NY VIDEO- VLOGG FRA HALDEN

Heey!

I går var jeg som sagt i Halden hos Cornelia, og helt plutselig bestemte jeg meg for å vlogge. Jeg skal ikke si at dette er den beste vloggen jeg har laget, for det ble utrolig mye surr. Haha! I tillegg blåste det mye, så mye måtte klippes vekk på grunn av lyden. Jeg håper uansett dere synes det er gøy å henge med oss på spøkelsesjakt, allsang og råning. Jeg lærer meg også noen spesielle ord de bruker i Halden. Haha!

Om dere vil abonnere på kanalen min, så finner dere den HER.

Snart er vi 30.000 dere♡♡♡

9Bfw9UlHrro
Trykk på bilde for å komme til videoen. 

 

3 kommentarer
    1. du er så sykt kul og heldig som får lovt til så mye gøy 😍😍😍skule ønske jeg hvar deg ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg