NY VIDEO- SI DET ELLER SPIS DET

Heey!

Et spørsmål jeg har fått ekstremt mye i det siste, er om jeg kan lage en video med broren min og kjæresten hans. Broren min har jo laget en egen youtubekanal, og i tillegg er jo kjæresten hans Emilie youtuber. Derfor har vi gått sammen, og laget tre nye videoer til dere. På Broren min sin kanal finner dere en video der Emilie og jeg konkurrerer om hvem som kjenner han best. På Emilie sin kanal finner dere DEL 1 av si det eller spis det, og på min kanal finner dere DEL 2. Jeg synes selv at dette var så morsomt å spille inn disse videoene, så jeg håper også dere liker dem. 

HUSK Å ABONNERE PÅ KANALEN MIN SOM DERE FINNER HER

Simen sin video: 

S6LJBFEcFoU

Emilie sin video: 

FbInGAe-Uhc

Min video: 

3R19jCmpPT4

 

6 kommentarer
    1. Det virker som Emilie oppfører som en bitch mot deg hun bruker bare deg IG Simen til og bli populær/kjendis og når hun har fått det så slår hun opp med Simen og det er bare synd for henne forstår ikke hvorfor du er venn hennes og det ser ut som at du ikke liker henne så godt
      Husk denne bare vent til broren din blir så innmari glad i henne så han vil gifte seg med henne også slår hun opp

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg