GRATULERER MED DAGEN, ALEKS♡

 Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with b5 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Gratulerer så mye med dagen, kjæresten min. Jeg er så takknemlig for at jeg har deg, og jeg føler meg som verdens heldigste jente hver eneste dag♡ Tusen takk for at du hjelper meg hver eneste dag med bloggen, og for at du alltid har troen på meg. Du er min viktigste støttespiller♡ Takk for at du får meg til å le hver eneste dag, og for at du er den største raringen jeg vet om. Jeg har aldri møtt noen som er SÅ fin på utsiden, men utrolig nok enda finere på innsiden. Du er ikke bare kjæresten min, men også min beste venn. Jeg gleder meg til fremtiden sammen med deg, og ikke minst alt vi skal oppleve sammen fremover.

Jeg elsker deg♡

36 kommentarer

Siste innlegg