Vanskeligere enn jeg trodde

Hei dere!

Nå har jeg vært hjemme i noen dager, og jeg skal innrømme at det er mye vanskeligere enn jeg trodde. Jeg var helt sikker på at jeg skulle komme inn i rutiner kjapt igjen, men neida. Det jeg akkurat har vært med på har vært utrolig tøft, og det å komme tilbake til sin vanlige hverdag er vanskeligere enn forventet. Jeg vil egentlig kun sove og spise, men samtidig vil jeg finne på masse gøy med venner. Jeg vil ikke kaste bort sommeren på å ligge inne, men samtidig kjenner jeg på kroppen at det er det som trengs. 

Det å skulle spise vanlig mat igjen er også en utfordring. Jeg har spist så mye de siste dagene, for jeg har jo lyst på alt. Alt jeg ser stapper jeg inn i munnen min, og jeg merker ingen metthetsfølelse. Det ender med at jeg overspiser, og deretter blir sittende med ekstremt vondt i magen. Jeg er så glad i mat, og det at jeg nå kan spise akkurat det jeg vil gjør meg helt gal. Jeg har løpt rundt til alle restaurantene jeg har savnet, og jeg har sikkert spist 15 måltider om dagen. Kroppen min har fått seg et sjokk etter jeg kom hjem, og nå må jeg komme inn i en rutine igjen.

Det å blogge er mye vanskeligere enn tidligere. Jeg sliter med å komme i gang, og jeg glemmer den rett og slett litt bort. Jeg har ikke skrevet et innlegg på over en måned, og det å starte igjen da er ikke lett. Jeg vil uansett skrive, for herregud jeg har savnet det. Jeg vil oppdatere masse, og jeg vil komme skikkelig i gang. Likevel har jeg vurdert å ta noen dager av, bare for å komme til meg selv igjen. Jeg håper dere har forståelse i tilfelle det ikke blir oppdateringer hver eneste dag, men jeg skal gjøre mitt beste!

Jeg har også brukt de siste dagene på å sove masse. Jeg har manglet en god del søvn, og kroppen min er veldig sliten. I tillegg har jeg prøvd å være litt med venner, men jeg merker at jeg ikke er helt på topp. Aleksander har jeg også vært masse med, og jeg tenker å skrive et innlegg om hvordan det var å se han igjen senere. Jeg tenkte egentlig bare nå å gi dere en liten oppdatering på hvordan mine siste døgn har vært. Jeg skal prøve mitt beste for godt innhold på bloggen fremover, og jeg håper kroppen min snart orker mer. Jeg vil ikke kaste bort sommeren, for jeg vil finne på masse gøy!

 

27 kommentarer
    1. Sommeren er ganske lang, så det beste er å slappe av fullstendig denne uka også møte venner neste uke… sommeren er jo fortsatt her hele tiden!

    2. har du gått ned i vekt på farmen med tanke på maten og arbeidet der? gleder meg til å se forresten, du er nydelig❤️

    3. Å HERREGUD…. Du kan jo virkelig ikke skrive, ser det i hvert innlegg! «OG» skal aldri komme etter komma, noe du bruker i HVER SENING. Binde setninger kan du heller ikke da du bruker «og» etter komma overalt. «Og» er der for å binde to ord/navn, for eksempel Hans og Petra eller hund og kat

    4. Til du som retter så mye på Martine:
      Det er helt lov til å skrive «og» etter et komma. Har du aldri hørt om konjuksjoner?
      Og forresten «sening» skrives setning.
      «Kat» skrives katt.
      Så slutt å hat på Martine når du ikke kan skrive selv!

    5. Heeiiii😁❤️ Det var jeg som begynnte og gråte på farmen da du kom på ja du vet! Kan du opne snappen din i to sekunder og se hva jeg skrev til deg der ??❤️

    6. Hei! Når du har energi til det, kunne du skrive et innlegg der du sammenligner farmen og PH? Det hadde vært gøy å lese om!👌

    7. Hei! Jeg har en would you rather spørsmål. Familien din sitter fast i en bil på en togbane, og i toget er det 40 mennesker og blant dem har en mann kur mot kreft. Du har en knapp der du kan velge om toget skal skifte togbane.
      Would you rather trykket på knappet slik at toget skifte bane og kresje i en fjellvegg og alle som satt på døde. Eller ville du ikke ha trykket på knappen slik at toget kjørte over familien din?
      PS. Du er en veldig flink blogger og YouTube!!❤️❤️

    8. Fineste Martine♥️
      Ta tiden til hjelp. Sommeren er lang og det skal nytes🌞 jeg skjønner at du føler du må prestere alt for bloggen, men du kommer alltid først i livet ditt. Ingen andre♥️
      Jeg skjønner veldig godt åssen du har det. Kom hjem fra rehabilitering for noen dager siden. Etter 7 uker i en boble uten like. Ligger hjemme uten å gjøre noe annet enn å sove og spise ALT jeg finner på min vei. Det er en grusom omvending. Fra å være oppå andre 24/7 til å plutselig ikke være det.
      Vi er her nå, og vi kommer til å fortsette å være her når du føler At du er klar for å komme 100% tilbake ♥️

    9. Hvorfor bryr folk seg om hvor mange kilo hun eventuelt gikk ned da hun var på farmen da hun likevel kommer gå opp de på en uke? XD

    10. Til du som skrev den kommentaren om og. Har du ikke hørt om bindeordene og, eller, men, for?😂 Lær deg norsk før du kommer og retter på andre.

    11. Okei først, du som rettet på Martine. Har du hørt om konjuksjoner eller?
      Og «KAT» skrives «katt» btw.
      Og du som skrev den would you rather. Du har problemer bror😂😂

    12. Hvem er du?
      Hvorfor skriver du om livet ditt?
      – og hvofor leser jeg dette?
      Kan jeg få tilbake de siste 2 minuttene av livet mitt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg