Dette skal gjøre jobben lettere

Hey dere!

Nå blogger jeg fra min splitter nye IPad. Jeg fortalte dere for noen dager siden at en IPad ville gjort bloggingen enklere for meg, og derfor gikk jeg til innkjøp av en i sta. Jeg håper og tror at dette vil hjelpe meg, for jeg farter mye rundt om dagen. Det å da skulle drasse med seg macen er kun stress, og ikke minst tungt. Jeg vil jo blogge for dere, så da var denne IPaden helt klart verdt pengene. Jeg er utrolig fornøyd til nå, og det blir så deilig å kunne ta med seg denne i veska fremover. 

Processed with VSCO with s2 preset

Yeey! Jeg er så fornøyd, og jeg gleder meg til å blogge mer fra denne fremover. Så raskt og enkelt!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har også spist lunsj med Aleksander, noe som var veldig koselig! Vi skal jo ikke reise noe i år, men hva gjør vel det når været er så bra? Altså, Oslo er nesten for varmt nå. Vi bestemte oss for å sitte ute, og det var nesten umulig. Jeg er så glad for at jeg valgte å tilbringe hele sommeren i Norge i år, selvom jeg er litt sjalu på de som er i utlandet også. Jaja, det får bli masse reising neste år!

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har også fått med meg MASSE fine klær hjem i dag. Jeg gleder meg skikkelig til å vise dere, for det var så mye fint. Jeg har fått noen nye favoritter for og si det sånn!

 Processed with VSCO with s2 presetOgså har jeg spist is i dag. Haha! Denne isen spiste jeg hele tiden før, og jeg husker venninnene mine og jeg dro på Norway Cup for å kjøpe denne (og for å se på gutta, hehe). Denne er så god, og passer perfekt på dager som dette når det er så varmt ute. Nå har vi akkurat kommet hjem, og jeg skal leke litt med IPaden min. Jeg aner ikke hva planen er resten av dagen, men jeg tror vi egentlig bare kommer til å slappe av. Vi blogges!

 

26 kommentarer

Siste innlegg