VIPPENE JEG HAR DRØMT OM

ANNONSE- NUTRILASHES

Hei dere!

Som sikkert flere allerede vet, så har jeg helt sluttet med falske vipper. Jeg bruker kun mascara, og det er rett og slett fordi jeg synes falske vipper er ubehagelig. Øynene mine begynner fort å renne, og jeg synes det blir for mye på øynene mine til tider. For noen år siden var jeg avhengig av vippeextensions også, men det ble fort også kun irriterende å ha på. Lange vipper er SÅ fint synes jeg, og dessverre er jeg ikke født med det selv. Når da falske vipper kun blir en plage har jeg testet ut andre ting. Jeg har tidligere brukt vippeserum, men i det siste har jeg helt glemt det bort. Da jeg fikk spørsmål nå om å teste Nutrilashes sa jeg fort ja, rett og slett fordi jeg kjenner andre som har testet det- og som er fornøyde!

Processed with VSCO with s2 preset

Nutrilashes er et ganske nytt merke, det er vegansk, ikke testet på dyr og det inneholder kun naturlige ingredienser. Jeg kan ofte reagere på produkter som brukes rundt øynene, men dette passer perfekt for oss som er litt sensitive. Dette serumet funker forresten ikke kun på vipper, men også bryn. Hvor digg er ikke det? Jeg har så lyst på tykkere bryn, så derfor påfører jeg et lag der jeg vil at brynene mine skal vokse hver kveld. I tillegg bruker jeg de på vippene, og jeg gleder meg til å se resultatet. Resultatet skjer ikke over natten, men man skal se synlige resultater etter 4-6 uker. Jeg kommer selvfølgelig til å oppdatere dere om hvordan resultatet blir på meg, for akkurat nå har jeg kun gått på det i et par uker. Jeg har som sagt venninner som har brukt dette, og de er kjempefornøyde. Derfor har jeg veldig høye forventninger selv også! 

Processed with VSCO with s2 preset

Dette serumet er forresten utrolig enkelt å påføre. Om du vil bruke det på vippene legger du det som en eyeliner. Jeg pleier å gjøre det hver kveld, slik at produktet rekker å trekke inn i løpet av natten. Fjern sminken, rens huden og deretter påfør serumet som en eyeliner. På brynene påfører man også kun et tynt lag, og lar det virke over natten. Man skal altså ikke tørke det av. Jeg påfører serumet der jeg vil at brynene mine skal vokse litt ekstra. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Til nå er jeg superfornøyd med dette produktet. Jeg har ikke reagert på det, og jeg merker allerede en liten forskjell. Jeg håper at Nutrilashes kan gi meg de lange vippene jeg alltid har drømt om, og jeg har virkelig troen! Om dere vil teste ut dette serumet, så får dere det nå til kun 399kr. Dere får også ikke bare ett serum, men to♡ Dere finner direktelink til Nutrilashes sitt serum HER

 

 

12 kommentarer
    1. smart 😀 er avhengig av vippeextensions selv, og nå orker jeg ikke tanken på å begynne med noe mascara igjen xD men ja, vippene mine er sikkert ikke så lange lengre som de var, så hadde nok vært lurt med et sånt vippeserum 😀

    2. TUSEN takk for at du er tilbake for fult! Endelig er livet mitt komplett igjen og jeg har savnet deg sååååå mye❤️

    3. Ver du om det kan gi øyesykdommer eller plager som mange andre serum? Er livredd for å få grå stær..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg