ET FANTASTISK OPPHOLD

ANNONSE- THON HOTELL STORO

Hei dere!

Hvordan går det med dere? Jeg sitter i garderoben nå, og tenkte jeg skulle blogge litt. Jeg vil fortelle dere litt om hotellet vi har bodd på, rett og slett fordi vi var så fornøyd. Vi var så heldige, og fikk lov til å bo på Thon Hotel Storo i en uke. Det var helt fantastisk med en uke på hotell, og Thon Hotel Storo har virkelig ikke spart på noe. Rommet vi hadde var veldig romslig, og det var utrolig deilig at vi hadde en egen “stue”. Da slapp vi å gå oppå hverandre hele tiden, noe som var ganske deilig. Aleksander og jeg tilbringer mye tid sammen, men noen timer om dagen med alenetid er bare bra. Vi var også mest sannsynlig de første som bodde på dette hotellrommet, og resten av hotellet er like nytt og fresht. Og dere, hotellfrokosten var helt magisk! De hadde absolutt alt der, og vi koste oss skikkelig.

Det som også var veldig deilig med å bo på dette hotellet, er at man finner alt man trenger vegg i vegg. På den ene siden har man Storo Storsenter med 130 butikker og flere spisesteder. Hele senteret er på 56.000 kvadratmeter, noe som er himmelen for en shoppingelsker som meg. Jeg glemmer alltid å pakke med meg ting når jeg skal på hotell, men nå var ikke det noe problem. Nå kunne jeg gå 20 meter, og så kunne jeg kjøpe den hårbørsten og sminkeserviettene som jeg hadde glemt. Ved den andre siden av hotellet ligger splitter nye Odeoen kino, som er den kuleste kinoen jeg har vært på. Man kan blant annet få varme i setene, servering og man kan også lene setet bakover. Det kaller jeg LUKSUS! 

Aleks og jeg er jo veldig glad i å spise ute, og på Storo Senter finner man mange restauranter. En ting som jeg ble ekstremt glad over å se, er at SUMO sushi åpner rett ved siden av hotellet i november. ALTSÅ, SUMO er min favorittrestaurant, så det blir helt fantastisk! Det åpner også flere restauranter der, så jeg gleder meg! Det er også en restaurant på hotellet som vi testet ut, og maten der var ekstremt god. Skikkelig fin restaurant, med enda bedre mat. NAM! 

Det er mye trening på Aleksander og meg fremover, men vi skal helt klart unne oss en helgetur på Thon Hotel Storo. Kun for shopping, kino, avslapping og god mat. Om dere vil tilbringe noen netter på et helt nytt, fresht og fint hotell- så ville jeg anbefalt Thon Hotel Storo. Da har dere absolutt alt dere trenger vegg i vegg, og man kan finne på mye gøy. Vi koste oss masse, og vi er så takknemlig for at vi fikk muligheten til å bo der. En ting er sikkert, og det er at det ikke var vår siste gang på det hotellet♡

6 kommentarer
    1. Du var kjempeflink i dag! Ikke mist motet <3 Jeg er ufattelig imponert av hva du får til uke etter uke! Tror mange tenkte at du var trygg og derfor stemte på Aleks i stedet. Det gjorde i alle fall jeg. På de andre sendingene har jeg stemt på dere begge, men i kveld stemte jeg kun på Aleks, for var overbevist om at du var safe. Sånn var det tydeligvis flere som tenkte, så den fella skal jeg ikke gå i igjen! Lover å stemme på dere begge i fortsettelsen.

    2. Syns også du var veldig flink igår og du har uten tvil mye dans i kroppen. Når det gjelder blogging, er det derimot dårlige greier for tiden. Tenker du ikke at du må jobbe for å beholde følgerne dine eller tar du dem for gitt? Uten følgere hadde du heller ikke vært i en posisjon til verken farmen eller SVD.

    3. Jeg skjønner ikke hva de dommerne prater om når det kommer til uttrykket ditt? De ser jo mer på det enn dansen!

    4. Elsker deg💕💕💕💕💕💕💕💕 har så lyst til og møte deg og Isabelle elsker deg jeg har hele tiden stemt på deg i skal vi danse ELSKER DERE💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😍😍💕💕💕💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg