GRAVIDMAGEN

Hey, og god lørdag♡

Herregud, jeg ligger i sengen enda. I dag er en sånn dag der man bare ikke vil gjøre noe som helst. Jeg dro ut en tur i går med noen venninner, og det var utrolig koselig. Vi tok det ganske rolig, og det er jeg glad for i dag. Jeg vil helst ligge inne i dag, men det kan jeg jo ikke. Jeg er vel ikke den eneste som får skikkelig dårlig samvittighet av å ligge inne når været er så fint? Jeg føler jeg må gjøre noe hele tiden. Jeg håper faktisk snart på litt regnvær, sånn at jeg har en grunn til å slappe av litt inne. Jeg har også hundre ting som skal gjøres her hjemme, men det får vente til været blir dårligere. Det hadde ikke gjort noen ting med en regndag nå!

Ellers har jeg fått ekstremt mange gratulasjoner de siste dagene. Etter jeg postet bilder med en stor gravidmage har jeg fått mange reaksjoner. Jeg forstår det veldig godt, for jeg hadde jo ikke den magen for noen dager siden. Jeg kan jo starte med å si at jeg ikke er gravid. Eller jeg håper jeg ikke er det, haha! Neida, men jeg er ikke gravid, og jeg har ingen ønsker akkurat nå om å bli det. Som jeg har sagt før, så er jeg ikke klar for å få barn enda. Jeg synes det var veldig interresant å få lov til å teste en gravidmage, for jeg har alltid lurt på hvordan jeg ville sett ut med det. Jeg skal innrømme at jeg ble positivt overrasket, og jeg følte meg faktisk veldig fin!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Hva synes dere? Jeg gleder meg skikkelig til den dagen jeg ser sånn ut, selvom det forhåpentligvis blir en god stund til!

Så gravid er jeg nok ikke, men tusen takk for alle gratulasjoner likevel♡ Haha! Jeg skrev jo også i innlegget at jeg fikk låne en mage, så jeg håper ikke noen føler seg lurt. Nå skal jeg besøke en venninne på sykehuset, og deretter skal jeg møte noen andre venninner igjen. Vi skal muligens ut en tur, så jeg gleder meg! Og jo, har dere noen spørsmål til ukens spørsmål? Isåfall er det bare å legge igjen en kommentar.

73 kommentarer

Siste innlegg