NY UKE, NY DANS

Hei dere!

Nå er det allerede torsdag, og en ny danseuke er i gang. Denne uken har vært sinnsykt stressende, og jeg har så vidt vært hjemme. Jeg har hatt ting hele tiden, og min eneste fritid har vært når jeg har reist fra sted til sted. Slitsomt, men sånn må det være i blant. Vi har allerede øvd en del på dansen, og koreografien sitter nå sånn halvveis. Denne uken skal vi danse cha cha cha, og jeg gruer meg faktisk litt. Dansen går ekstremt fort og teknikken er supervanskelig. Jeg har øvinger hver eneste dag, og jeg prøver hvertfall så godt jeg kan. Jeg vil få til denne dansen, og spesielt også få med ansiktet mitt. På lørdag fikk jeg en del kommentarer om at jeg må få frem litt uttrykk, og det er jeg HELT enig i. Jeg konsentrerer meg så mye om trinnene, og derfor glemmer jeg ansiktet. Derfor har vi også øvd en del på det denne uken, slik at det faktisk ser ut som at jeg har det gøy. Jeg har det jo kjempegøy, men jeg konsentrerer meg så sykt samtidig. Haha!

Jeg elsket jo kostymet mitt forrige uke, og denne uken skal jeg ha på noe helt annet. Det er ikke noe jeg ville valgt ut selv, men jeg tipper det blir kult i og med at det passer temaet. Jeg sitter faktisk nå på trening, og nå skal jeg straks inn og danse litt. Jeg føler dagene flyr, fordi det er så fullpakka. Jeg dro ut døren 09.00 i dag tidlig, og er ikke hjemme igjen før nærmere 22.00 i kveld. Vi har blant annet gjort et intervju med God Kveld Norge i dag, og jeg tror det blir et veldig fint intervju. Vi har også hatt kostymeprøve og parkettprøve. Nå er det trening, og så kommer jeg til å sovne så fort jeg kommer hjem. En ting som er positivt med at jeg har så mye å gjøre er at jeg har fått den beste døgnrytmen. Jeg våkner klokken 08.00 av meg selv hver eneste dag, og det kan jeg faktisk ikke huske sist jeg gjorde. Nå skal jeg hvertfall trene, og jeg tror også jeg skal poste et innlegg om lillesøsteren min etterpå. Mange av dere lurer på hvordan det går med henne, så derfor har jeg laget et egen innlegg om det. 

Vi blogges!

7 kommentarer
    1. Jeg syns du er superflink. Dette går nok bra😜jeg håper og tror at du vinner hele konkurransen😊lykke til🤩

    2. Jeg stemmer på deg hele tiden du er skikkelig flink, jeg gruer meg når du skal utpå og tenker, Martine må ikke bomme. Også når du har starta og danse så bare WOW du nailer hele danse gulvet. Du greier det, du er flink du overrasker hele tiden, jeg tror det er det er deg som vinner skal vi danse, stå på alle heier på deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg