest av alle som er igjen❤❤❤gleder meg til lørdag❤❤du gjør lørdager morsome og fine for meg❤❤❤gruer meg til det er over men da er jo det snat farmen kjendis å se ❤❤❤ du er mitt største forbildet og det har du vært helt siden ph❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    23. Heier på deg. Flaut at gamle damer blir sjalu på ei nydelig jente på 22. Syntes du er kjempeflink😊

    24. Syns bare det er barnslig at voksne folk ska skrive sånne stygge kommentarer. De er voksne, de burde være et bedre forbilde til vi som er yngre. Stå på Martine du er bare helt rå på dansegulvet. Du blir bare flinkere å flinkere. Bare se bort fra de stygge kommentarer, å se heller på de fine du får❤❤blir så sint når jeg ser at folk skiver stygge kommentarer til dæ eller andre. Du er en super danser. Jeg heier på dæ hver lørdag. Du er så flink ❤👌

    25. Det er klart du vinner hele dritten
      Det skal vi sørge for❤️❤️ lik hvis du skal stemme på Martine på lørdag💕💕

    26. Ikke bry deg om alle de stygge kommentarene! De voksne har bare ikke fått god nok oppdragelse av sine foreldre! Du er dritpen, kul, morsom, tynn og du jobber får hva du vil få til! Du er helt ubeskrivelig!! Elsker deg!!!😍😍😍

    27. Du er verdens beste forbildet og verdens beste til og danse! Trist at Aleksander gikk ut😕 blir aldri det samme uten han! PS:tror han derre Fredrik liker deg bitte litt assa er bitte litt forelsket i deg…. (hvis dj svarer på denne kommer jeg til og hyle og skrike og løpe jorda rundt 10 ganger)

    28. Jeg blir ikke overrasket lenger. Hver gang det er diskusjoner i kommentarfelt på internett, så er det 9/10 ganger noen godt voksne som kommenterer noe stygt. Det fokuseres HELE tiden på at det er vi unge som er så stygge med hverandre og at alt var bedre før og blablabla. Men det er faktisk de godt voksne damene og mennene som stadig skriver de styggeste kommentarene jeg har sett, og i de verste tilfellene – så er det om oss unge. Noen må virkelig begynne å gå i seg selv.
      Jeg har heia på deg (og Aleksander) hele veien! Vi har stemt hver lørdag. Dette er SÅ fortjent, Martine!! Du er et så godt forbilde og ikke minst en veldig flink danser!! Vi heier masse på deg, og skal stemme på deg denne lørdagen også – krysser fingrene for at du kommer til finalen! Masse lykke til <3

    29. Hei! Det er utrolig vanskelig å få bukt med nettroll! Det er nok mennesker som enten ikke har det helt bra med seg selv, eller som trenger å kjenne at de har en type «makt». Det er vanskelig å ikke ta det til seg, eller bli provosert! Men, du er verken hjernedød, stygg eller noe av det andre de kommenterer! Håper du vil klare å legge det bort! Jeg liker å seg deg på skal i danse, du virker kul og bra! Hilsen Tone 33år.

    30. Du er virkelig den jeg synes er best i skal vi danse, stemmer på drg minst 50 ganger selv om jeg ikke er hjemme og ser på hh

    31. Hei Martine 😊 Som 50-åring og mamma til ei på 17,må jeg få si at jeg lot meg provosere kraftig av mange av kommentarene etter lørdagens program..om det går an å si at man skjemmes på andres vegne så var det akkurat det jeg gjorde….Det skal nevnes at jeg visste fint lite om deg eller om “bloggverden”generelt før jeg hørte min datter snakke så varmt om deg😊 Siden har vi fulgt spent med hver lørdag,og jeg må få si at jeg har bare blitt mer og mer imponert over hva dere får til alle sammen…spesielt synes jeg du har utviklet deg enormt,og har”hele pakka”…tar av meg både støvler og hatt for måten du takler fokuset og måten du opptrer som et flott forbilde for dagens ungdom!!!Like nydelig uten sminke som med,og som mamma synes jeg det er så utrolig viktig at også det helt naturlige iblant blir vist fram…for dere er jo så vakre i dere selv!!!At du er kun det man ser på utsiden er altså det største vås jeg har hørt!!!tvert imot fremstår du som jordnær,intelligent,ydmyk og morsom!At du er slående vakker har igrunn lite med din dyktighet på dansegulvet å gjøre!!At Thea røk ut betyr ikke at du ikke fortjente å gå videre!du er stemt fram av folket !!Nå heier iallefall både 50-åringen og 17-åringen her på deg videre,og til slutt ønsker jeg deg masse lykke til og keep up the good work❣

    32. Hei !voksen dame her og noen av oss heier på deg. Du er rå flink og ha tro på deg selv.vinn hele greia 😉🙏🤗🙌

    33. Altså, ja det var sjokkerende og trist at Thea gikk ut. Jeg kan forstå at noen syntes det blir en popularitetskonkurranse når de tenker at leserne stemmer på deg fordi de er fan og ikke fordi de syntes du var flinkest til å danse. Men programmets regler var allerede satt før avspilling. Thea fikk mint stemmer av publikum. Det går ikke ann å endre reglene i ettertid under denne sesongen. Man må gjerne komme med tilbakemeldinger om hva som kunne vært gjort annerledes neste sesong, men det har ingenting for seg å klandre deg for dette. Du er kjempe dyktig, du har utviklet deg masse og jobber hardt. Ikke bruk energien din på de som ikke forstår denne forskjellen. Jeg er helt enig i at den eldre generasjonen mangler nettvett. Jeg syntes dere alle som er igjen er kjempe dyktige.

    34. Jan Gunnar har vært i duell flere ganger enn Martine, så det er vel han som skulle ha gått ut istedenfor Thea og ikke Martine? Har folk i det hele tatt fulgt med i år? lol

    35. btw det at folk ufortjent ryker ut er noe som skjer hver eneste sesong. Enkelte her får det til å virke som Thea er den eneste.

    36. Skikkeli trist å høre at du fikk hate kommentarer, og syns det er skikkeli dårlig gjort av folk! du var helt fantastisk og du fortjener å fortsatt vere på skal vi danse, og håper serr du vinner!! heier på deg!! og de som gamle damene som skriver hat, skjerp dere! skikkelig gla i deg martine! stå på❤️❤️

    37. Flaut hvordan verden er blitt. Dere bare får penger i haugevis uten å gjøre noe. Begynn å svar «fansa» dine, egoist

    38. Jeg bare lurer på når du og Aleksander skal møtes igjen? Siden han dro til Bergen med en gnag han røyk ut av skal vi danse og har ikke kommet tilbake til Oslo siden❤️ Forresten så ELSKER JEG DEG og stemmer og heier på deg masse masse masse i skal vi danse❤️❤️

    39. Det sa jeg faktisk til kjæresten min idag, jeg er jo litt eldre enn deg, syv år faktisk. Men vi diskuterte dette for noen dager siden og da mente jeg også at de fleste nettrollene er ikke den yngre generasjonen (selvom det finnes unntak selvfølgelig). Det er flaut og skremmende at noen kan få seg til å skrive slike ting til andre mennesker.
      Selvom jeg ikke heller holder med mange offentlige personer, har jeg ingen behov for å rakke ned på andre fordeom.
      Rart det der, at noen mennesker har et så sterkt behov for å kommentere ting de ikke liker ved andre, bryr de virkelig seg så mye om hvordan andre ser ut eller hva andre gjør (hadde du vært en seriemorder så skjønner jeg at folk har behov for å ha meninger og kanskje dele dem). Men folkens, ha litt selvkontroll og heller dropp slike kommentarer som bare er stygge og ekle. Vi mennesker er forskjellige enten dere liker det eller ikke, og takk Gud for det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg