EN HELT NY HVERDAG

Hey!

Ja, nå er jeg inne på Farmen. Hvor merkelig er ikke det? Jeg hadde aldri trodd det da jeg satt på et luksus hotell i Mexico for litt over ett år siden. Nå skal jeg være hundre år tilbake i tid, og dere vet hva det betyr? Alt er forskjellig fra den hverdagen jeg lever nå. Fra nå av skal jeg gå med null sminke, jeg får ikke gre håret, jeg får ikke bruke deodorant, jeg har kun et begrenset antall truser og klær, og jeg har ikke tilgang til sosiale medier. Dette kommer til å bli en utrolig stor utfordring for meg.

Det å gå uten sminke ser jeg bare på som noe positivt. Jeg går veldig ofte uten sminke fra før av, så det vil ikke bli noe problem. Tenk dere hvor fin huden kommer til å bli da! Null produkter. Det kommer til å bli deilig å gå uten sminke så lenge, men også litt rart. Det jeg derimot ser på som verst er at jeg ikke får gredd håret mitt. Håret mitt floker seg veldig fort, og jeg er redd jeg drar ut av Farmen med dreads. Jeg må være smart, og jeg må finne på noen geniale løsninger. Jeg må få laget en børste på en eller annen måte. 

Og hva med deodorant? Jeg får ikke bruke det heller. Jeg gruer meg, for jeg liker ikke svettelukt. Eller jeg har ikke noe problem med litt lukt, men flere uker uten en ordentlig dusj? Jeg vil ikke en gang tenke meg til hvordan vi kommer til å lukte. Samme med truser. Jeg får ha med et begrenset antall truser, og for å si det sånn- det er ikke mange trusene. Disse må jeg da vaske for hånd. Hva om jeg får mensen og blør igjennom? Skal jeg da stå å vaske mensentrusene mine? Herregud, jeg begynner å stresse nå. 

Det er så rart at dette nå skal være min hverdag. Null sminke, masse kroppslukt og nesten ikke klær. Det er ganske utrolig at folk levde sånn en gang i tiden. Det er så fjernt for oss å forstå, for vi er vandt til å ha alt rundt oss. Jeg tror faktisk vi alle hadde hatt godt av å oppleve det jeg skal nå. Vi er alt for heldige, og jeg tror vi glemmer det. Jeg skal nå leve uten alt jeg er vandt til. Ikke en ordentlig do, ikke noe strøm, skal vi ha mat må vi klare ukesoppdragene og alt må vi gjøre på egenhånd.

Dette er det skumlese, men også det tøffeste jeg kommer til å gjøre!

Processed with VSCO with s2 preset

 

15 kommentarer
    1. Dette er jeg helt sikker på at du får til! Skal heie på deg 😁 Masse lykke til! Tenk så godt det kommer til å bli å komme hjem til dusjen og kanskje verdsette det man har 😁

    2. Det ser ut som du har klippa deg kort på bildet! Og herregud det hadde du virkelig kledd assa 😍😍

    3. Har du en gaffel, har du iallefall en [start-up] kam! I tillegg er det sikkert ett el annet extra hjelpemiddel som dukker opp etterhvert..
      Det sykeste syntes jeg, er at 100 år egentlig ikke er lenge, historisk sett. Det er jo blitt vanlig med folk som lever lenger enn det nå for tiden..
      Det er heller det at verden & samfunnet har forandret seg fullstendig i løpet av de siste 100 årene. Bare tenk på hvor lite forskjell det f.eks var fra år 1500 til 1900 i forhold til den enorme forskjellen på hvordan det var i år 1900 vs 2000!..
      Du kommer garantert til å klare deg extremt bra i Farmen oxo. Jeg tror faktisk det er langt fler likheter mellom dette spillet & det du tross alt vant i P.H enn du tror. Skills har jo en viss innvirkning her, men til syvende & sist, er det den sosiale biten som teller mest.. 😉

    4. Jeg gleder meg skikkelig til å se hvordan det går når du er med i farmen. Lurer på hvordan din raksjon er når du kommer dit.💕💞😂

    5. Du og Isabelle er sååå vakkre jeg elsker dere sikkelig høyt dere er mine aller beste og fineste bloggere love youu kos deg på farmen min vakkre💜❤️❤️❤️😍😍😍

    6. Hvordan får du den streken tvers over magen? Vi er ekstremt nyskjerring. Vær så snill, kjære idolet mitt og svar. Jeg lengter etter noen som kan svare meg. Tudelu, klem og suss fra din største fan.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg