Jeg kjøper heller min egen Chanel

Er det en ting jeg virkelig fikk se i Los Angeles, så er det hvor normalt det er med disse sugardaddyene. Da snakker vi unge pene jenter, som sitter på date med eldre, gamle menn. Jentene satt med hver sin Chanelveske, og det så mest ut som at de ville dra derfra så fort som mulig. I LA er det normalt å leve av å ha en sugardaddy. Ingen jobb, ingen forpliktelser annet enn å spise med disse mennene. Og hva får du for det? En dyr veske, og en haug av penger. Lettjente penger, og vesker som man bare kan drømme om. 

Vi møtte på en jente, og jeg snakket litt med henne. Jeg spurte om hva hun gjorde i LA, og om hun jobbet der. Da fikk jeg i svar at hun var en sugarbabe. Det som betalte regningene hennes var disse mennene. Mennene hun møtte for en middag og lå med om hun selv ville det. Dette var jobben hennes, og dette var det hun gjorde for å leve. Jeg fikk først vondt av denne jenta, men jeg skjønte fort at dette var noe hun likte å gjøre. Eller gjorde hun det? Hun ga hvertfall uttrykk for det, og jeg kan ikke si noe på om denne jobben gjør henne lykkelig eller ikke. 

Nesten hver dag ble Sofie, Isabelle og jeg bedt ut på middager med eldre menn. Man skjønte fort at disse mennene hadde mye penger, og de ville ha oss med som pynt. Han ene vi snakket med hadde en kjempevakker kone, men også ti kjærester i tillegg. Hvor sykt er ikke det? Og i tillegg skulle han ha oss tre jentene med ut på middag. Det er helt sprøtt at dette er så normalt der borte, og at folk har det her som jobb. Det finnes til og med sider der man kan melde seg inn, og så finne den perfekte sugardaddyen. Noen som er gira? Jeg er hvertfall ikke. 

Jeg ville aldri blitt med på en middag der jeg kun skulle vært pynt. Pynt for andre mennesker, som skal se at disse gamle mennene fortsatt har draget. Sitte der i et par timer, for og så få meg en dyr veske. Nei takk, jeg kjøper heller min egen Chanel. Jeg sier ikke at det er feil å leve av det her, for om det gjør deg lykkelig- KJØR PÅ! Dette er bare ikke noe jeg ville gjort. Jeg synes det er helt merkelig at dette har blitt så normalt. Jeg synes det er merkelig at menn som allerede har vakre koner, betaler yngre jenter for en middag. Jeg synes det er merkelig at disse mennene lar kona være hjemme med barna, mens han skal gi dyre vesker til unge jenter. Jeg synes synd på disse jentene, som føler de ikke har noe annet valg. Som kanskje ligger med disse mennene for noen tusenlapper ekstra. 

19 kommentarer
    1. Helt grusomt, skulle ikke hvert lov!! Hint hint til han dere fra Donald duck??? Eller var det Trump kanskje🤔😂

    2. Det er et fåtall som har sex med disse mennene. Dette er sinnsykt lettjente penger, og synes faktisk det er skikkelig kult at jenter gjør dette, melk han for det han har! Det er han som er grisen, men samtidig er det en fantastisk måte å få verdens penger til å gå rundt, rike menn som ikke har bruk for disse pengene, noen som sikkert snart dør, gir bort pengene sine i stedet for at det skal gå til staten når han dør(om han ikke har nær familie, donerer osv)
      Jeg hadde lett gått på en middagsdate for 10k, som bare er lommerusk for noen av disse mennene!

    3. Tør du aldri å vise frem magen uten å buksa eller kjolen helt opp? Du har stor panne lol. «Jeg vil gifte meg med Aleks» ahhahaha lol, vel han vil ikke gifte seg med deg. Prøver å tvinge han til å holde ut med deg? Betaler du han eller noe?

    4. Jeg synes dette er interessant og litt skremmende å lese om. Hadde ingen anelse om at dette var noe som var så stort i USA. Har hørt om noen tilfeller av dette i Norge også, men etter å ha lest igjennom kommentarfeltet er det jo nesten blitt ?normalt? her også. Hvordan er det med sikkerheten for disse jentene, tenker jeg. Jeg hadde aldri i verden turt å bli med en fremmed mann et sted. For man vet aldri hva som kan skje. En date i offentlighet er jo ingen fare, men så fort man er på tomannshånd så kan det være en risiko. Jeg lurer også på hvordan følelser jentene sitter igjen med etterpå🤔 Har hørt om en jente som drev med dette – og når hun sluttet gikk hun under jorda for å ikke bli kjent igjen.

    5. Får du enda mer penger for å suge den slappe kuken til de gamle mennene som de sliter med å få den opp?? Må ærlig si at eg har en jæla stor kuk, og til de jentene som leser, så add meg på snap!! Bare send med en liten meldig! Hilsen din sugardadiiii

    6. Jeg syntes det er så skremmende at unge jenter Gjør sånt ,Men skjønner vis de har penge problemer osv,men noen av disse jentene blir sikkert mishandlet og det er så trist😭

    7. Hei det er en ting som jeg ikke kan forstå ,dere som kommenterer at Martine betaler Aleksander for at de skal Være sammen , Ingen av oss leserne til Martine har noe med forholde dems å Gjøre liksom Ingen trenger og hate på dem,Tror ikke akkurat at Martine ville betalt han uansett. Men det er sikkert Mange jenter som er sjalu på henne og finner på sånne fake ting ,om at aleks ikke vil Være sammen med Martine,men tenk hvis noen hadde hele tiden kommentert på at den du virkelig elsker og bryr deg mest om I hele verden ikke elsker deg blir faktisk litt lei meg ,verken jeg eller noen andre har noe med deres forhold å gjøre.men Martin du fortjener null hate jeg er bare så absolutt din største fan og jeg jeg ser på videoene dine og jeg tror veldig mange kan se hvor høyt du Elsker Aleksander der er så søte sammen og jeg bare beundrer deg så mye❤💖

    8. Jeg tenker litt det samme, at jeg hadde ikke likt å være noen sin pynt, men samtidig skjønner jeg at noen gjør det. Det blir jo litt som enkelte bloggere, som selger sjela si for sponset veske eller penger. De som plutselig er superforelska i et produkt som de skjønner sjøl er bullshit. For meg er deg ikke så veldig stor forskjell på å sitte på stas gjennom en middag, og det å utlevere seg selv/familie, se perfekt ut på bilder, late som du liker slankekaffe osv.
      Vi har alle våre grenser for hva vi er villig til å gjøre for penger, og jeg syns ikke man skal dømme hverandre for hvor vi drar den grensen. Det ene er ikke nødvendigvis bedre eller mer riktig enn det andre, så lenge det er frivillig fra alle parter.

    9. Uæh ubehag !! men enda mer når jeg som har lite råd men kjøpt chanel veske for penger jeg har måtte spart lenge…. håper ikke folk skal gå rundt å dømme alle oss jenter med chanel som ikke har bil…osv :/
      Uansett kjempe fin blogg Martine, håper du hadde en god 17 mai <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg