Hade LA

Hei dere!

Nå har jeg mine siste timer her i LA, og straks går flyet mitt hjem til Norge. Jeg reiser hjem før de andre, og de reiser ikke før på Onsdag. Jeg reiser i dag, fordi jeg har mye jeg skal gjøre hjemme i Norge. Jeg hadde rett og slett ikke tid til å være her lenger. Jeg er også veldig klar for å komme hjem nå, for man blir veldig sliten her. Det er noe som skjer hele tiden, og nå trenger jeg å slappe litt av. Jeg har fått oppleve en by jeg alltid har hatt lyst å besøke, og jeg har hatt en kjempefin uke her!

Los Angeles er en kjempekul by, og jeg er utrolig glad for at jeg ble. Jeg var jo faktisk veldig i tvil til siste sekund, og jeg holdt flere ganger på å droppe det. Jeg liker byen kjempegodt, men nå venter Norge og mitt vanlige liv på meg. Jeg savner faktisk hjem skikkelig nå, og jeg gleder meg til å lande i Norge. LA er kult, men veldig annerledes fra mitt liv. Jeg er glad jeg dro, men jeg er også glad jeg skal hjem nå.

Nå skal jeg pakke kofferten min, og så skal jeg om noen timer komme meg til flyplassen. Så vi blogges igjen i Norge!

21 kommentarer
    1. Hvordan er døgnrytmen din og Aleksander sin? Sover han fremdeles like mye som det ble fremstilt på ph?

    2. Hva er det beste med LA? Og kunne du dratt dit en gang til? Hilsen ei jente som elsker bloggen din og selve deg💞

    3. Hei! Kan du anbefale en god parfyme til menn? 😊 sliter med å finne en god en til typen. God tur hjem!

    4. Klarer ikke og beskrive deg med flere ord en pen og omsorgsfull og nei jeg kan ikke starte og si fine ting om deg for da stopper jeg aldri!!♥️
      Mvh EN STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
      FAN😍

    5. Serriøst Martine!
      Du er en av de peneste jentene jeg vet om. Ser så utrolig opp til deg. Du er både naturlig pen og så utrolig pen med sminke😍 Jeg blir skikkelig sinna når jeg ser folk kommenterer stygge ting på nettet, hvertfall når de går ut som anonyme personer. Jeg ønsker deg all lykke!❤️

    6. Please fjern deg fra Internett. Det må være skikkelig ekkelt å innse at du faktisk er på Internett. Alle ekle bildene du legger ut er bare til å spy av. Få deg en jobb!

    7. I tillegg er du en jævla spoiler, jeg skjønte med engang da du svarte på hvem som vinner på at det var Julie. Alle skjønner når du skriver «en som fortjener det» Hun fortjener det ikke, men man vet at du mener henne, du hadde ikke skrivet det hvis det ikke var en du kom overens med så da har du spoilet noe jævlig. Hvis det er hun som vinner er du dø. Du er dum, en dum jente som deg burde aldri ha eksistert.

    8. Hei Martne. Innlegget mitt har ingen relevans til dette som du skriver her. Jeg føler at jeg må få fred i sjelen siden du er sammen med ALeksander. Ser på PH nå – deres sesong. Er litt sjokkert over at det ser ut som det eneste han tenker på er sex og kropp. Håper dette er “staget ” at det er en rolle han spiller.
      Håper haner mer enn dette. Du viker jo oppegående. Ble litt sjokka av å se og høre ham.
      Håper du svarer meg.. Skal se episoden mr. and miss paradise nå.
      Ha en hyggelig dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg