THE PINK WALL

Hei dere!

Jeg har helt glemt å vise dere noen bilder fra Los Angeles, nemlig da Sofie og jeg tok bilder ved den rosa veggen. Isabelle var dårlig, så derfor bestemte Sofie og jeg oss for å dra for å spise. Etter det skulle vi se i noen butikker, og plutselig så jeg et rosa hus. Vi hadde snakket om at vi ville ta bilder ved denne veggen, men det hadde gått litt i glemmeboka. Da vi kjørte forbi dette rosa huset sa jeg til Sofie at kanskje det var den rosa veggen. Vi var litt i tvil, for det var jo bare et rosa hus. Likevel bestemte vi oss for å gå bort å se, og joda. Det var den rosa veggen. Jeg ble litt satt ut, for jeg trodde ikke det skulle være sånn. Altså, det var bare et rosa hus, masse turister som tok bilder og vakter som passet på. I tillegg var det strenge regler om hvordan bildene skulle bli tatt. Man fikk ikke bruke noe annet kamera enn telefonen, man fikk ikke bruke blitz, det var ikke lov for modeller å ha photoshoot der og mye mer. Vi brøt faktisk en av disse reglene, for vi brukte kameraet til Sofie. Det var jo egentlig ikke lov, men vakten fulgte ikke med. Derfor tok vi sjansen, for vi ville ha så bra kvalitet som mulig. 

Jeg synes det er så merkelig at en vegg som dette har blitt så populær. Altså, den er kul og bildene blir kule, men det er jo egentlig bare en rosa vegg. Det var masse turister som tok bilder der, og jeg har også sett masse bilder av denne tidligere på Instagram. Det var uansett kult at jeg fikk dratt dit før jeg dro hjem, for her tar jo nesten alle bilder når de først er i Los Angeles. Eller det virker hvertfall sånn! Haha♡

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg