WALLMANS

Hei!

Jeg har helt glemt å fortelle dere om da Therese og jeg var på Wallmans for et par uker siden. Wallmans har blitt en tradisjon for Therese og meg, og vi har nå julebord og sommerbord der. Det har liksom blitt vår greie, og det er ikke uten grunn. Wallmans er et middagsshow, altså man får mat og underholdning. Det er superflinke dansere der, og maten er dødsgod. Jeg var veldig spent på hva dette var første gangen jeg skulle dit, for Therese hadde snakket så mye om det. Therese er på Wallmans 15 ganger i året, så noe måtte være bra med dette. Da jeg kom dit første gangen selv skjønte jeg hvorfor Therese likte det så godt. Det er jo dødsgod stemning der gjennom hele showet også, spesielt under julebordssesongen. 

Man får forrett, hovedrett, dessert og i tillegg fikk vi en suppe. Man får nok mat for og si det sånn, og man klarer fint å spise alt siden det er så godt. 

Fine Therese♡ Syk at vi har kjent hverandre i 16 år nå! 

♡♡

Om dere er i Oslo vil jeg absolutt anbefale dere å ta turen hit. Gi det i gave til en du er glad i, og jeg skal love dere en skikkelig hyggelig kveld. Dette er forresten ikke et annonseinnlegg, men bare noe jeg vil tipse dere om. Therese har gitt meg en tur hit både i bursdagsgave og julegave flere ganger nå, og gaver som dette elsker jeg! Jeg hadde en kjempefin kveld med Therese, og jeg gleder meg til julebordet vårt♡

9 kommentarer
    1. You should watch Shadowhunters on Netflix, hulu or freeform! The show is so amazing with lots of lgbt rep and groundbreaking topics are discussed in a classy matter! i love this show so much, and i am sure you will love it to <3 the show is currently on it's 3rd season, go binge it! :)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg