I’M BACK

Hei dere!

Shit, det er rart å skrive igjen. Jeg har tatt meg en liten pause fra bloggen, rett og slett for å fokusere på litt andre ting. Bloggen er som regel førsteprioritert, og ofte glemmer jeg ting rundt meg. Jeg har derfor tatt noen dager fri, kun for å være med venner, familie og Aleksander. Jeg ville ha noen dager der jeg ikke tenkte blogg, og noen dager der jeg ikke gikk rundt og planla neste innlegg hele tiden. Man blir sliten av det, og hodet mitt jobber som regel hele tiden. Det har vært veldig deilig med en pause, men nå er jeg tilbake igjen. Det kommer masse spennende innlegg fremover, og jeg har også en ganske stor nyhet å dele med dere. Jeg har masse spennende på gang for tiden, og livet mitt et hektisk selv uten bloggen. Bloggen er likevel livet mitt, så jeg kommer ikke til å slutte. 

Jeg så forresten at Sofie hadde fått en kommentar, at hun var grunnen til at jeg slutter å blogge. Altså, hva? For det første skal jeg ikke slutte å blogge, og for det andre har Sofie aldri gjort noe som har fått meg til å ville slutte. Sofie er en av mine beste venninner, og jeg tror aldri jeg ville vært med henne om hun skulle fått meg til å avslutte en stor del av livet mitt. Grunnen til at jeg ikke har blogget er bare fordi hodet mitt trengte en pause. Jeg trengte tid med mine nærmeste, og jeg ville ikke at bloggen skulle ta alt fokuset. 

Jeg er hvertfall tilbake igjen, og jeg gleder meg til å poste masse innlegg fremover. Jeg har hatt veldig dårlig samvittighet for at det ikke har kommet innlegg, men jeg har tross alt aldri fri. I blant trenger man noen dager av, og det har man kun godt av. Det er forresten heller ingen spesielle ting som har skjedd, sånn at dere ikke tror det. Jeg trengte en pause, og det er den eneste grunnen. Nå er jeg tilbake igjen, og nå vil det bli masse oppdateringer♡ Gjerne kom med ønsker om innlegg hvis dere har det! 

 

25 kommentarer
    1. Så bra du er tilbake igjen fineste Martine❤️ Savna deg masse!😻 nå gleder jeg meg til å lese nye innlegg og se masse fine bilder igjen💓 mitt forbilde<3
      M A R T I N E ❤️

    2. Forslag til innlegg🌸:
      -sommerens favoritt mote/antrekk/klesplagg og tilbehør
      -sommerplaner
      -tusenfryd vlogg
      -en vlog der dere har en sommerdag i Oslo og spiser på Aker brygge og er i Frognerparken f.eks og bare viser en skikkelig sommerdag i Oslo og at filmen varer lenge! Elsker sånne vlogger
      -innlegg om fremtidsplanene dine for både neste og og hvor du ser for deg at du er om 5 år!
      🌸🌸🌸

    3. Bare tenker om at dette er jobben din så er det jo greit og si i fra i forveien? Eller? Mulig jeg som er sær😂 men måtte hvertfall jeg ha gjort på jobben min😊

    4. Kjære Martine Lunde, hvor mange ganger har du og Pierre hatt sex?? Skal jeg ringe Isabell og si det til henne?? Du hadde sagt til Isabelle at du hadde pult Pierre hardt!

    5. Det falt deg ikke inn og si ifra på forhånd da? De fleste som tar seg fri fra jobben gjør jo det. Synes det er respektløst overfor de som følger bloggen din!

    6. Elsker deg asf❤️Martine😍kunne du lagt meg til på snap(bethina_06😂)…hadde betydd mye😍ly++Har en liten tekst til en girltalk video😍😻😘

    7. Du kan skrive eit innlegg om kor lykkelig du er? Om du er lykkeleg? Kva som gjer deg lykkeleg? Har pengar noko å seie for at du vere lykkeleg?

    8. Kan du å Isabelle ha challenge om hvem som klarer å stå lengst i kassa uten å bestille noe? Sånn “Si meg hva du anbefaler.. mnjaa…nei…ikke det, noe annet?.. osv, bare dra ut tiden skikkelig før dere sier hva dere skal ha! Det er sykt morsomt for de bak kassen blir så stresset og ukonf! Haha

    9. kan du ha ett innlegg som handler om å overleve ungdomsskolen, puberteten og blikking/utestenging trenger virkelig det!!

    10. Kan du plz lage ukens spørsmål Paradise Hotel Edition? Så vi kan stille spm om PH også skal du svare på det akkurat som Ukens Spørmsål

    11. Hei!
      Di er mitt aller aller størst idol. Du er sykt pen og snill. Jeg skulle ønske jeg var som deg. Du virker så perfekt. Jeg skulle ønske alle var son deg!! Det hadde blitt en perfekt verden❤️❤️ Du fortjener ikke noen stygge kommentarer. ALLE DE SOM SKRIVER DET KLARER IKKE Å TENKE KLART. Når jeg blir stor vil jeg bli som deg❤️❤️

    12. Så flott at du er tilbake igjen! Du fortjente en pause så du kunne tenke på litt andre ting enn å holde på med bloggen helle tiden. Elsker bloggen din

    13. Jeg ønsker en girltalk video…(snap:bethina_06) jeg så på den nyeste girltalk videoen deres også plutselig fikk jeg….🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg