UKENS SPØRSMÅL 65

Hei dere!

Endelig helg igjen! Jeg skulle egentlig på trening i dag, men så fikk jeg heller fri. Skikkelig deilig, fordi denne uken har virkelig gått i ett. Jeg har hatt ekstremt mye å gjøre, så en dag fri gjør meg ingenting. Jeg tenkte nå å svare på ukens spørsmål igjen, og som vanlig har jeg spurt dere om spørsmål på Instagram. Jeg håper dere får svar på det dere lurer på, og gjerne kom med spørsmål til neste uke!

Hvorfor skal ikke du og Aleksander danse sammen? Det virker som at mange har misforstått dette. Vi skal ikke danse sammen, noe jeg er veldig glad for. Haha! Jeg tror ikke det hadde sett så bra ut, for ingen av oss kan danse sånn type dans. Vi har fått hver vår profesjonelle dansepartner, og de skal lære oss opp. Jeg skal altså kun danse med partneren min, og Aleks med sin. 

Hvorfor snakker du dritt om Emilie Paulsen? Det virket som at noen har misforstått det også.. I nyeste videoen til broren min, så får de spørsmål om hva jeg synes om Emilie. Da sier Emilie at broren min har fortalt meg om de gangene Emilie har driti seg ut, og at Emilie kanskje var redd for at jeg misliker henne på grunn av det. Broren min forteller meg alt, og selvfølgelig kommer jeg med råd til han. Likevel har jeg ingenting i mot Emilie, og jeg synes hun er en supersøt jente. Jeg har bare fått et godt inntrykk av henne de gangene vi har vært med hverandre! Dere kan forresten se videoen jeg snakker om HER

Hva synes du om at Simen og Emilie er sammen? Herregud, det har jeg venta på! Jeg har alltid skjønt at det har vært noe mer en vennskap der, og jeg synes de er skikkelig fine sammen♡ 

Hvorfor svarer du ikke på spørsmål om sex? Fordi ingen har noe med mitt sexliv å gjøre. Jeg vil ikke at hele Norge skal vite hvor mange jeg har hatt sex med, eller hvilken stilling jeg liker best i senga. Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte mener at jeg MÅ fortelle om sånne ting, kun fordi jeg er blogger. Jeg må få ha et privatliv, og sex vil jeg holde privat. 

Er du sjalu fordi Aleksander skal danse tett med en annen jente? Nei, jeg er ikke sjalu enda hvertfall. Haha, neida jeg tror dette kommer til å gå veldig bra. Dette er profesjonell dans, og da må man danse tett i blant. Det at Aleksander skal danse tett med en som virkelig kan dans gjør meg ingenting. Hadde han gjort det med en random jente derimot, da hadde jeg nok reagert. 

Når gråt du sist? Hm, jeg husker faktisk ikke. Jeg gråter veldig sjeldent, men jeg tror sist var da jeg kom hjem fra Farmen. Da skjedde det noe som jeg aldri hadde sett for meg skulle skje, og da ble jeg veldig lei meg. 

Hvor lenge varer hver dansetrening? Jeg danser så og si hver eneste dag, og da tre timer daglig. Det er mye trening, men jeg ELSKER det!

Har du tatt restylane i leppene dine? Nei, det har jeg ikke. Leppene mine er helt naturlig, og det kommer de til å være så lenge jeg lever. 

Er du fornøyd med dansepartneren din? Shit, JA!! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, og jeg liker Fredric så godt. Han er dødsflink, og han er også veldig hyggelig og morsom. 

Hva synes moren din om at du bruker så mye sminke? Jeg tror ikke hun bryr seg sånn veldig mye, og jeg bruker ikke sminke hele tiden. Jeg bruker sminke om det er noe jeg skal, men som oftest går jeg uten. 

Favoritt youtuber? Da må jeg nok si Jeffree Star♡

Synes du det er hyggelig om folk kommer bort og spør om bilde? Ja, jeg synes det er kjempehyggelig! Alle dere som kommer bort er så søte, så det gjør meg ingenting♡

Processed with VSCO with s2 preset

Har du noen gang vurdert å slutte med blogg? Jeg vurderte det faktisk veldig i vinter, for da var jeg så lei. Jeg følte ikke jeg hadde noe å blogge om, og jeg hadde null motivasjon. I tillegg fikk jeg helt panikk om jeg ikke fikk blogget en dag, og humøret mitt påvirket seg veldig av lesertallene. Heldigvis kom motivasjonen tilbake, og jeg har et mye sunnere forhold til bloggen nå. 

Hvordan fikk du din egen GIF? Det var Splay som lagde de, og jeg er SÅ fornøyd! 

Hvem tror du er din største konkurrent i Skal Vi Danse? Det er helt umulig å si enda, for jeg har ikke sett alle danse. Jeg tror alle er konkurrenter på hver sin måte, og jeg tror alle kan overraske. Det blir veldig spennende å se!

♡♡♡

 

49 kommentarer
    1. har et litt morsomt spørsmål til deg som du kanskje ikke har fått så ofte :). ser du på andre bloggere på blogg norge listen som litt sånn konkurrenter i forhold til å nå høyest på lista osv?, altså bare i jobb sammenheng jeg tenkte :))

    2. Angående når du gråt sist, å at du ble lei deg når du kom hjem fra farmen siden noe skjedde? Var det angående noe som skjedde mellom deg å Isabelle?

    3. Vil du at du og Aleksander skal stå igjen sist i Skal vi danse? Og hvordan er det å konkurrere med kjæresten din?

    4. Ååå bloggen din er en av de beste man kan lese, Martine. Merkelig nok føler jeg nesten du ble mer jordnær etter paradise. Kan godt hende du alltid har vært det, men man fikk liksom ikke det inntrykket da du var instafamous. Du er virkelig en av de mest reale bloggerne der ute og er så glad for og gleder meg til å se deg på både skal vi danse og farmen❤️ Lykke til

    5. Hvorfor er Isabelle aldri på besøk hos deg lenger? er ikke en stalker, men bor rett i nærheten av deg og ser henne aldri lenger

    6. Du er så pen Martine du har værdens beste yt kanal elsker deg♥️

    7. ja, ehm takk får at du svarte på spm om emilie men det forklarer ikke hvorfor du bare sier negative ting til henne hele tiden og ikke noe positivt. du forteller bare til henne om de gangene hun dreit seg ut.

    8. Hva har skjedd med deg og isabelle?? Selvom dere sier dere ikke er uvenner skjønner alle at det er noe og at dere ikke er venner heller. Hvertfall ikke nære. All respekt til privatliv men halo vi blogglesere føler vi kjenner dere og har fulgt dere hele veien, også får vi ingen update på hvorfor dere plutselig ikke henger sammen eller noe. Er veldig kjipt for oss lesere som er glad i dere to som venner…. plis si hva som har skjedd 🙁

    9. Jeg tror du jommer til å klare deg kjempe bra på skal vi danse!!❤️ Gleder meg sjukt til å se på<3 heier på deg😻
      Hilsen DinStørsteFan!!♥️
      Elskerdeeeeg😍

    10. Kankje til neste ukensspørsmål:Viss du skulle vert i et TV-program og du kunne velt heilt sjølv ka skulle de vert?!😀

    11. Hei hva skjedde når du kom hjem fra farmen? Da det skjedde noe du ikke hadde forventet? Hvis det er en lang historie kan du ha en storytime på bloggen eller på YouTube da? ❤️ Elsker deg ❤️ Vab forbilde!✨

    12. Hei Martine! Jeg Eleker bloggen din!😊 Jeg syntes det er bra at du holder sexlivet ditt unna! Det er smart tenkt av deg!❤️

    13. Kan du prøve å ha fet skrift på selve spørsmålene og vanlig skrift på svarene? det gjør det lettere å lese og mer oversiktlig 🙂
      f.eks
      *fet skrift* spørsmål
      *vanlig skrift* svar

    14. Hei!!!!! Jeg lurte på om du kunne ha «ukens craving» der du skriver om hva du har cravet mest å spise hele uken. Du kan skrive det i slutten av ukens spørsmål

    15. Når fikk du spørsmål om å være med på skal vi danse, liksom hvor lenge har du visst at du skal være med?

    16. Hver så snill folkens følg oss på bloggen vår, og YouTube.
      Soniaogbelen.blogg.no
      Soniaogbelen på youtube.
      Vi blir sååå takknemlige

    17. Hei, martine eg elsker deg. korte kommer skal vi danse og farmen ut på TV………PS vi elsker deg frå Ingeborg og Frida…….Dei som var med på direkte sending på super nytt……..LOVE YOU…HAHAHAHA….

    18. Hei! Jeg ville bare si at jeg kommer til å heie på deg og stemme på deg på Skal vi danse❤️❤️❤️❤️ Du er min favoritt deltager i år😊

    19. må slutte å lese deg
      dårligere og dårligere 🙁 du som egentlig var så bra med Isabell. mistet livsgleden darling??:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg