ENDELIG ER DEN HER!!

ANNONSE- TV2 SUMO

Endelig dere! Dette har jeg ventet en god stund på, og jeg kunne faktisk ikke vært mer klar. I dag slippes nemlig den helt nye sesongen av Keeping Up With The Kardashians!! Jeg har vært en stor fan av det programmet i mange år, og jeg har alltid vært like gira hver gang de skal slippe en ny sesong. Det eneste kjipe er at det alltid blir sluppet så lenge etter i Norge, og at det er vanskelig å finne sider på nettet som ikke er fulle av virus. Nå derimot, så slipper vi alle å vente et halvt år før sesongen blir sluppet i Norge. TV2 SUMO slipper nemlig den nye sesongen HELT likt som i USA. Hvor kult og digg er ikke det? Jeg gleder meg til å følge med nå, og etter hva jeg har sett så kommer denne sesongen til å bli sinnsykt bra! 

I forbindelse med denne nye sesongen, så ble Stina, en heldig vinner og jeg gjort om til Kardashians for en dag. Jeg ble Khloe, Stina ble Kim og hun som vant ble Kylie. Det var Dajana som sto for sminken, og Eco Cult som fikset håret vårt. Dette ble gjort i TV2 sine lokaler, og vi hadde rett og slett en drømmedag. Vi ble så sinnsykt fine, og jeg hadde det så gøy. Vi ble også utrolig like de vi skulle bli, og det overrasket meg skikkelig. Jeg fikk sjokk hver gang jeg så meg i speilet, for jeg lignet jo faktisk på Khloe. 

Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN FRA DA VI FIKK EN MAKEOVER!

Jeg er så spent. Etter hva jeg har sett i trailerne til den nye sesongen, så får vi blant annet følge graviditeten til flere av søstrene. Jeg håper spesielt at vi får litt innblikk i Kylie sin graviditet, i og med at alt var så hemmelig rundt den. Det virker også som at det blir litt drama, og det er alltid morsomt å se på. Haha! Jeg kommer til å sitte klistra til TV2 SUMO fremover, og det kan du også! Mine lesere får gratis SUMO i 14 dager ved å trykke HER 

Er det noen andre som gleder seg like mye som meg? 

17 kommentarer
    1. Er det bare meg som ikke får gratis tilgang?? Kanskje dette tilbudet kun gjelder nye kunder?? Jeg vil også se Kardashians <3

    2. Det funker jo ikke! Du burde heller fått deg en så gavekortkode som du kunne gitt til følgerne dine, det hadde vært mye lettere!

    3. Yey! Kult 😊👍🏻 Dere som ikke får til, dere kommer jo rett inn ved å trykke på linken! Null problemo her.

    4. Jk: kan hende det funker for deg. Fint for deg. Men det funker i hvert fall ikke på meg. Du kan ikke si at det funker osv. Det vet ikke du, for du har ikke kommet inn på en link som ikke funker og at det står at man må få et abonnement som koster penger for å se på «Keeping up with The Kardashians» f.eks. Kan være det funker for meg og snart. Men dette ble noe ordentlig tungvinte greier. Vært mye enklere med en kode vi følgerne kunne fått som vi kunne registrert sånn at vi da fikk 14 dager gratis. Funker ikke så langt på meg i hvert fall. Bare sånn at det er sagt (for ørtende gang) haha

    5. Jeg har lastet ned Tv2 Sumo appen også. For og så logge inn der osv. Selvom jeg hadde logget inn gjennom den linken. Kan jeg (og alle de andre som ikke får dette til å funke) få svar fra deg Martine. Hvorfor ble dette så tungvint. Sikkert ikke din feil, men det er bare litt ergerlig og irriterende. Er så gira på å få se på Tv2 Sumo, men så funket det ikke. Jeg gledet meg til å bare «shmokk» inn og se på The Kardashians» liksom :p Burde ikke alt vært i orden liksom?

    6. Er det bare meg eller var alle drit stygge uten sminke? Var kvalmt å se på æsj.. ikke rart at de dunker seg med 10kg sminke.. de må jo skjule d stygge som r bak der. BTW r ikke hat bare konstruktiv kritikk

    7. For dere som mener det ikke funker: Man må lage en konto om du ikke allerede har, og skrive inn kontonummer osv mn de trekker ikke penger av deg! Dette må du gjøre for at de vil at du skal betale for tv2 sumo etter de 14 dagene, men du må ikke! Så etter 14 dager får du en påminnelse om at tiden er gått og da kan du avslutte abonnementet 🙂

    8. Hva synes du egentlig om at Aleksander og Martine Johansen (hun andre på ph) hadde en greie der inne og lå og kysset osv?

    9. Når må man senest benytte seg av denne 14dagers gratistiden på sumo? Kunne gjerne tenkt meg å brukt den etter jeg er ferdig med jobbturnusen min istedet for nå! 🙂 Håper på svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg