UKENS SPØRSMÅL 58♡

Heey!

Endelig fredag igjen, og HELG! Jeg håper alle har hatt en fin uke, og at dere får en enda bedre helg. Jeg skal nå svare på ukens spørsmål, og jeg håper dere får svar på det dere lurer på♡

Hva hadde du gjort om du ikke kan få barn? Jeg hadde nok først og fremst blitt utrolig lei meg. Det å få barn er at av mine største ønsker, og jeg har alltid hatt veldig lyst på barn. Jeg vet faktisk ikke hva jeg ville gjort, for jeg hadde blitt knust. Jeg orker faktisk ikke tenke tanken på det en gang.. 

Får du mye hate? Nja, jeg får noen kommentarer daglig. Som regel er det veldig teite kommentarer, og veldig unge mennesker som skriver dem. Jeg tar meg ikke akkurat sånn veldig nær av det. 

Hvilken parfyme bruker du? Jeg bruker Paco Rabanne Olympea, og den har jeg brukt i mange år. Jeg elsker den, og jeg føler at den er meg. Jeg får også masse komplimenter når jeg har den på! Dere burde prøve den, for den luker så godt. 

Hva skjedde med han som kysset deg, og filmet det på Gullsnutten? Ble Aleksander sur for det? Vi fikk snakket sammen på Facebook, og han fikk sagt unnskyld. Jeg tilga han, og beklaget selv over at jeg kanskje var litt frekk i innlegget jeg publiserte her på bloggen. Han innrømte å ha gjort feil, og det kan vi alle gjøre. Jeg er derfor ikke sur på denne gutten i dag. Aleksander brydde seg ikke, for han vet at det kysset ikke var gjensidig. 

Hvorfor meldte du deg på Paradise Hotel? Jeg meldte meg på fordi jeg alltid hadde sett på det programmet. I tillegg virket hele opplevelsen veldig kul, og jeg liker hele konseptet. Jeg var også veldig lei av hverdagen her hjemme, og derfor sendte jeg inn en søknad. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg meldte meg på, og Paradise Hotel er et av mine beste minner♡

Har du noen gang blitt presset til å drikke på fest? Nja, kanskje litt da jeg var yngre. Jeg begynte å drikke veldig lenge etter de andre, og da skjedde det ofte at folk ville ha meg til å drikke. Heldigvis sto jeg i mot, og det er jeg veldig stolt av i dag! 

Hvorfor tar du botox? Er det for å endre på utseende? Jeg tar botox fordi jeg sliter utrolig mye med hodepine og migrene. Jeg har vondt i hodet flere ganger i uken, og det går ofte utover ting jeg skal. Jeg fikk derfor anbefalt botox, og jeg testet det. Jeg er så glad for at jeg gjorde det, for jeg har aldri vondt i hodet lenger. Jeg tar ikke botox for å endre på utseende, for jeg har ikke akkurat mye rynker enda. Jeg har heller aldri følt behovet for å endre på noe i ansiktet mitt. 

Hvordan går det med treningen, og føler du at du får noe nytte av det? Det går veldig bra, og jeg stortrives med treningen! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle like å trene, men det gjør jeg virkelig nå. Jeg vil trene hver eneste dag, men det har jeg fått anbefalt å ikke gjøre. Derfor trener jeg heller noen ganger i uken, og jeg liker det skikkelig godt. Jeg føler også at jeg har mye mer energi, og at jeg er litt mer kvikk. 

Kunne du lagt ut et innlegg om hva du spiser i løpet av en dag? Nei, det kommer jeg nok aldri til å gjøre. Jeg vet at noen vil mene at det er for lite, mens andre vil mene at det er for mye. Jeg orker ikke at folk skal ha noe å si på hva jeg velger å spise, så derfor holder jeg det for meg selv. Jeg spiser akkurat det jeg har lyst på, og spiser når jeg vil. 

Processed with VSCO with s2 preset

Favoritt TV- serie? Paradise Hotel, Ex On The Beach og Wahlgrens värld er det jeg ser mest på. 

Hvilken skostørrelse bruker du? Jeg bruker 35/36. Jeg kjøper sko i 36 da, for det er ganske vanskelig å finne i 35. 

Hva ville du gjort nå om du ble gravid? Det aner jeg ikke. Jeg tror det er helt umulig å sette seg inn i en sånn situasjon. Det måtte jeg eventuelt funnet ut av om jeg hadde blitt det. 

Vi blogges♡ Ha en fin dag videre! 

 

 

 

15 kommentarer
    1. Hva syns du om sangen sommerkroppen, han synger jo om bloggere
      Har du noe i mot sangen
      Den er blitt Spotifys 1 plass liksom

    2. Klipp håret! Se på de tynne tuppene! Så mye finere med hår som har blitt tatt vare på enn tørre, slitte, tynne tupper! Skjønner at du vil ha langt hår men ikke når det ser sånn ut vel?

    3. Bare drit i og skriv noe..ok?..hvis du ikke har noe snillt og skrive så bare driiit i Martine velger selv hva hu har lyst til og gjøre..❤️❤️❤️Ly Martine

    4. Til dere som spør om Martine ikke er på farmen nå. Hun har forhåndsskrevet innlegg, som mest sannsynlig Aleksander legger ut for henne mens hun er der😊

    5. Jeg er din største fan jeg vet alt om deg du er mitt forbilde Du har vært mit forbilde veldig lenge.
      ELSKER DEG😍😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg