FINDINGS

ANNONSE- FINDINGS

Hei dere!

Nå har det gått noen dager siden jeg blogget igjen, men det er fordi jeg har vært veldig opptatt. Det er så mye som skjer om dagen, og jeg trener jo også hver dag. Jeg vet ikke helt hvor spennende det er for dere å lese om at jeg trener hele tiden, så derfor blogger jeg heller de gangene jeg faktisk har gjort noe annet. Denne helgen har det vært Findings, noe jeg tipper de fleste har fått med seg. Om jeg blar nedover Instagram er det kun det jeg får opp bilder fra, haha! Jeg dro dit med vennene mine, og jeg hadde det så gøy. Jeg har kun fokusert på dans i det siste, så det å få gjøre litt andre ting hadde jeg godt av. 

Jeg synes forresten det er ganske kjedelig å stå rett opp og ned, eller sitte ved bordene. Derfor endte Ine og jeg midt inne i klynga blant alle menneskene, og jeg kan ikke huske sist jeg lo så mye. Selvom jeg fikk tjue albuer i hodet, så var det verdt det. Haha! Jeg har virkelig hatt det så gøy disse dagene, og jeg har også fått hilst på mange av følgerne mine. Jeg må bare si det, herregud så snille dere er♡ 

Vi tok forresten sinnsykt mange bilder i går, men de har jeg ikke fått enda. Derfor får jeg lage et skikkelig innlegg med masse bilder senere, og i mens får vi nøye oss med bilder vi tok med telefonen. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Det ble ikke spart på glitteret, for og si det sånn.

I dag har jeg faktisk fri fra dansingen, så jeg har ingen anelse om hva jeg skal finne på. Jeg har blitt så vandt med trening hver eneste dag, så det å ha fri føles helt rart. Jeg tar det nok mest sannsynlig ganske rolig i dag, for det er så mye som skjer til uken. Jeg skal blant annet en liten tur til Stockholm, og det gleder jeg meg så mye til. Selvom jeg holder på med dansingen, så har jeg også andre spennende prosjekter på gang. Jeg tror dere kommer til å like det! 

21 kommentarer
    1. Hvorfor svarer dere ikke skikkelig på hva som har hendt hverandre?
      Dere følger ikke hverandre på insta, liker ikke bildene eller noe, noe dere har gjort før. Rart å ikke følge hverandre hvis man er bestevenner?
      Dere tar ingen bilder eller snaps, noe dere gjorde før? Dere skjuler selvfølgelig noe..
      det går ann og eventuelt bare si «ja vi har kranglet»?

    2. Du som skrev dette: Hvorfor svarer ikke dere skikkelig på hva som har hendt hverandre!
      Altså, hvordan kan du skrive noe sånt når du ikke vet hva som har skjedd. Bare fordi at de ikke henger like mye som før eller ikke henger betyr ikke at de har kranglet. PS: de følger hverandre på insta så husk å sjekk ut før du sier noe😂 men respekter at de ikke forteller. De har også et liv og må ikke dele alt med verden. Takk

    3. Lurer veldig på når du og isabelle skal legge dere flat og fortelle oss hva som virkelig har skjedd. Men, dere kommer bare med bortforklaringet heletiden og sier der er venner men flere sier at du og hun gikk forbi hverandre en dag og hilste ikke engang selv om dere så hverandre!!

    4. Aww.. kunne vært kos å bli tilsammens på findings som en gjeng, kanskje leid en hotell til vors; gutten din kunne ha kjørt! Henge og kanskje få lit trening tips, også.. men men

    5. Isabelle sa at hun også var med dere på findings men hvorfor har ingen av dere tatt bilde sammen? Og når var egentlig sist gang du og Isabelle var sammen alene? Føler at dere aldri er sammen mer… 🙁

    6. Nå synes jeg du kan være ærlig med hva som har skjedd mellom deg og silikondukka di! Vi fortjener et svar martine aka sminkedukka 😀

    7. Hei! Slappe festival snart og lurte derfor på hvor man kan kjøpe glitter og paljetter til å bruke i ansiktet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg