Flyttet for en periode

ANNONSE- THON HOTELL STORO
 

Heey!

Nå har faktisk Aleksander og jeg flyttet for en liten periode. Som jeg fortalte dere, så var det mye stress med at jeg aldri rakk å dra hjemom. Derfor ble jeg gående å surre alt for mye, og de timene kunne jeg heller brukt på bloggen og Youtube. Derfor har vi nå vært så heldige, og fått lov til å flytte inn på Thon Hotell Storo. Et hotell som åpnet for noen dager siden, og det er SÅ fint! Her skal vi bo i en liten uke, og vi har allerede tilbragt vår første natt der. Så deilig, og ikke minst digg med hotell. Spesielt når det er så fint! Leiligheten min har jeg leid ut til broren min i mellomtiden, så jeg tipper han er fornøyd med det. Aleksander og jeg er enda mer fornøyde, for sjekk ut dette: 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Hotellrommet vårt er stort og romslig. Jeg trives allerede kjempegodt!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi har også en egen tv- stue, noe jeg synes er skikkelig digg. Spesielt om kveldene, i og med at jeg helst vil sove, mens Aleks vil game litt. Haha!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi fikk også et kjempekoselig kort fra managerne våre, og i tillegg masse digg. Vi har seriøst de beste managerne, og de står virkelig på for oss♡

 Processed with VSCO with s2 preset

Det som også er utrolig deilig med å bo her er hotellfrokosten. Altså, finnes det det noe bedre? Vi testet ut frokosten i dag tidlig, og det var så mye godt der. Jeg gleder meg til å kunne spise der hver morgen fremover, det kommer til å være høydepunktet hver morgen. 

Tusen, tusen takk til Thon Hotell Storo som lar oss bo her i noen dager. Hotellet er dødsfint, og jeg vet at vi kommer til å trives. Vi er utrolig takknemlige, og dette kommer til å gjøre hverdagen min litt mindre stressende nå! 

 

11 kommentarer
    1. Jeg ble veldig lei meg da Aleksander var i fare på skal vi danse men jeg stemte på han og sefølgelig deg. Ilu❤️

    2. Hei! Hva mener du med at du har leid ut leiligheten din til broren din? I en uke da eller? Er det ikke litt dårlig å ta penger fra broren din når det er snakk om så kort tid? Familie skal jo stille opp for hverandre uten å tjene på det.. jeg hadde aldri tatt penger for å la familien min låne leiligheten min..
      PS. Dere er kjempeflinke i Skal vi danse. Håper dere kommer langt begge to!:)

    3. Hei,
      Du burde fjerne bildet av kortet.
      Det viser faktisk romnummeret ditt – i disse dager er det jo umulig å vite hva folk kan finne på.
      Bare et lite tips 🙂
      Hvordan vet jeg det?
      Jeg jobber på hotell.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg