Et kritthvitt smil

ANNONSE- PREMIUM WHITE

Hey!

Noe av det første jeg legger merke til ved andre, er smilet. Jeg synes det er så fint når mennesker smiler mye, og derfor prøver jeg også å smile så mye som mulig selv også. Et smil smitter! Jeg synes også et hvitt smil er utrolig fint, og derfor er jeg nøye på å opprettholde mitt. Jeg har fortalt dere om Premium White før, men jeg tenker å gjøre det i dag igjen. 

Processed with VSCO with s2 preset

Premium White er en hjemmebleking, som man kan påføre når man selv ønsker det. Selve behandlingen tar 25- 30 minutter, og mens man venter kan man gjøre det man selv ønsker. Jeg pleier som regel å ta det på før jeg skal i dusjen, eller mens jeg ser en serie. Jeg tipper mange av dere har brukt strips tidligere? Jeg brukte det før, og nå som jeg har byttet til Premium White kommer jeg aldri til å gå tilbake. Da jeg brukte strips følte jeg at det hele tiden bevegde på seg, og jeg følte ikke tannblekingen satt der den skulle. Med Premium White derimot får man med en skinne som former seg etter tennene dine, noe som da gjør at den sitter helt perfekt! 

Processed with VSCO with s2 preset

Som sagt tar selve behandlingen 25- 30 minutter, og etter de minuttene har du et fint og hvitt smil. Det jeg liker så godt med denne er at det er så enkelt, og ikke minst effektivt. Jeg orker ikke å bruke produkter som blir for vanskelig for meg, men denne derimot er utrolig enkel å forstå. Jeg har nå brukt denne i flere måneder, og jeg kommer aldri til å gå tilbake til en annen hjemmebleking. Av alle hjemmeblekinger jeg har prøvd, så er dette den beste. Flere av venninne mine har også fått en pakke av meg, kun fordi jeg vil at de skal bli like fornøyd som det jeg er. 

Dette er altså hvordan jeg opprettholder de hvite tennene mine, og jeg pleier å ta en behandling hver andre måned. Da gjør jeg selve blekingen hver dag i fire dager, også trenger jeg ikke gjøre noe før etter to måneder igjen. Utrolig deilig, og ikke minst enkelt. Jeg er utrolig fornøyd, og tennene mine er kritthvite hele tiden nå. Akkurat sånn jeg liker det♡

Om du har lyst til å teste Premium White, så kan dere få en pakke hjem i posten for kun 449kr! Dere finner direktelink HER♡ Før kostet det 1190, så nå sparer man mye. I tillegg er leveringen rask, og frakten er gratis. Om dere bestiller, så fortell meg gjerne deres meninger♡ 

9 kommentarer
    1. Helt ærlig må dere bloggere/influrencere slutte å virke med til dette usunne kroppsbilde unge folk får!! Helt ærlig? Hva kommer du til å tenke tilbake på kår du er 70 år gammel og ser at du reklamerer for TANNBLEKING? Hvor sprøtt høres ikke dette ut?! Du har små jenter som følger deg som får lyst til å prøve alt dette? Jeg er så utmattet av alt som har med kroppspress å gjøre. Selv om jeg ikke blir påvirket av det selv ser jeg hvordan andre rundt meg blir påvirket av dette usunne forholdet til kropp og utseende. Hva skal du med hvitere tenner som går vekk etter en stund uansett, og ikke minst prisen? Du kan ikke si at du ikke bidrar til kroppspress for da hadde du ikke lagt ut reklame av HVITERE TENNER . Wow.. utrolig.. Du burde vite bedre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg