Lillesøster♡

Heei!

Hvordan går det med dere? Når jeg skriver dette innlegget er jeg hos pappa, og har akkurat vært litt med lillesøsteren min. Veldig mange av dere har lyst til å høre om hvordan det går med henne, så derfor tenkte jeg å gi dere en oppdatering i dag. Cornelia er straks ett år gammel, eller hun blir ett år i slutten av oktober. Det er helt merkelig hvor fort tiden har gått. Jeg husker jo den dagen så godt, og det føles absolutt ikke som at det er ett år siden. Mer noen måneder, haha! Og vil dere vite noe sykt? Hun har akkurat begynt å gå! For noen dager siden klarte hun maks å gå fire steg, men nå derimot er det lange strekninger. Måten hun går på er så søt, og jeg lover at jeg skal få filmet det en dag til dere. I tillegg babler hun i et sett, og hun har verdens søteste ansiktsuttrykk. En liten jente, med MASSE sjarm! 

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg gleder meg skikkelig til hun blir litt eldre, og at jeg kan forstå hva hun prøver å si. Hun skravler jo mye nå, men vi forstår jo ikke hva hun skal frem til. I blant høres det ut som den kjeftingen, mens andre ganger lager hun verdens søteste, lyse stemme. Jeg elsker å være med henne, og jeg prøver å få det til så mye som mulig. Nå om dagen sliter jeg med å få tid til familie og venner, men jeg prøver å prioritere Cornelia så mye som mulig. Hun er enda liten, og jeg vil tilbringe så mye som mulig tid med henne nå. Hun vokser så fort, og før vi vet ordet av det kan vi ikke løfte rundt på henne sånn som nå. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Selvom Cornelia er ekstremt søt nå, så merker jeg at jeg gleder meg til hun blir litt eldre. Tenk dere når vi kan begynne å lage videoer sammen? Jeg får ofte spørsmål om jeg kan ta henne med i en video, men jeg føler det er litt tidlig nå. Om noen år derimot, og når hun kan snakke. Da skal jeg helt klart få til noen morsomme videoer. Jeg får også spørsmål om jeg kan vise ansiktet hennes, men vi vil ikke gjøre det enda. Hun er fortsatt liten, og jeg må respektere at pappa og moren hennes ønsker at hun skal være litt skjermet. Noe som forresten er veldig forståelig! 

Jeg gleder meg til å være den kule storesøstra. Jeg skal passe så godt på henne, og ingen skal få gjøre noe slemt med denne jenta. Jeg gleder meg til jeg kan lære henne om sminke, snakke om gutteproblemer og at hun kan stikke av til meg om pappa er teit. Det er veldig rart å tenke på at når hun er 20 år, da er jeg 40. Da har jeg kanskje mine egne barn, og de er muligens ikke så langt fra hennes alder. Jeg gleder meg hvertfall til å se henne vokse opp, og jeg skal alltid være der for henne. Snart blir hun ett år, og jeg har planlagt verdens kuleste gave. Gleder meg til å vise dere! 

30 kommentarer
    1. Hva synes faren din og moren til C om at Emilie paulsen viser C mye fram i videoene hennes? Bare sjekk den siste YT videoen

    2. Emilie har jo filmet hele henne mange ganger spessielt på den siste yt videoen. Hva synes foreldrene hennes om det?

    3. Skulle også påpeke det jeg ser fler allerede har gjort. Hun blir ikke akkurat skjermet på Emilie sin kanal

    4. Alt fra kanskje 7/8-15/16 måneder er normalt når det kommer til å begynne å gå, så “helt sykt” er det ikke.

    5. For noen teite kommentarer over her.. Alt folk skal bry seg om altså. Kjempe søt og det er så gøy når de endelig begynner å gå! Selv om det ikke er «sykt» som du påpeker over her så er det stort uansett!

    6. Ææææ! Hun er så skjønn, selvom jeg ikkje ser fjeset så kan man godt se hvordan hun ser på deg på det første bilde. 😍😍

    7. Synes du det er greit at Simen og Emilie viser ansiktet hennes på vloggene sine? Lurer bare på om du vet det lissom😘

    8. Jeg har ei lita prinsesse men det er søsken barne mit!❤️De er såå snåle når de er små men de blir jo helt sikkert snåle nor de blir eldre!De våkser jo så fort!😱

    9. Koselig innlegg ❤️ Men syns ikke du det er dumt at Emilie viser ansiktet hennes på yt flere ganger og du ikke kan? Vi vet jo fra Emilie sine videoer åssen hu ser ut.

    10. Synes det er sunn fornuft og skjerme henne enda siden hun er så liten. Men lurer på om Emilie har fått tillatelse av faren din og moren til Cornelia å vise henne? Merker at jeg synes det er litt frekt av Emilie å vise henne i videoene sine nå som du skriver at de ønsker å ha henne litt skjermet. .
      I tillegg virker det som Emilie tror hun har en storesøsterrolle, hva synes du om det?

    11. Smart, men Emilie Paulsen har jo allerede vist henne masse i videoene sine! hva syntes foreldrene om det? utrolig respektløs spør du meg! har dere snakket med Emilie om det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg