ETTER DANSEN

Hey!

Nå er det ikke lenge igjen til Skal Vi Danse er over, og jeg gruer meg skikkelig til det tar slutt. Hva brukte jeg egentlig dagene mine på før dette? Jeg husker ikke, og det skremmer meg litt. Kommer jeg til å kjede meg veldig når dette er over? Shit, jeg håper ikke det. Nå er det hvertfall kun fire uker igjen, og tiden har gått så fort. Jeg tipper tiden fremover går like fort, og før jeg vet ordet av det er danseeventyret over. Jeg gruer meg til den dagen kommer. Å våkne opp en søndag og ikke skulle trene, eller ikke dra på parkettprøve på torsdagene. Det kommer til å bli så rart, og spesielt det at Fredric stikker til Sverige igjen. Jeg er jo med han hver eneste dag, så det kommer til å bli veldig rart når jeg plutselig ikke får sett han. 

Selvom jeg aldri vil at dette skal ta slutt, så skal jeg innrømme at det er noen ting jeg gleder meg veldig til også. Derfor tenkte jeg nå å fortelle dere om hva jeg vil gjøre når Skal Vi Danse er over. Jeg håper selvfølgelig at jeg får være med så lenge som mulig, for dette er så gøy!! 

VÆRE MED VENNENE MINE

Er det noe jeg savner veldig, så er det å være med vennene mine. Noen av de har jeg ikke sett på flere måneder, og det synes jeg er ganske kjipt. Heldigvis snakker jeg med de over sosiale medier, men jeg savner selvfølgelig å henge med dem. Heldigvis har de forståelse for at denne perioden er hektisk for meg, og de vil jo at jeg skal bli så flink som mulig. Når jeg er ferdig med Skal Vi Danse skal jeg bruke masse tid med dem, og vi skal finne på mye kult. 

Processed with VSCO with s2 preset

FÅ BLOGGEN OPP IGJEN

Dette er kanskje noe av det jeg gleder meg mest til. Jeg savner skikkelig å oppdatere dere om livet mitt, og finne på kule ting jeg kan blogge om. Det eneste jeg gjør nå er å trene, spise og sove, og det er kanskje ikke så spennende å lese om? I tillegg orker jeg aldri å sminke meg heller, i og med at jeg kun skal trene. Det blir deilig å komme litt tilbake til sitt vanlige liv, og kun fokusere på mine sosiale medier. 

 Processed with VSCO with s2 preset

REISE

Shit, jeg savner å reise. Jeg gleder meg skikkelig til å ta meg en ferie, og kun slappe av. Jeg har snakket med noen av de som har røket ut, og de sier at man ikke kjenner hvor sliten man faktisk er før man ryker ut. Det er noe jeg helt klart tror på, for uansett hvor sliten man er nå så må man likevel trene. Når man plutselig sitter der en søndag og akkurat har røket ut, DA kjenner man nok hvor sliten man egentlig er. Så fort Skal Vi Danse er over SKAL jeg reise. Jeg vet ikke hvor, men et helt rolig sted der jeg kun kan slappe av. 

Processed with VSCO with s2 preset

“JEG HAR INGEN PLANER”

I går snakket jeg med Aleksander på telefonen, og jeg spurte om hva han skulle. Det jeg fikk til svar var “Jeg har ingen planer i dag”. I det han sa det, så kom jeg på at jeg ikke kunne huske sist jeg hadde sagt det. Jeg skal innrømme at det blir litt deilig å ha det sånn, rett og slett å ha ingen planer. At man bare kan ligge i senga en hel dag om man ønsker det, eller bare si JA om en venninne spør om man vil være med på noe. 

FLYTTEPLANER

En ting jeg skal fokusere mer på når dette tar slutt er å finne leilighet. Jeg kommer til å kjøpe en leilighet, men jeg vet ikke om jeg skal bo der selv eller om jeg leier den ut. Jeg skal fortelle dere om planene mine senere, når jeg kanskje vet ting litt mer sikkert. Inn på boligmarkedet skal jeg hvertfall, og jeg skal sette meg ordentlig inn i dette slik at jeg finner en fin leilighet. Jeg titter innom Finn i blant, men jeg har ikke tid til visninger og alt sånt akkurat nå. Det får vi ta etter Skal Vi Danse. 

JUL

Altså, det er snart jul dere. Dette året har gått så fort! Når finalen av Skal Vi Danse er, da er det kun 2 uker til 1. desember. Det er helt merkelig å tenke på, så jeg får ta med jul som et punkt her. Jeg elsker julen, og jeg gleder meg skikkelig til å pynte, høre på julemusikk, være med familien og handle julegaver. Selvom jeg hater vinteren, så er julen kanskje det jeg ser mest frem i mot i løpet av et år. Jeg har allerede begynt å drikke julebrus, så julen kan egentlig bare komme. 

 Processed with VSCO with s2 preset

TA LAPPEN

Okei, dere. Da skal jeg gjøre et nytt forsøk på lappen. Jeg var skikkelig godt i gang i fjor, helt til jeg fikk tilbud om å reise til Mexico igjen. Da valgte jeg heller det, og rett etterpå kom Farmen, og deretter Skal Vi Danse. Det å få lappen ble derfor helt glemt, men jeg skal gjøre et nytt forsøk. Jeg er jo egentlig ganske flink til å kjøre bil (tror jeg), så derfor må jeg bare komme i gang igjen. I løpet av neste år SKAL jeg ha lappen. Jeg har jo bil, så det er jo helt idiotisk at jeg ikke har lappen. 

 Processed with VSCO with s2 preset

UTSEENDE

Dette er kanskje et litt teit punkt, men jeg tar det med likevel. Jeg savner litt det å fikse meg. Jeg har sminket meg selv under 10 ganger i løpet av snart 4 måneder. Jeg har kun gått i treningsklær, satt håret i en hestehale og jeg har aldri fikset meg. Det har liksom ikke vært noe vits, i og med at jeg har bodd på treningssenteret. Jeg gleder meg til det å stelle meg på morgenen, fikse neglene igjen, dra til frisøren og bare føle meg fresh. Jeg føler meg skikkelig fresh på lørdagene, men resten av uken er det ikke så mye glitter og glam. 

Dette er altså noe av det jeg gleder meg til å gjøre etter dansen er over. Jeg håper selvfølgelig at jeg får være med til slutten, for disse punktene over kan vente litt til. Jeg vil lære mer dans, og jeg vil bli enda flinkere. Jeg vil være i dansebobla litt til, og jeg vil henge med de andre. Jeg blir skikkelig lei meg av å tenke på at dette kan ta slutt når som helst, og ikke minst at alt er over om fire uker. Ah, kan vi ikke bare spole tiden tilbake slik at jeg kan oppleve alt på nytt? Jeg må passe på å nyte tiden fremover, for på søndag kan plutselig alt være slutt. Jeg kan faktisk ikke tenke på det, for jeg blir helt seriøst lei meg. Haha, jeg hadde aldri trodd dans skulle bety så mye for meg.. 

10 kommentarer
    1. Så bra at du kommer til å fortsette med alt du holder på med😘 Jeg heier veldig mye på deg i Skal vi danse og håper at du vinner for det fortjener du veldig💓😍 Gleder meg også ritual du har full fokous på blogge og YouTube👌🏻💓

    2. Du unge jente: nå må du begynne å trene lårene dine!! Innsiden henger. Fatter ikke at det er mulig i din unge alder😌😌😌dakkar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg