UKENS SPØRSMÅL 59♡

Heei!

Tid for ukens spørsmål igjen, og jeg har funnet frem noen nye spørsmål. Det er litt vanskelig for meg nå som jeg er borte, så jeg må bare finne spørsmål dere har stilt i kommentarfeltet. Jeg håper det går fint, og det er jo ikke så alt for lenge til jeg er hjemme nå♡ 

Hva ville du gjort om Aleksander slo opp med deg? Jeg aner ikke. Jeg hadde blitt knust, og jeg hadde følt at jeg mistet en stor del av meg. Aleksander er en av de viktigste personene i livet mitt, og hadde jeg mistet han hadde alt blitt forandret. Jeg håper selvfølgelig aldri det skjer, for det er ingen andre enn han jeg vil være med♡

Har du noen gang sendt et nakenbilde? Nei, jeg har faktisk aldri gjort det. Isåfall har det vært på tull, og da på Snapchat. Man har da isåfall kun sett en pupp eller to, men aldri noe mer enn det. Og de bildene har blitt sendt til venninner, haha! 

Hva synes foreldrene dine om at du hadde sex på TV? De har ikke sagt noen ting på det, og jeg tror egentlig ikke de bryr seg sånn veldig. Det kan være at de synes det var litt ubehagelig i starten, men jeg tror ikke det er noe de tenker på nå. 

Røyker du? Nei, det gjør jeg ikke. Jeg synes det lukter vondt, og jeg får hodepine om jeg er et sted der mange røyker. 

Kunne du tenkt deg å kjøpe en hund i fremtiden? Ja, jeg har kjempelyst på en hund! Dessverre har jeg ikke tid til det enda, men jeg håper jeg har en hund om noen år. 

Hvordan var prisene i Los Angeles? Jeg vil si prisene var ganske like prisene vi har her. Kanskje det var litt dyrere der. Jeg husker faktisk ikke helt.. 

Vil du anbefale folk å melde seg på Paradise Hotel? Om du er over 20 år og gira på et helt sinnsykt eventyr, så ja! 

Hvor lang tid bruker du på å skrive et blogginnlegg? Alt fra 15 minutter til 1 time. Så må man jo ta bilder i tillegg da. Det er veldig varierende, og det kommer an på om det er et annonseinnlegg eller for eksempel outfit. 

Gråter du ofte? Jeg gråter veldig sjeldent. Jeg gråter nesten aldri, og om jeg gråter er det mest sannsynlig fordi jeg er sint. Jeg begynner alltid å gråte de gangene jeg blir skikkelig sint. 

Hva var fremmedspråket ditt på skolen? Jeg hadde spansk, og jeg husker dessverre svært lite av det.

Kan du legge ut bilde av russekortet ditt? Haha, jeg blir så flau over det her. Det står “Hvorfor skal jeg tenke meg om før jeg snakker, når jeg ikke vet hva jeg skal si før jeg har sagt det?”. Og det bildet da.. Kunne kanskje roet ned litt på eyelineren, ja. Haha!

Håper dere likte svarene! 

 

15 kommentarer
    1. Hvilken VGS gikk du på? Gikk du som privatist? Jeg går siste året mitt som privatist og er nysgjerrig på hvordan du evt haddde det! Bare lurte siden det står på russekortet

    2. Til ukens spørsmål.
      Hvis du ventet barn og du fikk vite at barnet var alvorlig sykt ville du tatt abort da???
      Pliiiis svar hadde betyd så mye😍😍😍
      Super stor fan Martine 😍❤😍

    3. Ja kor d går md dæ martine?er d noe trøkk?holder du på enda å rote md han dær jente duden? Finn dæ noen andre.røyker du å står d?hva d går ida?du er vel ikke begynt å røyke blås?nei d er ikke bra skal æ si dæ. Kati skal vi bli skikkelig kjent da?nr ditt el snap. Sende dæ ting fra Victoria seccret æ som holder på md d da. Viste du at utav alle foto moddeler som er så er d bare adriana som går md d undertøy. D koste rett å slett penger å gå md d. Mn d er digg som fan å se d på jenter da. Æ har ho adriana på snap. Ha en fin lørdag da. Finn dæ noen andre enn han dær jente frikeng. D er ikke noe før dæ d dær. Du er så bra jente du trenger noen bedre enn mann kansje. Har du noen ganger ligget md en mann. El bare han dær jente frikeng. Kansje dok bruker å klinke mus? Hils ho Terese da.mer snap av ho da. Dæven ho er så deillig. Du faktigs spør etter nr hennes el snap. El du be ho add mæ SINGKAR

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg