Dette gjør meg glad♡

Heei! 

Hvordan går det med dere? Jeg håper at alle leserne mine har en fin dag♡ I dag tenkte jeg å fortelle dere om noen punkter som gjør meg glad. Jeg blir glad av veldig mye, men her har jeg samlet noen av de tingene som får meg til å smile litt ekstra mye. 

GOD MAT- Sjokk at dette er det første punktet? Jeg er så sykt glad i mat, og det finnes ikke noe bedre enn skikkelig god mat. Dagen min blir seriøst ødelagt om jeg får dårlig mat. For en stund siden fikk jeg servert kald og hard pasta. Jeg droppet faktisk å si i fra, fordi jeg ble så sint. Jeg var redd jeg skulle skremme de som jobbet der, så jeg måtte bare ta meg sammen. Dere skjønner greia, god mat er fantastisk! Og god mat, det kan være alt fra brødskiver til en svær burger. Jeg elsker brødskiver♡

Processed with VSCO with s2 preset

Å MØTE DERE- Noe av det beste med denne jobben er å møte dere. Jeg føler meg så utrolig heldig som har så mange snille og fine følgere. Det beste jeg vet er når dere kommer bort, og spesielt når vi faktisk kan få snakket litt. Jeg er jo veldig nysgjerrig på hvem dere er! Jeg sitter og deler livet mitt med en haug av mennesker jeg ikke kan sette noe ansikt på, derfor er det veldig hyggelig når dere kommer bort♡ Dere gjør meg veldig glad! 

 Processed with VSCO with s2 preset

REISING- Dere vet den følelsen når man sitter på flyet, og man vet at om noen timer lander man et nytt sted? Altså den følelsen gjør meg så glad. Jeg blir lykkelig av å reise, og jeg elsker å oppleve nye steder. Jeg vil bare reise hele tiden, og neste år skal jeg sette av til det. Planen var egentlig å reise mye i år, men det får jeg ikke tid til. Jeg har hvertfall fått vært i Mexico og Los Angeles i år, og det kan jeg absolutt ikke klage på. 

Processed with VSCO with s2 preset

NORSK SOMMER- Noe som gjør meg skikkelig glad er når jeg våkner på morgenen, og ser at det er sol ute. Jeg føler vi har vært så heldige med været i det siste, og jeg håper det holder seg sånn hele sommeren. Jeg blir så glad av sol og varme, og jeg er ikke et vintermenneske. Jeg vil gjerne ha sommer året rundt! Norsk sommer er så utrolig fint, og jeg krysser fingrene for at det blir en dødsbra sommer i år.

Å SE ALEKSANDER IGJEN- For meg som ofte er et par uker uten kjæresten min, er det helt fantastisk når vi først møtes igjen. Jeg blir så merkelig rett før jeg skal møte han, og jeg kjenner det på hele kroppen. Jeg får sommerfugler i magen, og jeg blir nesten litt nervøs. Skikkelig merkelig! Noe av det beste er å møte han igjen, etter en periode der jeg har savnet han. 

 Processed with VSCO with s2 preset

KJØPE NOE JEG HAR ØNSKET MEG LENGE- Når man har ønsket seg noe lenge, og man endelig får kjøpt det. DEN FØLELESEN♡ Jeg elsker å bruke penger på ting jeg har ønsket meg lenge. For eksempel Chanelvesken min. Den hadde jeg ønsket meg i mange år, og da jeg endelig kjøpte den var jeg så glad. Jeg liker å spare til ting, og da ofte en stund. Jeg liker ikke å sløse pengene mine, og derfor venter jeg ofte litt før jeg kjøper meg noe. 

NULL PLANER- De dagene der jeg har null planer gjør meg faktisk glad. Når jeg bare kan ligge i sengen hele dagen, spise masse godteri, se på youtubevideoer og sette telefonen på lydløs. Disse dagene nyter jeg, og jeg skulle nesten ønske det fantes flere av dem. Haha! Jeg liker utrolig godt å være alene i blant, og jeg trenger det. 

 Processed with VSCO with s2 preset

VÆRE MED LILLESØSTEREN MIN- Som mange av dere sikkert vet, så fikk jeg en lillesøster for et halvt år siden. Hun gjør meg så glad, og jeg elsker å være med henne. Hun smiler hele tiden, og i tillegg prøver hun å skravle litt. Jeg elsker babyer, og jeg er så glad for at jeg fikk en lillesøster i en alder av 22. Det er så koselig, og man blir så glad av babyer. Åh, lille vennen min♡ 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hva gjør dere mest glad?♡

 

 

15 kommentarer
    1. Er det rart å få en lillesøster du i din alder kunne vært moren til? jeg ville blitt sint på pappaen min om han gjorde lignende så bare lurer. for hans nye dame er mye yngre og ville ha.

    2. Jeg Blir glad når jeg får se bestevenninnen min dom bor i Sverige,
      Hun er og femeningen min❤️
      Hun flyttet da vi gikk i barnehagen❤️
      Og jeg blir veldig glad da jeg får noe jeg har ønsket meg lenge🎁
      KAN DU PLIS PLIS PLIS PLIS PLIS PLIS PLIS PLIS PLIS PLIS PLIS PLIS
      LEGGE MEG TIL PÅ SNAP ❤️😍❤️😍

    3. Du fortjener ikke noe chanelveske merkelig samfunn der paradise hotell bimboer skal bli styrtrike på sine skryteblogger.

    4. Så heldig du er da, som har fått en liten lillesøster i en alder av 22 år 🙂 har en liten selv på snart ett år, og ingenting gir større glede enn små bebiser 💛
      Kos masse med henne, for babytiden varer kort ☺️

    5. Hvet ikke men jeg elsker babyer det gjør meg glad fordi de er så søte og noen ganger så ler en baby av meg det synes jeg er veldig morsomt sjøl 🤣 Elsker deg Martine❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg