DENNE UKEN..

Hey!

Herregud for en uke dette har vært. Denne uken skal vi danse argentinsk tango, og samba med Egor. Denne uken har vi nemlig blitt tildelt en dommer hver, og vi har da fått Egor. Dansen vi skal danse er så kul, og jeg gleder meg skikkelig til å vise dere. Jeg skal innrømme at jeg sto der som et spørsmålstegn de første treningene, men nå derimot begynner det å ligne på noe. Den argentinske tangoen blir også så kul, så nå skal vi trene noen timer til før vi sier oss fornøyde. Jeg er spent på å høre hva dere synes, eller det er jeg jo hver uke. Jeg leser gjennom alle kommentarer etter sending, og det er så koselig å lese alt det fine dere skriver. Også dere som skriver konstruktivt, for jeg vil jo bare bli bedre.

Imorgen starter jeg også med -3 poeng, noe som er ganske kjipt. Jeg har prøvd å glemme det litt bort, for jeg vil ikke fokusere så mye på det. Jeg må bare gjøre mitt beste imorgen, også er det opp til dere seere om dere vil stemme oss videre eller ikke. Jeg håper virkelig at dere ønsker å stemme på oss, for nå er vi så nærme slutten. Det er absolutt ikke lenge til finalen, og jeg vil så gjerne være med hele veien. Hvor kult hadde ikke det vært? Om dere vil hjelpe oss imorgen så må dere sende 5 til 26400, eller så får dere tre gratisstemmer på TV2.no når sendingen starter. Jeg legger ut all stemmeinfo på Instagram når sendingen starter, så det er bare å følge med der.

Jeg gleder meg til sending imorgen, men jeg er også litt stresset. Denne uken her har ikke vært kul for min del, og jeg har ikke fått trent så mye som jeg ønsket. De siste ukene har jeg vært skikkelig sliten, jeg har vært trøtt hele tiden, jeg har ikke hatt så mye energi, surret en del og jeg har sovet ekstremt mye. Jeg dro derfor til legen for å ta en blodprøve, for sånn jeg har vært i det siste er ikke meg. Jeg har nå fått svar på prøvene, og jeg ble faktisk litt satt ut. Jeg har veldig lave b12 verdier, og også mangler jeg jern. Da legen fortalte meg hva jernprosenten og b12 skal ligge på, og deretter fortalte hva jeg ligger på fikk jeg sjokk. Jeg har derfor startet på tabletter nå, og jeg håper det funker fort. Jeg er skikkelig lei av å gå rundt som dette, så derfor er jeg glad for at jeg nå har fått noe for det. Er det noen som forresten har det samme, og som kanskje vet hvor lang tid det tar før man merker bedring? Jeg har prøvd å søke det opp, men det er så mange forskjellige opplevelser rundt det. Jeg håper hvertfall at jeg merker forskjell FORT!! Nå skal jeg trene, og så blogges vi senere. Det kommer forresten en veldig kul video på kanalen min i kveld, yey!

38 kommentarer
    1. Jeg hadde jernmangel, merket bedring etter ca halvannen uke på jerntablettene. Og da bedringen kom merket jeg stor forskjell fort 🙂 Masse lykke til!

    2. Lykke til! ❤️
      Jeg bruker b12 injeksjoner. Fungerer best for meg. Tar var 2. Mnd. Fikk en boozt-runde med b12 injeksjoner første gang jeg begynte på det. Merket bedring etter 1-2 uker. God bedring! ❤️😊

    3. Jeg hadde jernmangel og gikk på en drikke som smakte drit, men det hjalp etter 1,5/2 uker, håper du blir bedre❤️❤️

    4. Sliter med det samme selv.
      Be om å få hyppige b12 injeksjoner nå u starten. Det taes opp mye raskere i kroppen og man merker forskjell!
      Jeg fikk hver uke i starten og merket raskt effekt. Med tabletter tar det mye lengre tid.

    5. Må stemme masse på deg i morgen❤️ Du kan ryke ut så nærme finalen❤️Nyt dagene
      Vet du forresten hvor mange prosent stemmene til seerne betyr?

    6. Tror det er veldig individuelt! Jeg har det, min søster har det og min mor har det. Mamma og min søster får b12 gjennom sprøyte og dette funker bra på de, jeg fikk også det i starten, men kroppen min reagerte ikke på den så nå har beg byttet til tabletter. Tablettene funket for meg etter kanskje en uke eller to 🙂 merker også fort forskjell om jeg lar være å ta dem noen dager.

    7. Jeg bare elsker bloggen din assa❤️ Når kommer det en ny video på yt-kanalen din❤️ Jeg syntes det er drit bra at du har komt så langt i “skal vi danse” ❤️Jeg heier på deg ❤️ Stå på du er mitt idol ❤️😘😍

    8. Vil bare gi et tips til dansingen/korekrafien at jeg ser mye av de samme trinnene, kanskje gjøre noe nytt og kanskje et vanskelig og kult triks?😄 mine stemmer går til deg hver sending, stå på!

    9. Brukte nettopp 315 kroner for å stemme på deg + tre gratis stemmer på Tv2.no😁 Heier på deg😁😁😁

    10. EG ER SÅÅÅÅ GLAD!!! Du gikk videre til semifinalen!! Eg stemte på deg 15 ganger😂 Eg håper du vinner! Eg hoppet ut av stolen når eg fikk høre at du kom videre eg er så glad på dine vegne! Stå på Martine! Dette fortjener du! Du kan klare å vinne, eg tror på deg!

    11. Åååååå herregud Martine!! Jeg ble så overlykkelig når jeg fikk vite at du skulle bli med vidre til semifinalen i skal vi danse at jeg skrek rundt i hele huset😱❤️❤️❤️❤️Jeg håper du vinner hele greia!! Det fortjener du virkelig, du har stått på hele tida i spillet. Jeg bare elsker det IG ønsker deg masse lykke til vidre!😻😻😻😻😻😱😱

    12. Morsomt at du bare går videre pga 10-åringer stemmer deg videre. Er bare å melde seg på alle konkurranser.

    13. Jeg har akkurat det samme, og jeg fikk mangler på det etter at jeg hadde hatt kyssesyken.. Har du sjekket om du har hatt det? Det er vanlig at man får slike mangler etter det nemlig. Det kan også svekke immunsystemet så det anbefaler jeg deg å sjekke ut.
      Med b12 startet jeg på b12 tabletter samtidig som jeg tok noen b12 sprøyter i starten så prosessen skulle gå raskere. Med jern tok jeg vanlig dose og jeg fikk anbefalt å få i meg salt og vann med kulsyre. Det hjelper for svimmelhet og kvalme man kan få fra jernmangel 🙂

    14. Hei Martine 🙂 Jeg har også mangel. Har mangel på folat, fikk det påvist for cirka et halvt år siden eller lengre. Fikk kostilskudd som jeg skulle ta, og merket jeg ble bedre etter en måneds tid, men ble verre igjen og for ikke så lenge siden da jeg hadde noe jeg måtte gjrøe hele tiden, og da bare besvimte jeg, måtte derfor til legen og hadde enda høyere verdier å måtte få nye tabletter med mer i. Tror det viktigeste er at du tar tablettene hver dag, og får i deg de næringstoffene du skal, i og med du har et høgt kjør om dagene. Det påvirker mye. Stå på, du er rå

    15. Kvalmende hele deg. Så klart får du flere stemmer enn flinkeste Thea da tusenvis av kjente profiler legger ut at folk må stemme på deg. Du burde røket ut, det er ALLE enige i, utenom de tusen kids følgerne dine på 13 år. Sjekk tv2 nyhetene sitt innlegg om at Thea røk, over 1300 kommentarer der ALLE SKRIVER HVOR DU HELT KLART ER DEN DÅRLIGSTE OG BURDE GÅTT UT! Kvalmt, at konkurransen ikke går ut på hvor bra en danser, som er hele konseptet, men på stemmer fra dine små kjære fans. Juks juks juks og atter juks :-):-) gå å les da vel, håper ikke du tror du er det minste god eller fortjener en plass videre. KVALMT

    16. E så gla for at du gikk videre!❤️Har hatt dæ som favoritt sia start❤️Håpe du vinn for det fortjene du!

    17. Du var amazing på dansegulvet på Lørdag! De som sier at Thea er en mer verdig vinner enn deg tar heilt feil. I denne konkuransen har alle ulike kompetanser fra før å til nå. Når eg ser på programmet legger eg mest merke til utvikling. Du er blitt kjempeflink gjennom programmer. Selv om poemhene dine er veldig like for hvert program betyr ikke d at du ikke har endret det må folk tenke på, dommerene blir strengere for hvert program. Eg syns at det burde bli dømt etter utvikling. Meget stolt av deg, stå på videre❤️❤️ Du e fantastisk❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg