Forvandlet til en Kardashian

ANNONSE- TV2 SUMO

Heei!

I går fikk jeg være med på noe veldig morsomt, nemlig å bli forvandlet til en Kardashian. I og med at det er premiere på ny sesong den 6. august, så skulle altså vi få oss en skikkelig makeover. Det var Stina, en heldig vinner og meg som fikk oss en Kardashianlook. Klarer dere å gjette hvem som er hvem?

Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Det var flinkeste Dajana som sminket oss, og shit! Den dama er så flink, og jeg er så imponert over sminken på oss alle tre. Jeg har alltid ønsket å bli sminket av henne, og jeg har vært innom instagramen hennes flere ganger. Endelig fikk jeg bli sminket av henne, og jeg håper ikke det var siste gang. Håret mitt var det Eco Cult som fikset, og jeg var så fornøyd. Håret mitt så helt fantastisk ut, og jeg følte meg skikkelig fin! Dagen i går var utrolig morsom, og jeg koste meg skikkelig. Jeg skal fortelle dere mer om hele greia på mandag, og da skal dere også få se flere bilder♡

28 kommentarer

Siste innlegg