DE FØRSTE TRENINGENE

Hei dere!

Nå har jeg holdt på med dansetreninger i en uke, og tenkte derfor å gi dere en oppdatering på hvordan det går. For det første, så er dette SKIKKELIG gøy! Jeg synes det er så morsomt å få lære seg å danse ordentlig, selvom det også er tøft. Jeg synes ikke det å lære seg koreografi er det vanskeligste, men teknikken derimot. Herregud, det er vanskelig. Alt skal være helt perfekt, og kroppen skal bevege seg på en måte som jeg aldri har bevegd den før. Den første uken har bestått av stiv nakke, og en korsrygg som gjør så vondt. Dere skjønner greia, dansing er beinhardt. Haha!

Jeg synes likevel det er så gøy, og jeg gleder meg til alle dansetreningene. Jeg elsker å lære, og jeg gir søren ikke opp uansett hvor vanskelig det er. Jeg har lyst til å bli skikkelig god, og derfor må jeg jobbe for det. Jeg har i tillegg VERDENS beste dansepartner! Jeg kunne ikke vært med fornøyd, og han gjør treningene morsomme. Jeg var faktisk skikkelig stresset over hvilken dansepartner jeg skulle få, for det har jo mye å si. Heldigvis fikk jeg Fredric, noe jeg er superglad for!

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg trodde ikke dansing som dette skulle være så vanskelig. Jeg trodde dette skulle være lett, men NEI. All respekt til dere dansere, og at dere faktisk får det til å se så bra ut. Når Fredric danser ser det så grasiøst og fint ut, mens jeg føler meg som en elefant ved siden av. Enkelte dager føles alt feil. Jeg forstår hva jeg skal gjøre, men jeg får det ikke til. Jeg blir skikkelig irritert på meg selv når jeg ikke får til ting med en gang, så på det området må jeg skjerpe meg. Haha!  Det er også kun 17 dager igjen til premieren, og jeg føler jeg ligger godt an til første dansen. Likevel så er det jo ganske sykt, at jeg nå skal danse live på tv foran hele Norge. Jeg har aldri vært live før i hele mitt liv, og nå skal jeg gå live mens jeg danser?? Jeg må ikke tenke for mye på akkurat det, for det freaker meg helt ut. 

UANSETT, dansetreningene går bra og jeg har det kjempegøy. Jeg er så glad og takknemlig for at jeg får denne muligheten, og jeg gleder meg til dere skal få se alt. Jeg skal bare jobbe masse på treningene frem til premieren, og så får vi ta det derfra. Jeg koser meg hvertfall skikkelig om dagen, og jeg gleder meg til hver eneste trening. Om dere vil få mer innblikk i dansetreningene, så kan dere følge meg på Instagram der jeg heter Martinelunde. Følg også danseparteren min, for han er flinkere til å oppdatere enn meg. Han heter Fredricbrunberg på insta. 

 

25 kommentarer

Siste innlegg