BRUNFARGEN MAN DRØMMER OM

ANNONSE- BETAKAROTEN

Heei!

For et vær vi har hatt i det siste. Solen har vært fremme store deler av de siste månedene, og varmen har vært intens. Det er så deilig å slippe store gensere, og heller bare ta på seg en fin sommerkjole når man skal ut. Åh, dette har jeg ventet så lenge på! Mine planer for sommeren er å være hjemme. Jeg skal ikke til utlandet, noe som er litt kjipt. Samtidig har jeg ikke behov for å reise noen steder, om været holder seg som dette. Da kan jeg fint være i Norge en hel sommer, uten noe som helst klaging. Selvom jeg ikke reiser vil jeg ha en fin brunfarge. Derfor har jeg nå brukt betakaroten en stund, og jeg har virkelig troen på at disse skal gi meg brunfargen jeg ønsker- selvom jeg er i Norge. 

Selvom solen kanskje ikke tar like sterkt her som det den gjør i utlandet, så blir man fortsatt brun. Jeg tar derfor nå et pille daglig, og gleder meg til å legge meg ut og få litt farge. Jeg skal ærlig innrømme at jeg sliter med å få farge. Jeg har et nordisk utseende, og jeg er ganske blek. Dette er noe som har irritert meg veldig, og derfor er jeg åpen for alt som kan gi meg litt farge. 

I tillegg til at jeg sliter med å få en brunfarge, så blir jeg ofte solbrent. Jeg blir ekstremt fort rød på nese, skuldre og rygg. Veldig lite fint, eller hva? Ikke nok med at Betakaroten skal gi meg en fin brunfarge, så skal disse pillene også gjøre så jeg unngår å bli brent. Nesten for godt til å være sant, men det funker. Jeg blir fort brent på nesa her i Norge, men i år har jeg faktisk ikke blitt det. Det er så deilig, for det verste er når man begynner å flasse. Spesielt da når man skal prøve å legge sminke over, men alt blir bare verre. 

Jeg kommer til å fortsette med Betakaroten hele denne sommeren, og jeg kommer så klart til å fortelle dere om hvordan det går. Jeg håper når sommeren er over, at jeg sitter med en dyp og varig brunfarge. En brunfarge som sitter noen måneder, og som ikke forsvinner med en gang. Jeg kan nesten ikke vente! 

Nå får dere i tillegg halv pris om dere har lyst til å teste ut Betakaroten. Nå koster det kun 149kr, noe jeg vil si er utrolig billig. Om dere vil bestille til halv pris, kan dere trykker HER!

 

12 kommentarer
    1. Det blir vel litt feil å reklamere for betakaroten med bilder der du har på selvbruning/spraytan? 🙂

    2. Det er så lite troverdig når du poserer med selvbruning! Jeg har prøvd betakaroten og det fungerte ikke.

    3. Jeg klarte å bestille og så fikk jeg et abonnement, fungerer det ikke å bare bruke de pillene du får i første pakke, eller må du gjøre dette hver dag over en lengre periode

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg