UKENS SPØRSMÅL 63♡

Heey!

Da har jeg endelig fått svart på ukens spørsmål igjen. Jeg håper dere får svar på det dere lurer på, også håper jeg dere får en super søndag videre♡ 

Angrer du på at du var med på Paradise Hotel? Nei, absolutt ikke. Det er noe av det kuleste jeg har vært med på!

Er det slitsomt å være i et offentlig forhold? Ja, jeg vil si det er det til tider. Jenter som vil ødelegge ute på byen, og som virkelig gjør alt for at jeg skal reagere. Og ikke minst, teite rykter er ganske irriterende. Bortsett fra det vil jeg ikke si det er slitsomt. 

Hva tenker du om at Aleksander har lyst på barn? Jeg også vil ha barn, men ikke enda. Ingen av oss er klare for det nå! Jeg hadde blitt mer stresset om han ikke ville ha barn, for jeg har så lyst på barn i fremtiden. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvem vant årets Farmen Kjendis? Det var vel Pål Anders Ullevålseter som vant i år? Hehe! Jeg tipper dere mener sesongen jeg var med i, som sendes neste år? Og hvem som vant da kan jeg ikke fortelle. Jeg har taushetsplikt, så det er bare å følge med når det sendes på TV. 

Likte du Morten inne på Paradise? Jeg likte Morten ja, men ikke noe annet enn som en venn. 

Skal du og Aleksander gifte dere? Jeg har veldig lyst til å gifte meg en eller annen gang, så jeg håper da på det. Ikke enda, men en gang i fremtiden. 

Processed with VSCO with b5 preset

Kan du og broren din lage videoer sammen? Ja, det skal vi få til så fort han er hjemme fra Spania!

Hvordan er det å ha en lillesøster, som egentlig kunne vært ditt eget barn? Det stresset meg litt i starten, men nå tenker jeg ikke over det. Jeg er glad for at jeg har en lillesøster på den alderen, for det får meg til å ville vente enda lenger selv med barn. Jeg får helt panikk bare hun gråter, og det å skifte bleie styrer jeg veldig fint unna. Haha! Jeg synes det er veldig koselig med en bebis i familien, og jeg gleder meg skikkelig til å se henne vokse opp♡

Har du noen gang trodd at du har vært gravid? Hele tiden! Så fort jeg er litt kvalm, da får jeg helt panikk. Jeg lurer på hvor mye penger jeg har brukt på graviditetstester, for jeg tar det hele tiden. Jeg har sett litt for mye på programmer der folk bare plutselig føder, uten å vite at dem er gravide. Jeg er så redd for at det skal skje meg, så derfor tar jeg heller en test ekstra. Haha, herregud!

Processed with VSCO with s2 preset

Dette er en falsk gravidmage.

Hvordan er forholdet ditt til de andre Paradise Hotel deltagerne? Jeg har ikke kontakt med så mange av dem, men et par. Sofie og Morten er vel de jeg henger mest med, og Sofie snakker jeg daglig med♡

Hvordan klarer du å holde huden din så ren? Jeg er nok bare utrolig heldig. Jeg har aldri slitt noe med urenheter, og det er jeg veldig takknemlig for. 

Hvem er din aller beste venn? Jeg har flere bestevenner, og noen av de har dere så vidt sett på bloggen. To av bestevennene mine har jeg faktisk kjent siden førsteklasse på barneskolen blant annet♡ 

Du har så fine tenner! Har du gjort noe for å få de sånn? Tusen takk♡ Jeg hadde regulering i litt over et halvt år, også bruker jeg tannbleking. 

Hvis du kunne gitt 16 år gamle Martine noen tips, hva ville det vært? At jeg kan få til akkurat det jeg vil, og at jeg ikke skulle brydd meg om hva andre folk sa og mente. 

Hva synes du om høye jenter? Jeg synes det er SÅ fint! 

Hva er det flaueste du har opplevd? Jeg måtte skikkelig tisse en gang da vi var på et arrangement i byen. Køen til doen var alt for lang, og vi skulle rekke bussen hjem. Derfor sa venninnene mine at jeg bare skulle tisse i busken utenfor, og det gjorde jeg. Det som skjedde var at i det jeg skulle sette meg ned, da sklei jeg i noe. Jeg måtte ta hånda i bakken for å holde meg oppe. I det jeg tar opp hånda igjen, var den helt brun. Buksa mi var også brun + skoene. I tillegg STINKET jeg. Jeg skjønte fort da at det var bæsj jeg hadde sklidd i, og jeg fikk helt panikk. Jeg kunne jo ikke sitte i den busken for alltid. Jeg måtte da gå ut, og rett nedenfor den busken satt det en uteligger som så helt forskrekket ut da han så meg. Den busken var altså hans toalett :)) Vennene mine fikk latterkrampe, og jeg holdt på å dø av flauhet. Den bussturen hjem var helt forferdelig, og folk flyttet seg bort fra meg på grunn av stanken.  

Har du lyst på noen flere tatoveringer? Nei, jeg tror ikke det. Jeg har aldri sett noe som jeg virkelig vil ha på kroppen min, og jeg er redd jeg ville angret. 

Drømmedestinasjon? Maldivene og Bahamas. Jeg har så lyst til å dra dit!

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvilken frisør går du til? Jeg skal teste ut en ny frisør imorgen, og jeg gleder meg skikkelig! Jeg har ikke vært hos frisøren på dødslenge, så det trenger håret mitt. 

Hvorfor kjøper du kebab uten kjøtt? Fordi jeg er ikke så veldig glad i kjøtt, og det beste på kebaben er dressingen. 

Tror du på spøkelser, eller karma? Ja, jeg tror på begge deler. Jeg har opplevd veldig merkelige ting, som absolutt ikke kan forklares. Og karma har jeg alltid trodd på. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Er du sammen med Simen Lunde? Det er broren min, så nei vi er ikke sammen. 

 

 

58 kommentarer
    1. Snakker du ikke med Isabelle lenger? Siden du kun skriver Sofie fra Paradise?
      Føler dere ikke snakker sammen mer, noe som er trist siden dere har opplevd mye sammen

    2. ikke noe vondt ment med dete, digger deg som bare d, men har du å Isabell kontakt lengere, du nevner ikke en gang Isabell som din bestevenn når du får et spørsmål om det, som jeg syns er litt rart, Fordi det gjorde du vel på sånne spørsmål før, og jeg har jo ikke sett dere sammen noe siden farmen kjendis, værtfall ingen bilder av dere, så er det noe som skjer dær?, bare nysjerrig som sakt, digger deg tværs i gjennom 😄

    3. Hvorfor har ikke du og Martine yt kanal sammen lenger?
      Su er sykt pen👌🏻😍😘❤️❤️💙💙💓💓🧡🧡💗💗💖💖💕💕💞💞🖤🖤💚💚💜💜💝💝💛💛💟💟

    4. Joachim solvang fra sesongen du var med i på pH går rundt og sier at Alex Har sagt til de andre gutta at han ikke ser en fremtid med deg, st du ikke er hans type type (det forklarte han vell i en episode med tanke på silikon og mye sminke osv) og at han kun ville beholde forholdet deres pga pengene han fikk av premien osv osv. For å si det mildt Hsr joachim sagt mye stygt ang deres forhold og de andre deltagerene… hva tenker du om dette over det han sier sant? Er kanskje ikke noe du vet men greit st fu får vite hva han går rundt og sier med tanke på dere var i samme sesong <3

    5. En gang la du ut at du hadde tatt tatovering på fylla, Isabelle og Alexander stod det der, var d bare tull? Kan du forklare hvordan du tulla m dt hvis du gjorde det

    6. Kan du fortelle om isabell dere lager jo aldri vidioer lenger dere kanke slutte dere er ikke langt unna 100k !!😭😭❤️PS: stor faaaaaaan😍

    7. Kan du fortelle om de ??merkelige opplevelsene» du sikter til i spørsmålet om spøkelser? Jeg synst sånn er så utroooolig spennende 😻

    8. Hva kjer med deg og Isabelle? Du pleier ofte å si at det er ingenting, men det er jo noe siden dere aldri er sammen lenger. Vil ikke blande meg og du trenger ikke å si noe hvis du ikke vil❤️

    9. Har du fått nytt design på bloggen? Det var skikkelig fint! Og det var veldig «behagelig» å lese nå😊😂😇❤️😍

    10. Snakker du ikke mer med isabelle lenger siden dere har lagd egen yt kanal, nevner henne ikke som en av vennene dine..osv.
      Bare lurer, fortsett med å være den DU er fordi du gleder sååå mange…

    11. Kan du ha storytime på YouTube hvor du forteller om hvorfor du tror på spøkelser og de merkelige/overnaturlige tingene du har opplevd?

    12. Hei! Jeg bare lurer på en ting, hva er ett offentlig forhold, for jeg søkte på Internett og der sto det at du kan ha samleie med andre enn den du er sammen med er det sant?

    13. Hei . Er du med i skal vi danse til høsten ? Har lest noen rykter på se og hør . Hadde vært gøy å sett deg på skal vi danse .

    14. Hvorfor har deg og Isabell slutta med yt kanalen deres å begynt med deres eggende..har ikke sett dere sammen siden farmen kjendis! Plis svar mange lurer,som du ser!! Elsker deg❤️😻😻

    15. Okei hei! Realitycheck! Stop opp å tenk på hvor langt du har kommet med både Instagram, blogg og YouTube! 😍 heier på deg!❤️

    16. Vet ikke om det er riktig sted å spørre på, men jeg bare lurte på om du kunne legge ut en veldig basic sminkevideo av deg selv og hvordan du sminker deg. Er ikke selv så flink til å sminke meg og du er veldig flink så håper på noen tips her og der😅fortell gjerne hva slags merker og typer sminke du bruker❤️Du er et utrolig forbilde btw😘digger deg!

    17. Spørsmål til denne fredagen:
      Er du blitt mindre venn med isabelle?
      Ikke skriv at dere er venner, fordi nei det er dere ikke. Hvis man trykker på hvem som følger isabelle på insta så kommer du ikke opp. Du trenger ikke å skrive hvorfor, men et ja/nei ville ha vært fint slik at du slipper at jodel klikker og kommentarfeltet blir sprengt

    18. neste ukes spørsmål: I en video sier du at du sparker ned en jente med et uhell fordi du var så myk og hadde foten over/bak hodet. Er du like myk enda? driver du fortsatt med beveglighetstrening/tøying? Kan du vise hvordan du pleier/pleide å tøye?

    19. kan du vær så snill og legge ut spøkelseshistorier som du har opplevd? Det er sykt spennende å lese sånt. Et tips til deg å legge ut et slikt interessant innlegg

    20. Hei det er Ada som er datern til Frank løke lurte på om du kunne add meg på snap heter adaloke06❤️Det vile bedtyd mye😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg