SANNHETEN

Hei dere!

Hver gang jeg åpner Instagram, bloggen eller YouTube, så har det samme spørsmålet blitt stilt utrolig mange ganger. Jeg har sett at hun det også dreier seg om, altså Isabelle har svart på dette- men nå tenker jeg å fortelle dere sannheten. Jeg er utrolig lei av dette styret her nå, og det er derfor jeg ikke har uttalt meg noe særlig om det. Jeg ville ikke lage en stor greie ut av dette, men det har vel egentlig allerede skjedd. Jeg forteller ikke dette fordi dere må vite sannheten, men fordi jeg ikke gidder å late som at alt er greit når det ikke er det.

Så ja, hva skal jeg si? Isabelle og jeg er ikke uvenner, men det at vi har mindre kontakt er helt riktig. Jeg hilste på henne på Findings, og det er ikke sånn at vi overser hverandre. Ting kan skje i vennskap, og man kan også gli fra hverandre. Jeg vil ikke gå inn på hva som er grunnen til at vi ikke kontakt, for vi begge har et privatliv også.

Jeg håper folk kan ha forståelse nå, og kanskje ikke spørre så utrolig mye om akkurat dette. Jeg tror det er kjipt for oss begge to, og jeg synes det er kjipt å lese om dette daglig. Jeg forteller dere derfor litt av sannheten nå, sånn at dere slipper å lure mer. Jeg vil bare legge denne saken død, og heller komme meg videre. Dette er altså siste gang jeg skriver noe om dette. Håper dere alle får en fin dag videre♡ Jeg skal til Splay nå, og så skal jeg på dansetrening!

54 kommentarer
    1. Utrolig fint at du er ærlig på bloggen din, jeg er syyykt stor fan, men jeg lurer på noe: hvor tok du silikon? Elsker deg❤️

    2. Så synd :,( dere har vært der for hverandre gjennom masse..
      Selv i vennskap må man møtes på midten og det er helt greit og være uenige.. man må ikke være enige i alt.. men håper ikke det ødelegger for dere in the long term.
      Ønsker deg og aleks så mye lykke til i «skal vi danse» i år!♥️

    3. Hvorfor skriver isabelle og sofie at ingenting er galt når det er noe som har skjedd, håper det går bra med deg❤️ Gleder meg til å se deg på skal vi danse😻

    4. takk endelig fikk vi svar<3
      dere som var bestevenner så håper jeg dere finner tilbake, for et vennskap skal tåle motgang og man skal klare og finne tilbake om det er mulig:/

    5. Ting skjer og det kan bli tøft! Det sikkert komme til å bli langt og hardt uten din BFF.. men sette pris på at du alltid er ærlig med oss.. uff da, kos og klemz Xx ☺️

    6. Syns det bra av deg at du sier det! Har vært ganske åpenbart for mange at noe hadde skjedd mellom dere, så bedre at du bekrefter det, enn at alle bloggerne skal si at ingenting er skjedd. Håper folk kan slutte å spørre nå hvertfall<3

    7. Du trengte ikke og fortelle om dt,Martine♥️Alle har et privat liv♥️Du er værdens beste you tuber💜ingen hadde sed på you tube.hvsit du ikke hadde had en you tube kanal😍elsker deg

    8. Synes det var dumt at du sa dette jeg. For nå fremstiller du Isabelle og Sofie som løgnere siden de sa at ingenting har skjedd. Og det blir bare dumt. Dere kunne heller avtalt sammen at alle sier det samme

    9. Anna; hvorfor er det dumt hun sier sannheten når de to andre lyver?? Er jo bedre å fortelle sannheten

    10. synes det er så rart med tanke på at isabelle hjalp deg masse med ting mens du var på farmen også var hun ikke bra nok for deg lenger når du var ferdig der. dårlig av deg.

    11. Du er kjempe modig som tør å fortelle slikt, du er mitt store forbilde innenfor mote og skjønnhet
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
      Kjempe stolt av hva du får til…😘
      Jeg skal svi av ALLE pengene mine på skal vi danse, kos deg på danse-gulvet! Dette fikser du💃🏼😘😘

    12. Fint at du endelig har sagt sannheten. Kjedelig å lese når man skjønner det er noe, og man blir jo nysgjerrig når dere sier at det ikke er noe, og alt er som før når man skjønner at noe er galt. Håper det ordner seg for dere, og håper individuelt at det går bra med dere ihvertfall:)

    13. Uffda.. Sånn er det noen ganger, men det trenger ikke nødvendigvis å ligge så mye i det.
      Noen ganger vokser mennesker rett og slett i fra hverandre. Det kan være fordeler og ulemper ved det.
      Stå på videre! Jeg heier på deg☺️💕

    14. Lol dere sa i starten at det ikke hadde skjedd noe, og nå sier du at det har skjedd noe allikavel? Hahah

    15. Hjelper ikke å lyve. Flaut å bli uvenner på den måten når man er over 20, men gir mening. Bloggere som har 0 generell forståelse, dessverre..

    16. Veldig fint at du forteller sandheten. Men det er veldig vanskelig å tro på dere lengre når du sier dette mens Isabelle sa at dere fortsatt var like gode venner…

    17. Hvis dere leser ordentlig gjennom det som er blitt skrevet av de tre tidligere så ser dere at det ALDRI står noe om at selve Martine isabelle er gode venner, bare at de ikke er uvenner. Gidder ikke engang forklare hva det står der fordi det er ganske lett å forstå, men siden det er så interessant for enkelte kan dere bare gå tilbake og lese nøyaktig hva som faktisk står der. Omfg

    18. angrer du for at du ga henne 100.000 kroner og at dere ikke er like gode venner nå? du kunne kjøpt mye for de pengene

    19. Det var synd:( men vi forandrer oss hele tiden og kan forandre iss i forskjellige retninger❤️Er glad dere ikke er uvenner hvertfall❤️
      Og masse lykke til i skal vi danse, både til deg og Aleksander💃🕺skal så klart stemme

    20. Dumt å høre om:( men allt kan skje i vennskap! Jeg skjønner deg godt, venner og bestevenner skal ha diskusjoner eller krangler av og til! D ordner seg snart!❤️
      Masse lykke til i skal vi danse!!😍😍

    21. Jøss, du har blitt flink til å blogge.. ønske du kunne gjøre det mer, men, sikkert ha mye viktigere ting å gjøre!

    22. Hater disse bildene, forresten, og ta feil det så ofte som jeg få det til.. kanskje jeg er en robot!

    23. Altså hallo folkens? Bare fordi at Sofie og Isabelle sier at det ikke har skjedd noe så betyr jo ikke det at noen lyver? Som Martine sier så kan man skli fra hverandre i et vennskap, og da er det jo ikke noen som lyver og noen som snakker sant…

    24. Litt dårlig av Isabell å skrive bloggoverskrifter som bla. “På date med typen til bestevenninnen min” osv, og spilte masse på sex og om alex mens Martine var på farmen.. Unødvendig, og egentlig litt dårlig gjort

    25. Prøvde seg på typen ? Eller hva ? Vis det er noe som er skjedd så må d jo nesten være mens du var på farmen! Eller er du bare sjalu på I!

    26. Takk for at du endelig deler dette! vi alle har skjønt det så har vært litt rart når dere begge har sagt at dere fremdeles er gode venner

    27. Det er fordi du ikke vil vitne til hennes fordel i rettssaken hvor hun kastet et glass på en på festen, mens hun sto og snakket med deg. Alle vet at dette dreier seg om Isabelle, men du har bare småunger på bloggen din, og de får ikke med seg nyhetene. Støtter deg. Du så hva hun gjorde og vil ikke lyve til polisen.

    28. Du sa jo ingen ting?! Du sa bare at dere ikke er uvenner? (Tror ikke på det en gang) dere valgte og legge ut livet deres her, da synes vi at dere kan gi hele sannheten! Selv den triste sannheten!

    29. Du sa jo selv at du ble lei deg for noe du fikk vite da du kom hjem fra Farmen, regner med det var noe Isabelle hadde gjort. Må jo ha vært noe ganske ille siden dere velger å ikke henge sammen. Har hun prøvd seg på Aleks eller noe imens du var borte?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg