TOPP 5!!!

Bildene er tatt av flinkeste Cato Ingebrigtsen.

Hei dere!

Jeg føler meg MYE bedre nå, noe jeg er skikkelig glad for. Omgangssyken er så forferdelig, og man har jo virkelig null kontroll selv. Jeg har stresset over situasjoner som kan oppstå, og da spesielt på parketten. Heldigvis gikk det bra, og jeg klarte å gjennomføre dansen!! Jeg tror ikke dere skjønner hvor glad jeg var da dansen var ferdig, og jeg forstod at det hadde gått fint. Jeg hadde vært så stressa hele dagen, og prøvene vi hadde tidligere på dagen hadde ikke gått sånn alt for bra. Så det at dansen gikk bra da det gjaldt kan jeg ikke helt forstå selv, men herregud så deilig det var. I tillegg slapp jeg duell, og får være med en uke til. TUSEN TAKK, dere♡ Det betyr så mye for meg, og jeg er så takknemlig for at dere heier og skriver så mange fine kommentarer til meg. Og til dere som stemmer, dere er best! Jeg er søren meg topp 5 nå, altså hvor sykt er ikke det? Jeg hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt da jeg takket ja til dette her. Jeg er så glad, og så klar for enda en ny uke. Nå har vi begynt å øve til halloweensendingen, og dette har jeg gledet meg skikkelig til. Vi har et SÅ kult tema, og jeg har faktisk kledd meg ut som dette før. Jeg spurte på Instagram (Martinelunde) om noen klarte å gjette, og det var faktisk veldig få som hadde rett. Så dere kan jo prøve å gjette dere, haha! 

Gruppedansen er forresten noe av det kuleste jeg har gjort. Det å stå på parketten med disse fine jentene var så himla gøy, og jeg skulle ønske vi kunne gjort det hver uke. 

Det var også så koselig å lage en dans til bestemor og bestefar. Bestemor og bestefar betyr så mye for meg, og det at jeg fikk hyllet de med en dans er jeg så glad for♡

Nå skal jeg straks opp på kostymeprøve, og så er det klart for mange timer med trening. Vi trener ekstremt mye om dagen, og det eneste livet jeg har er danselivet. Jeg kan nesten ikke huske sist jeg hang med vennene mine. Heldigvis har de forståelse for at jeg ikke har så mye tid nå, og at jeg må bruke all tiden min på dans. Dette får jeg bare oppleve en gang i livet mitt, mens vennene mine kan jeg henge masse med når dette tar slutt. Uff, jeg blir lei meg av å tenke på at det kun er fire sendinger igjen. Hvor sykt er ikke det? Det er veldig trist å tenke på.. 

13 kommentarer
    1. På Instagram skreiv jeg hailey quinn elns så jeg står fortsatt for det ahha. Håper jeg har rett yey

    2. Tror du skal være en klovn, kanskje det har noe med den ballongen du holdte på den videoen på Instagram med tanke på it-filmen?😏🤫 Uansettt gleder meg skikkelig til å se deg danse igjen på lørdag!😍 Skal stemme så mye jeg kan!!

    3. Du e sykt flink i skal vi danse!!! Martine!! Elske deg og he heia på deg heilt siden start❤ eg håpe du vinne!! Og enig med deg, det ser sykt kjekt ut!! Håpe du komme langt i pogrammet!👍og tenk hvis du vinne! Då komme eg te å bli sååå glad❤

    4. Hva skjedde mellom deg og Isabelle, vi er ikke så dumme altså.. vi skjønner godt at det er noe som har skjedd mellom dere??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg