FARRIS BAD

Heey!

Nå har vi akkurat kommet oss frem til Farris bad, og her skal vi være til imorgen. Jeg har booket et kjempefint hotellrom til oss, og vi skal rett og slett bare slappe skikkelig av. Dette er faktisk en av bursdagsgavene til Aleksander, for han har nemlig bursdag imorgen! Vi skal få massasje, spise masse god mat og kose oss skikkelig. Jeg har sett så frem til dette, og jeg er så klar for et døgn her.

Se på det fine rommet da, og ikke minst utsikten. Det er virkelig så fint her, og skikkelig koselig om man vil overraske kjæresten sin, eller noen andre man er glad i. Akkurat nå har vi kommet opp fra en kjempegod lunsj, og nå prøver vi å få i oss litt champagne. Ingen av oss liker det, men vi prøver å være litt voksne. Haha, jeg vet med sikkerhet at den flaska aldri vil bli tom. Nå skal vi straks ned å få en 95 minutters massasje hver, og herregud jeg gleder meg! Aleksander og jeg ELSKER massasje, så derfor måtte jeg slå til med 95 minutter. Han har jo bursdag imorgen, så litt luksus skal vi ha. Jeg vlogger forresten i dag også! Vi blogges mer senere, for nå skal vi få på oss badetøyet og få kommet oss ned til spaet.

19 kommentarer

Siste innlegg