MIN 17. MAI

Hei dere!

Hvordan var gårsdagen? Min var super, og jeg koste meg fra morgen til kveld. Dagen startet med frokost hjemme hos meg, og jeg hadde invitert noen venner hit. Vi koste oss skikkelig, og det var en så bra gjeng som kom. Vi hadde drikkeleker, vi danset, vi spiste, skravlet masse og hadde det veldig gøy. Jeg har aldri hatt en sånn frokost hjemme hos meg selv før, og jeg skal innrømme at jeg var litt stresset. Jeg sto opp klokken halv 8 for å gjøre klart her, og vi fant fort ut at det var alt for sent å stå opp. Det endte med at jeg sto og gjorde sminken, mens halvparten av gjestene hadde kommet. Heldigvis var noen av dem forsinket, så jeg fikk gjort meg klar. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Følte dette var tidenes mest harry pynting, men er det 17. mai, så er det 17. mai. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg elsker å gå med festdrakten min, og jeg skulle ønske jeg fikk brukt den mye oftere! Den er så meg, og jeg er skikkelig fornøyd med den. Jeg får ofte spørsmål om den, og jeg har designet den selv. Det var en dame som sydde den for meg, og jeg bestemte hvordan den skulle se ut. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Gjengen♡ Jeg har så mange fine venner!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Se på denne kaken som moren til Therese lagde til oss. Den var helt fantastisk, og hun lager så gode kaker. Heldigvis er det litt igjen av den, så gjett hvem som snart skal ta seg ett eller tre stykker. Hihi, NAM!

Etter vi hadde vært hos meg dro vi videre til Solli for å fortsette festen, og det var så mye kjentfolk der. Mange jeg ikke har sett på en stund, så det var veldig koselig. Jeg hadde det så sykt gøy, og dagen kunne ikke vært mer vellykket. På kvelden var vi en stor gjeng som dro ut sammen, og der var det også veldig gøy. Jeg begynte å bli veldig sliten utover kvelden, så de siste timene satt jeg egentlig bare der og halvsov. Jeg var ikke hjemme før i 3 tiden, så det betyr også at kvelden var veldig vellykket.

Processed with VSCO with s2 preset

Tusen takk for en super 17. mai til alle jeg feiret med♡ Jeg håper også dere hadde en dødsbra dag! Jeg gleder meg allerede til neste år. 

 

 

62 kommentarer

Siste innlegg