SYKKELTUR

Heei!

Jeg har helt glemt å vise dere bilder fra sykkelturen vår langs Venice beach, så derfor tenkte jeg å gjøre det nå. Om dere skal til LA må dere leie en sykkel, og sykle langs stranden. Det er så hyggelig, og man får sett så mye. Vi syklet en god stund, og da fikk vi oss en liten treningsøkt i samme slengen. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg tror vi betalte rundt 200kr hver for to timer med disse syklene, og det holdt i masse vis. Vi fikk sett alt vi ville se, og selve turen var veldig koselig. Jeg hadde faktisk ikke syklet på alt for mange år, så jeg var tidenes vingle i starten. Jeg skjønte ikke hvordan man fikk bremset, og jeg holdt på å kjøre inni folk hele tiden. Jeg turte heller ikke ta en hånd fra styret for å bruke ringeklokken, så jeg lagde heller plingelydene selv. Haha, det må ha sett så utrolig dumt ut.. I starten hang jeg langt bak de andre, men etterhvert fikk jeg styringen på det her. Santa Monica og Venice beach er noe som MÅ oppleves om dere er her, for hele stedet var så rart. Masse hippier, folk som gikk med høyttalere alene og hørte på høy musikk, folk som sang, folk som trente og mye mer. Det var virkelig et sted der folk levde i sin egen boble, og de ga rett og slett faen. Haha! 

39 kommentarer
    1. Det er jo ikke bilder fra sykkelturen, det er 7 nesten identiske bilder av deg på sykkel 🙂
      Du er fin da!:* Ser gjerne bilder fra selve turen! Har såååå lyst å reise til LA…

    2. Morten hun har inne slapp rumpe, der er bare vinkelen pluss att bikinitrusa er så jævlig høyt oppe at det ser sånn ut. Det kalles optisk illusjon og ikke fakta.

    3. Jeg ville bare si til alle de folkene som skriver at hun «viser» rumpa for mye at folk bare må kjønne at alle har en rumpe og uansett hva slags fasong eller størrelse så kan man jo vise den uten at man skal få kommentarer på det!! Jeg er dritt lei gutter/jenter som klager over at man viser litt fordi når du går med en bukse så viser du jo rompa di men bare med noe over!! Er det liksom farlig å gå med bikini truse nå?? Og er det farlig å ha liten eller stor rompe?? Hvorfor skal noen bry seg?? La hverandre gå med hva dem vill uten at folk skal syntes du er en hore? Vet folk egentlig hav hore betyr?? Hvorfor skal folk bry seg om folk opererer seg eller ikke, det er ikke din kropp det er en anen sin. Og den kroppen er det ikke du som bestemmer over!! Ja, man kan si at man ikke syntes det er greit men da får det være din egen mening!! Jeg vet denne teksten ikke passet til dette innlegg men etter alt som kjer nå så måtte jeg bare si det❤️Stå på Martine, du er best😻😻

    4. Sykt fine bilder❤️😍du er veldig god til å ta bilder🙂 du har gitt meg mye sminke tips å jeg sernpå alle vidioene deres på YouTube❤️ Deg å Martine er sykt gode å morsome😂 ler minst en gang vær vidioe😂 jeg har fot stor inspirasjon sv deg å Isabell❤️ Vis du en gang ser denne vil jeg bare du skal vite at dere har vært en stor inspirasjon for meg å sikkert mange andre😻 deg å Isabell er værdens kuleste jenter å jeg elske vidioene deres å bildene deres å alt dere legger ut❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    5. Hei! Hvilken selvbruning bruker du? Har spurt i noen innlegg tidligere uten å få svar. Håper du svarer nå:)
      Klem.

    6. Synes du burde ha på deg litt mer klær! Jeg ser at du har gåsehud over hele rumpa! Skjønner at du vil vise kroppen din siden den er VELDIG fin, men du brude fortsatt ha på deg nok klær… kanskje du burde ta noen bilder i bikinien et sted hvor det er varmere, så kan du ha klær på da du syklet, det er jo ikke noe gøy å være syk på ferie! KOS DEG PÅ FERIE

    7. «Bilder fra sykkelturen»
      Du kunne heller skrive:
      «7 identisk like bilder av meg(rumpen min) sittende på en sykkel»
      Du har en fin kropp, men jeg synes helt ærlig det blir litt dumt å få oss inn her for å se på bilder fra den FAKTISKE sykkelturen. Men ender opp med å se deg krumme ryggen din slik at rumpen blir hele poenget med bildene.. Det hadde vært fint med ett eller to bilder av rumpen din stikkende ut sånn. For ærlig talt alle ser hvordan du prøver å få den frem. Og heller tatt med andre bilder også for å variere.

    8. Den rumpa fortjener All den positive oppmerksomheten den får fordi den rett og slett er dødsdigg å hvile øynene på 😍😍😍😍😍😍😍

    9. Herregud da… ?Hva syns kjæresten om dette? osv.. ka som feila folk da.. First of all: Hennes blogg og HUN bestemmer hva hun legger ut.. second: Hun er kjæresten til Alex, ikke eiendommen til Alex..

    10. Hvem legger ut bilder av dem selv og skriver det på en blogg? Se på første bildet hahaha rumpa stikker ut noe jævlig hahahaaahah. Fortsett å ha på den stygge parykken den skjuler den store panna di (:

    11. Og hvem søren har en skitten side puppe, like… se på det. Også er Strekmerker i tillegg. Ser ikke ut til at kjolen passer til en så stor jente som som deg, den passer heller mye bedre til Ariana Grande.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg