PHOTOSHOOT

Hey dere!

I går gjorde jeg en shoot for noe jeg har jobbet med en god stund. Jeg får gjøre utrolig mye gøy, og en av tingene skal om ikke lenge lanseres. Herregud, jeg gleder meg til å vise dere! Vi holdt på noen timer i går med bilder, og jeg tror resultatet ble veldig bra. Jeg gleder meg skikkelig til å se det selv, og ikke minst fortelle dere om det. Det morsomste er at dette samarbeidet skjedde helt random. Jeg skulle i møte om noe helt annet, og plutselig ble alle planene endret. Jeg er så heldig som får holde på med så mye gøy, og ikke minst at jeg kan kalle dette jobben min. Herregud, jeg hadde aldri trodd det for noen år siden. 

En ting som er litt morsomt, er at blogger var aldri noe jeg egentlig ville bli. Alle de andre jentene skulle starte blogg etter Paradise Hotel, men jeg var veldig skeptisk. Jeg følte ikke for å dele så mye av livet mitt, og jeg visste at jeg aldri kom til å orke blogging så lenge. Av en eller annen grunn lagde jeg meg likevel blogg, og jeg hadde aldri trodd at jeg skulle like det så godt. Plutselig ble hverdagen min helt annerledes, og folk ville lese om hva jeg holdt på med. Det var ganske fjernt for meg, for jeg følte ikke at livet mitt var så spennende. Jeg synes det er ganske sykt å tenke tilbake på nå, for jeg har opplevd så mye gøy på grunn av bloggen. Tenk om jeg aldri hadde startet, hva hadde jeg holdt på med nå? Selvom blogg aldri var en drøm for meg, så er jeg så sinnsykt glad for at jeg startet. Jeg ville ikke byttet bort livet mitt mot noe annet, og jeg føler jeg har funnet noe jeg elsker å drive med. Nemlig sosiale medier. Selvom dansingen har blitt veldig prioritert i det siste, så kommer jeg uansett til å fortsette bloggen. Selvom det ikke blir oppdateringer hver dag i denne perioden, så er jeg tilbake for fullt så fort ting blir roligere. Akkurat nå vil jeg først og fremst få til dansingen, for herregud så krevende det er. Skal vi danse er en mulighet man får en gang i livet, og den muligheten vil jeg gjøre det beste ut av. Tusen takk til alle dere som fortsatt klikker dere inn hver dag, og takk for at dere gir meg alle muligheter jeg får♡ Dere er grunnen til at jeg kan få gjøre det jeg elsker, og det er jeg så himla glad for! Jeg gleder meg til å fortelle dere om andre spennende ting som skjer i livet mitt for tiden, for alt jeg vil er å fortelle dere ALT!! Jeg har hundre baller i luften om dagen, og det er til tider ekstremt slitsomt. Likevel er det dette jeg vil gjøre, og jeg skal jobbe beinhardt for å nå alle målene mine. 

12 kommentarer
    1. Hei Martine❤️Jeg vet ikke om du leser denne kommentaren men du aner ikke hvor stor fan jeg er av deg😍😘🌸 Jeg heier sååååå mye på deg på skal vi danse og du er sååååå flink du har faktisk et stort talent for dansing💓💓💓Stå på Martine prøver og abonnere på kanalen din men det er noe problemer med og logge inn💜💜Forventer ikke at du skal svare på dette men jeg hadde satt stooor pris på hvis du hadde lest denne kommentaren🦋😁😁Jeg har faktisk deg som bakrunn på mobilen🌺🌺LOVE YOU hilsen Emma 11 ÅR

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg