FAVORITTBILDER I KAMERARULLEN

Hei dere!

I dag skal jeg gå litt gjennom kamerarullen min, og jeg skal vise dere mine favorittbilder som jeg har på telefonen. Det blir ingen enkel oppgave, for jeg har 43.000 bilder på telefonen min. Hvor sykt er ikke det? Jeg er kjempedårlig på å slette bilder, og derfor hoper det seg opp. Jeg kommer garantert ikke til å slette noe heller, så jeg lurer på hvor mange bilder jeg ender opp med. Her er hvertfall mine favorittbilder, og bilder som gir meg mange minner♡

LOS ANGELES♡ 

 Processed with VSCO with s2 preset

Dette bildet synes jeg er så koselig! Dette er fra meetupet, og jeg klemmer en søt jente som kom bort. Jeg blir så glad når jeg ser dette♡

GULLSNUTTEN♡

 Processed with VSCO with s2 preset

Dette bildet er helt klart et av mine favoritter. Jeg synes det er SÅÅ fint! 

Solnedgang i Mexico♡

 Processed with VSCO with s2 preset

Første gang jeg så hotellet igjen etter ett år♡

 Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with s2 preset

Første gang jeg tok på en hai. Haha, det blikket!

Da jeg endelig fikk møte noen av vennene mine igjen, etter to måneder borte♡

BURSDAGEN MIN♡

 Processed with VSCO with s2 preset

De søteste vaplene, som jeg koste en god del med i Mexico♡

Processed with VSCO with s2 preset

Da jeg fikk finalebilletten, og var sikret finaleplass!

Processed with VSCO with s2 preset

Og ikke minst, da jeg fikk møte Aleksander igjen♡

Og selvfølgelig, da Kevin og jeg vant Paradise Hotel 2017!

Processed with VSCO with s2 preset

Da Aleksander overrasket meg med roser på døren. Jeg hadde ingen anelse om at han skulle komme til Oslo, og jeg ble så glad♡

Det første bilde av Aleksander og meg etter vi kom hjem fra Paradise Hotel♡

 Processed with VSCO with s2 preset

Da hele Paradisegjengen hadde julebord♡ Så koselig!

 Processed with VSCO with s2 preset

Da jeg fikk møte lillesøsteren min for første gang♡ Lille jenta mi! 

Haha, jeg ler så mye av dette bilde. Dette er meg da jeg var liten, og VELDIG sinna. 

Processed with VSCO with s2 preset

Findings♡

Processed with VSCO with s3 preset

Portugal med Sofie, Morten og Aleksander♡

 Processed with VSCO with s2 preset

Spania med familien min, og Aleksander kom ned og overrasket meg♡

Finalefesten♡

Da hunden min ble syk.. Dessverre døde henne kort tid etter dette bilde ble tatt.. 

Og det første kyssebilde Aleksander og jeg la ut♡

7 kommentarer
    1. Den rumpa må jo bli full av hemorider når du drar trusa så langt opp i…. ja du vet, på første bilde

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg