Hyttekos♡

Hei dere!

Akkurat nå befinner jeg meg på hytta igjen, og denne gangen med Morten og Sofie også. Aleksander er også så klart med, så nå er vi på en liten kjærestetur. Vi dro hit i går, og kvelden gikk kun til å spise masse digg og slappe av. I dag derimot startet dagen ganske brått, for jeg skulle nemlig i bursdag til bestemor. Jeg hadde tatt feil av tiden, så jeg trodde ikke vi skulle dit før klokken 5. Neida, vi skulle være der 3. Dere kan tro jeg da fikk panikk, haha! Jeg fikk vekt Aleks, mens Sofie og Morten var det helt umulig å få liv i. Derfor endte det med at vi måtte forlate dem her. Vi var nødt til å dra, selvom jeg hadde ganske dårlig samvittighet da vi bare forlot de andre på hytta. Uten mat, bil og i regnvær. Haha, jeg ser for meg det sjokket de fikk da de oppdaget at de var alene. 

ET STORT BILDEDRYSS FRA DE SISTE DAGENE♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Utsikten på kveldene her er så sinnsykt fin!! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

“Aleks, ta bilde av oss foran båten nå”

Processed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 presetProcessed with VSCO with b5 preset

Litt kliss♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har spist så sinnsykt mye burger i det siste. Jeg tror faktisk jeg har spist det hver dag i en uke. Wops!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Husmor Sofie som står for middagen i dag♡

Nå har vi kommet oss tilbake til hytta, og bursdagen var kjempekoselig. Bestemor fylte jo 70 år, så det måtte feires! Nå står det pizza på menyen, og jeg gleder meg. Sofie har tatt på seg ansvaret til å lage en pizza som tydeligvis skal være skikkelig god. Jeg takker aldri nei til pizza, så nå er jeg veldig spent. Ellers skal vi bare slappe av, og kose oss videre her. Jeg tror faktisk vi blir her til imorgen. Det er så rart, for før HATET jeg å være på hytta. Det var det verste jeg kunne bli dratt med på. Nå derimot elsker jeg å være her, og jeg håper jeg får vært her masse i sommer. Så koselig, og ikke minst avslappende! 

Håper dere alle får en fin kveld videre, også må jeg bare si en ting. TUSEN TAKK til alle dere som har abonnert på kanalen min♡ 8000 abonnenter på 2 dager er helt sykt, og jeg er så sinnsykt takknemlig! Om dere vil abonnere kan dere trykke HER, for straks kommer det en ny video. Jeg har vlogget de siste dagene, og jeg gleder meg til å få lastet den opp nå♡

 

37 kommentarer
    1. Du er mitt største IDOL😘😍 du er det fineste æ har sett!!!!! Du er såpå fiiiin! Har sett alle videoene i sesongen med deg i 100000 ganger!!!!!!! Vet at det er 1år siden men grattis med att du vantn❤️❤️❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋💋💋

    2. Kan du skrive et innlegg om dramaet mellom Isabelle og Sofie, og forholdet mellom deg og I???? Og generelt om alle ryktene på jodel. du og Isabelle ignorerer jo alle kommentarer om det, dårlig gjort!!

    3. Herregud så teit med alle de poseringene dine der du liksom har midje! Slutt å poser så mye og vær heller deg selv! Man ser veldig tydelig hvordan du ser ut på ekte når andre tar bilder av deg som du ikke får redigert tynnere! Sikkelig dobbeltmoralsk av deg å gå og late som du er så naturlig med ingen fillers og uten sminke når du poserer og redigerer bildene dine sånn at du ser syltynn og «instagram» ut når du egentlig er helt normal med både magefett og cellulitter.

    4. Hvorfor laget du egen youtubekanal når du har en med Isabel? Følte du hun dro deg «ned» litt siden hun ikke er like kjent og populær som deg? Virker litt som om hun levde på populæriteten din.

    5. Hei
      Jeg bare lurer på noe. Har hytte på Hallangen selv og lurer på om det var deres hytte som brente ned for et par år siden? Utsikten fra hytta mi er på en hytte som ligner ganske så på deres

    6. Du er mitt største idol, jeg ser veldig opp til deg, og jeg syntes du er sykt pen😍😘💗😊❤️

    7. Haaahahahha, på det 3.siste bildet (speilbildet) står Sofie i bakrunnen og gjør nesten akkurat samme, haha❤️ Linselus hun der💓💓💓 elsker deg, Martine! Du er veldig flink til å skrive🌿

    8. Kan du lage en video om hva som skjer mellom deg og Isabelle og om hvorfor dere har laget dere hver sin yt kanal? PS er din største fan!😍 Lyy💓💓💓 Plzz svar, det hadde betydd mye!💗

    9. En hytte er ikke en så moderne hytte. Det der er som et vanlig hus. En hytte skal være koselig, liten og ikke så moderne, det er en ekte hytte, syns jeg altså 🙂 har du noensinne vært i en?

    10. ^Og hvem er du til å bestemme hva en hytte skal være for andre? Det står ingenting om at definisjonen av en hytte SKAL være gammeldags med utedass og uten strøm.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg