BESTEVENNINNEN MIN SVARER PÅ SPØRSMÅL

Heey!

For litt siden spurte jeg dere om spørsmål som venninnen min kunne svare på. Jeg var egentlig ganske stresset for dette, for Therese har kjent meg i 16 år. Den jenta vet alt om meg, og det at hun nå skulle svare på spørsmålene gjorde meg litt nervøs. Man vet aldri hva den jenta kan svare, og hun pleier som regel å si ting rett ut. La oss starte!

Er Martine morsom når hun er full? Ja, Martine er faktisk veldig morsom når hun blir full. Hun har en tendens til å sette på hennes favoritt sang, som er “Sokka Mine” av Øystein Sunde. En ting som ikke er så gøy når hun er full, er at hun stikker av fra folk på byen. Man må nesten sette GPS på den jenta der. 

Blir Martine fort sur? Nei, det vil jeg ikke si. Hun kan bli irritert, men hvem kan vel ikke det? Det er ikke mange ganger jeg har sett Martine ordentlig sur.

Hvor lenge har du kjent Martine? Jeg har kjent Martine siden 1.klasse på barneskolen, så vi har vært bestevenner i 16år.

Hva er det verste med Martine? At hun er helt sykt treig. Hun er nok den treigeste personen jeg kjenner! Martine kan si at vi skal møtes om 10min, og 10min betyr som regel en time. Tror ikke jeg kan telle på 2 hender hvor mange ganger jeg har stått ute og ventet på Martine. 

Hva liker du best ved Martine? At hun er så utrolig snill og god! Hun er en vanvittig god person, som tar så sykt godt vare på absolutt alle rundt seg. Også er hun veldig inkluderende. Er det en som aldri lar noen sitte alene noen gang, så er det henne. 

Hvordan ble Martine kjent med deg? Vi gikk jo i samme klasse på barneskolen, så det må nok være sånn hun ble kjent med meg. Også drillet vi sammen i veldig mange år!

Hvem er Martine i vennegjengen? Hm, jeg vil nok si at Martine er lederen i gruppen. Når vi andre ikke klarer å bestemme oss, så tar hun en avgjørelse! Men hun er også på en måte den mest ubesluttsomme, haha!

Er Martine en like stor diva i virkeligheten, som hun ser ut som på TV/sosiale medier/Youtube? Martine er ikke diva på noen som helst måte. Altså hun er sta, men hun er ikke diva! Jeg synes heller ikke hun fremstår som en diva på TV, eller andre steder heller.

Hva synes du om at Martine var med på Paradise Hotel? Jeg syntes det var kult jeg! Jeg var litt redd hun skulle fremstå som skikkelig dum, i og med at hun er blond og jeg føler de ofte fremstiller de blonde som veldig dumme. Jeg syntes hun gjorde en utrolig bra figur på TV, og jeg var veldig stolt da jeg endelig fikk se det på skjermen. Da hun vant og slapp kulen, da var jeg så stolt at jeg gråt!

Har Martine forandret seg etter Paradise hotel, og etter hun ble kjent? Nei, absolutt ikke. For oss som har kjent henne nesten hele livet er hun akkurat den samme!

Hva tenkte du første gang du møtte Aleksander? Oi, det begynner å bli en stund siden.. Jeg husker jeg syntes han var sykt hyggelig, og veldig lett å prate med. Han er bare god tvers igjennom!

Har Martine noen gang løyet til deg? Hun har prøvd, haha! Martine er en av de dårligste jeg kjenner til å lyve. 

Hva er det pinligste Martine har gjort med deg? Det er så mye, at det kunne sikkert vært et eget innlegg. Haha! Vi gjør så utrolig mye rart når vi er sammen, at vi ikke virker helt gode. Klarer faktisk ikke helt å velge..

Hva er det slemmeste Martine har gjort mot deg? Martine er jo ikke en slem person, men jeg har et par episoder. Martine er veldig myk, og da vi gikk på barneskolen sto hun med benet bak hodet, noe som var normalt for henne da. Og istede for å ta benet rolig ned, så sparket hun meg i ansiktet med fjellsko.. En annen gang var da vi var på vei hjem for mange år siden. Det var vinter, og sykt mye snø. Vi gikk langs veien, og plutselig ble jeg dyttet bakfra og landet med ansiktet først i snøen. Gjett hvem som dyttet, filmet det hele og lo? Martine.. Men hun er veldig snill altså!

Håper dere likte innlegget, og takk til Therese som ville svare på spørsmål♡♡

8 kommentarer
    1. Æææ! Dette MÅ du ha flere innlegg av! D er jo kjempegøy å se va vennene dine synes om deg:) Men et spørsmål: Er d egentlig noen du kjenner fra før du dro på «ph» som blogger?

    2. Vill du blande dæ Therese el?æ bare lurte. Æ kommer ifra en velstående familie da. Æ kan ikke si enda. Mn generasjoner lyger ikke da. Du sku ha sjekket familie treet mitt. Ikke rart folk er sjalu på mæ

    3. Når du skrev «martine er en av de værste jeg vet til å lyve» stemmer ikke med tanke på paranormal activity uka på paradise! Hun løy til alle kjempebra å kom unna med å være demonen så hun er den beste «løgnern» jeg har sett noen gang faktisk

    4. Det var et skikkelig bra innlegg! Hadde det vært en ide om du og Isabelle byttet blogg for et innlegg på en måte?! Sånn at du svarer på spørsmål om Isabelle på hennes blogg, og omvendt?!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg