SIST UT

Hei dere♡

Shit, i dag er det sending igjen. Akkurat nå er det generalprøver, men jeg tok meg en liten pause for å blogge. I dag skal jeg faktisk ikke danse før helt til slutt. Jeg har jo danset ganske tidligere de to andre gangene, så det å være sist blir spennende. Jeg håper bare ikke jeg blir for stressa, i og med at jeg skal se alle de andre før det er min tur. Jeg gleder meg hvertfall så mye til å vise dere cha cha cha’en vår, og jeg synes koreografien er så kul. Klærne mine derimot er jeg ikke like fornøyd med, men jeg kan si så mye som at temaet er Madonna. Madonna og jeg har to ganske forskjellige stiler, så jeg må bare prøve å digge det. Alle andre synes jo det er dødskult, så da er det vel det. Haha!

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg gleder meg også til at familie og venner skal komme. Jeg synes det er så koselig at de er gira på å se sendingene, og jeg skulle gjerne hatt med meg alle jeg kjenner. Jeg føler det er litt tryggere når folk man kjenner sitter i salen, heier og roper. Jeg blir hvertfall mer avslappet av det. Jeg skal også ha med meg to mannlige dansere i dag, og det ser så kult ut! Jeg håper dere liker dansen♡

Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal jeg straks få gå gjennom dansen min en siste gang før sending, og jeg krysser fingrene for at det går bra. Jeg surret litt på prøvene i sta, så jeg håper det går bedre nå. Dere må også huske å stemme i dag, om dere synes vi er flinke. Selvom vi danser til sist, så kan man fortsatt stemme så fort sendingen starter. Man trenger altså ikke vente med å stemme til jeg har danset. Om dere vil stemme, så må dere sende 5 til 26400. Husk også å stemme på Aleksander! Da sender man 6 til 26400. Man har også tre gratisstemmer på TV2.no♡

Processed with VSCO with s2 preset

 

18 kommentarer
    1. Herreguuuud!!! Så flink du er til å danse Martine <3 WOW! Du er dronninga på dansegulvet, og jeg syntes det er så gøy å se deg danse. Rågod er du!!! <3 Ansiktsuttrykkene kommer jo etterhvert, men herlighet så flink du er.
      Heier på deg (og Aleks)!! <3

    2. Du er helt fantastisk til å danse! Var såå gøy å se deg idag. Stå på videre, du står på og er kjempedyktig og vakker! Klem

    3. Du danset MEGA bra ikke vêr misfornøyd med det du gjorde i dag✌🏿✌🏿👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👈🏾👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👈🏾

    4. Syntes det var kjempe kult antrekk du hadde på deg i dag! Og du var jo i tillegg helt rå!! Ble nesten litt satt ut med en gang, for nå var virkelig bevegelsene på plass + smilet som dommerne kommenterer gjentatte ganger, men skjønner deg utrolig godt at det er vanskelig å jobbe med ansiktet, man blir jo så dypt konsentrert av selve dansen at man får litt det “konsefjeset” haha! Jeg tror jeg har sett på dansen gjentatte ganger sånn 20 ganger nå, bare alt passet så bra sammen og for en fin flyt hele tiden så dansen så jo lekende lett ut 🙂 HEIER PÅ DEG!

    5. Eeeelska outfiteeeen!! Du dansa amazing, du er eviiig flink når du danser! Heier på deg frem til slutt!!!

    6. Heii! Du, du var dødsflink på svd (skal vi danse) i kveld! Litt morsomt å tenke at vi har danset sammen før på 17 Mai (Kverneriet)😂🤪👍 Morsomme minner. Du var så syykt søt og hyggelig😄 Heier på deg og håper du vinner!!!

    7. Du var jo døds flink❤️!! Asså, hvis du ikke vinner så vet ikke jeg, for å si det sånn😜! Du er virkelig dronninga på dansegulvet!! Du eier dansegulvet du🤩🤩 Lykke til videre, jeg heier på deg!!!❤️❤️😍

    8. Jeg elsker deg så høyt!!!!! OMG tenk at du har lest denne kommentaren:)
      PS: Looooooooooooooooooooooooooooooooooooove you so much

    9. Hei 🙂 Hva tenker du om at Kouture selger klær med ekte pels? Synes du det er greit å støtte pelsindustrien? Dette er bare noe jeg lurer på, dømmer ingen 🙂

    10. Hei du er den peneste! Jeg ser på deg og Isabelle jeg ser på mange videoer!! Kan jeg få nummeret deres!!!ps:10-åringen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg